Must haves? discussie in iPhone Games forum; ( verdwijnt na registratie ) oké, iPhone 4 gekocht. PRACHTDING. vooral die retina display en nieuwe processor. en nu met limera1n (god bless Geohot), heb ik wel zin om m'n ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Must haves?
oké, iPhone 4 gekocht.
PRACHTDING. vooral die retina display en nieuwe processor. en nu met limera1n (god bless Geohot), heb ik wel zin om m'n 32 gig vol te gooien met de beste games. enige suggesties? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Angry birds
Cut the rope Real racing (velen zeggen asphalt 5 maar ik vind real racing er beter uitzien en ook de besturing reageert veel beter + mogelijkheid tot multiplayer. modern combat 2 arcade pool dinosmash gangstar nv sketchnation ardefender pinball hd Megapoker we rule darknebula2 soosiz flightcontrol fruit ninja guitar herogta:chinatown wars tetris dit zijn zowat de beste die'k momenteel op 4 32gb heb. de ene al wat meer aan te raden dan de andere probeer vooral ardefender en sketchnation..deze kunnen leuk zijn alsje bij wat vrienden bent en een stil moment hebt |
|
||||
|
||||
Raadpleeg de zoekfunctie even, er is hier al een topic voor.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Must haves... | Jens De Haes | iPhone Apps | 20 | 10-04-09 00:02 |
|
|