Modern Combat Sandstorm 2: Black Pegasus discussie in iPhone Games forum; ( verdwijnt na registratie ) Geweldige game toch?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Modern Combat Sandstorm 2: Black Pegasus
Geweldige game toch?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Inderdaad dit is de eerste shooter die goed is voor de idevices vond nova maar niks :S
|
|
|||
|
|||
met die gyrometer of wat is het daar kan ik helemaal niet deftig manouvreren -_- ik neem aan dat je ook met gewone "knoppen" kan werken? iphone is momenteel even zoet met syncen dus zelf nog niet echt kunnen checken
|
|
|||
|
|||
Ik denk dat de mods deze straks zullen sluiten, aangezien er al een Modern Combat 2 topic is:
Hier kunnen jullie je samenvoegen met de rest van de spelers op dit forum: https://forum.iculture.nl/f8/ap...sus-topic.html (Ja, die was door mij gemaakt. Kon ik ook niets aan doen jongens.) Je kunt zonder Gyrometer spelen, maak je maar geen zorgen. Vooral online wil je je Gyrometer gewoon niet aan hebben. Laatst gewijzigd door ChiTheDesigner; 12-10-10 om 01:06. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
'Modern Combat 2: Black Pegasus' Topic | ChiTheDesigner | iPhone Games | 33 | 07-07-11 16:52 |
|
|