//

Iphone gamesite

Iphone gamesite discussie in iPhone Games forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben voornemens een vroot opgezette game website te gaan maken voor iphone en ipad spellen met o.a reviews, previews, video's etc. Wat denken jullie? ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Games
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-09-10, 13:47
Idol Idol is offline
 
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 30
Standaard Iphone gamesite

Ik ben voornemens een vroot opgezette game website te gaan maken voor iphone en ipad spellen met o.a reviews, previews, video's etc.

Wat denken jullie? Zou dit idee aanslaan of zal hier niet echt behoefte voor zijn? Graag omtvang ik wat feedback over mijn idee!

alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-09-10, 14:52
Ashcat Ashcat is offline
• iOS 10.3.1
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 375
Standaard

Geen idee of dit aanslaat maar wat belangrijker is: of dit blijvend is want dat zou je toch zeker willen? Niks is zo erg als een "dood" forum. Als het heel erg aanslaat kost het je erg veel tijd.. en een goed forum onderhouden vergt veel aandacht.

Ikzelf ben geen spellenmens...totdat ik WE-Farm/Rule/City ontdekte maar de rest van de plus+ games spreekt me totaal niet aan. Voor info e.d. van de We-games ga ik altijd naar de USA site. Voor info en reviews van apps/games kan je toch terecht op de App-site dus als ik een app wil hebben kijk ik daar naar de preview en lees daar de review van de gebruikers voordat ik besluit het wel/niet te downloaden.

Anyway, ik wens je succes als je besluit om een forum op te zetten en wellicht kom ik dan ook wel eens kijken
  #3  
Oud 30-09-10, 15:43
Waltero Waltero is offline
• iOS 4.3.5
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Kliko
Berichten: 74
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Idol Bekijk bericht
Ik ben voornemens een vroot opgezette game website te gaan maken voor iphone en ipad spellen met o.a reviews, previews, video's etc.

Wat denken jullie? Zou dit idee aanslaan of zal hier niet echt behoefte voor zijn? Graag omtvang ik wat feedback over mijn idee!

alvast bedankt!
Leuk idee, waarom zou je het niet proberen?

Mocht je hulp willen..
Ik heb veel ervaring met websites + fora bouwen..

=-)
__________________
My iPhone History :
iPhone 3G 8GB Black - iPhone 3G 8GB White - iPhone 3Gs 16GB Black - iPhone 4 16GB Black

Laatst gewijzigd door Waltero; 30-09-10 om 15:45.
  #4  
Oud 01-10-10, 17:18
ado-anthony ado-anthony is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 3
Standaard

zoiets als inside gamer
  #5  
Oud 01-10-10, 17:45
ronald24e ronald24e is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 277
Standaard

Lijkt me een goed idee zat er zelf een tijdje geleden ook al aan te denken maar heb nog te weinig ervaring met het bouwen en onderhouden van een dergelijke website maar zou er wel heel graag aan meewerken indien gewenst
Ik probeer namelijk altijd veel spellen uit en ben best bereid hier reviews ed over te schrijven.

Je hebt op dit moment trouwens ook al appvee.com die ook filmpjes op Youtube zet van de apps, maar de site zelf vind ik niets en het is engels, kwa nederlandse sites is er nog niet veel te vinden dus als je het goed aanpakt is het zeker te doen.
  #6  
Oud 01-10-10, 18:36
Alesis Alesis is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 4
Standaard

iPhone Game Reviews - Track Apps and Save with AppSpy

Is ook zoiets. Eigenlijk precies wat je beschrijft. Vind alleen deze site soms traag maar voor de rest is het een hele informatieve site.

Prijzen
reviews
Rating systeem zodat je snel ziet welke apps echt goed zijn
Top rated
Latest free/price drops apps

Wat mij wel makkelijk lijkt is als er precies zo'n website is alleen dan niet voor alleen games maar ook voor andere apps. Ik wil weleens weten van een aantal apps die min of meer hetzelfde doen welke nou het beste werkt. (wellicht is die er al wel alleen heb ik die nog niet gevonden)

Ik denk wel dat het heel wat tijd kost om zoiets op te zetten aangezien er inmiddels ik-weet-niet-hoeveel apps zijn.
  #7  
Oud 01-10-10, 20:35
ronald24e ronald24e is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 277
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alesis Bekijk bericht
iPhone Game Reviews - Track Apps and Save with AppSpy

Is ook zoiets. Eigenlijk precies wat je beschrijft. Vind alleen deze site soms traag maar voor de rest is het een hele informatieve site.

Prijzen
reviews
Rating systeem zodat je snel ziet welke apps echt goed zijn
Top rated
Latest free/price drops apps

Wat mij wel makkelijk lijkt is als er precies zo'n website is alleen dan niet voor alleen games maar ook voor andere apps. Ik wil weleens weten van een aantal apps die min of meer hetzelfde doen welke nou het beste werkt. (wellicht is die er al wel alleen heb ik die nog niet gevonden)

Ik denk wel dat het heel wat tijd kost om zoiets op te zetten aangezien er inmiddels ik-weet-niet-hoeveel apps zijn.

Dat het tijd kost is een ding wat zeker is inderdaad, alleen maakt het niet zo veel uit hoeveel apps er op dit moment zijn.
Je moet gewoon de juiste selectie maken van apps waar je mee begint met het opzetten van je site, daarna kun je je database verder uitbreiden en kom je uiteindelijk wel op een punt waarop je de meeste apps wel hebt op je site.
  #8  
Oud 02-10-10, 00:50
sapermun sapermun is offline
• iOS 4.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 74
Standaard

reviews en info zijn er met hopen te vinden op youtube ook... t moet al serieus goed in mekaar zitten vooraleer mensen daar gaan blijven komen.
  #9  
Oud 02-10-10, 14:49
ronald24e ronald24e is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 277
Standaard

Ben ik het helemaal mee eens, vandaar dat ik er zelf ook nog niet aan begonnen ben.
Maar ik denk wel dat als je de juiste mensen bij elkaar weet te krijgen en voldoende tijd en geduld in zo`n site steekt dat je dan best wel succesvol kan zijn.
  #10  
Oud 03-10-10, 15:42
Rick202 Rick202 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 70
Standaard

Zeker leuk idee !
doen zeg ik (Y)
  #11  
Oud 03-10-10, 17:10
ronald24e ronald24e is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 277
Standaard

ja ik ook, alleen jammer dat de topic starter hier zelf helemaal niet meer reageert.....
  #12  
Oud 03-10-10, 18:35
Idol Idol is offline
 
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 30
Standaard

bedankt voor jullie reacties, ik ben inmiddels begonnen aan de veoorbereidingen ervan... en wil het professioneel aanpakken en daarom zal het wel even duren voordat de site online zal zijn. maar ik hou jullie op de hoogte!
  #13  
Oud 12-10-10, 00:46
Mikedkr's schermafbeelding
Mikedkr Mikedkr is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Bergen op Zoom
Berichten: 10
Standaard

Veel succes hoop dat het iets wordt!!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:53.