Must haves... discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo! Deze zaterdag ga ik voor 2 dagen naar zee. Het is een flink stukje rijden (van de kempen naar blankenberge) dus kan ik wel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Must haves...
Hallo!
Deze zaterdag ga ik voor 2 dagen naar zee. Het is een flink stukje rijden (van de kempen naar blankenberge) dus kan ik wel wat apps gebruiken op men iphone. Aangezien ik totaal geen tester ben dus zoals velen hun iphone vol zetten met apps zou ik graag weten welke spelletjes er echt goed zijn. Mag vanalles zijn. iPhone is gejailbreaked. Games dat ik het meeste speel op dit moment: Crash bandicoot BeeCellslite Midnight pool Cardshark Fast & furious pink slip Tetris Thanks |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Arcade bowl is ook leuk. Brainchallenge vind ik ook super. Fourfree is 4 op een rij en gratis en leuk om spelen net zoals vroeger,je bent er nooit te oud voor . |
|
||||
|
||||
Verplaatst naar App Store programma's.
|
||||
|
||||
Ik zou ook hier eens kijken
Persoonlijk ben ik groot fan van Gameloft, al hun apps zijn eigenlijk toppers! En met Rolando ben je ook wel even zoet
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
Inderdaad zijn de spellen van gameloft wel goed, verder ben ik persoonlijk nog steeds verslaafd aan fieldrunners.
|
|
||||
|
||||
Flight Control
Sway (is een lite versie) Fastlane Streetracing (is een lite versie) Sway vind ik de beste van deze drie, maar Flight Control is onwijs verslavend |
|
|||
|
|||
Frogger;gewoon de max,een spel van vroeger die enorm populair was en ik speel het nog steeds heel graag,gewoon de max.Zeer amusement spel dus en makkelijk ook.
Had nooit verwacht ze dit op de iphone zouden brengen. |
|
||||
|
||||
Sway is erg leuk, maar snel uitgespeeld. Virtual Villagers is wel een game waar je je lang mee kunt vermaken en er zijn 2 delen. Games als Labyrinth raad ik ook aan!
|
|
||||
|
||||
Bedankt voor de reacties :-D!
De games van gameloft zijn inderdaad zeer goed, had ik al opgemerkt. 'k Zal zeker enkele games testen! |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Shazam (als die niet al genoemd is)
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Tsja, ik vermaak me er wel mee als iedereen zegt:"Wow, moet je die iphone zien die dat ff herkent :S" Terwijl ze zelf een knetterduur blackberry abbonement hebben waarmee ze niets kunnen.
|
|
|||
|
|||
Ik zou Sway, Fieldrunners, Rolando en Fastlane zeker kopen en eventueel Edge ook.
|
|
||||
|
||||
Kan mij iemand vertellen wat de bedoeling is in het spel zen bound?
Ik draai een touwtje om een figuurtje,is dat alles??? Citaat:
Review: Zen Bound, een opzettelijk trage iPhone-game > Nieuws > iPhoneclub.nl Laatst gewijzigd door King1987; 08-04-09 om 23:07. Reden: Edit knop gebruiken aub |
|
||||
|
||||
Let's Golf is ook wel iets waar je je mee kan bezighouden, net als Zen Bound en BIA. iDracula kan ook lang duren voor een speelsessie.
|
|
|||
|
|||
Flight Control !
|
|
||||
|
||||
Supercross is ongetwijfeld de beste iPhone game en dus zeker een must have! Hij is net uit en kost 5.99€ maar je krijgt waar voor je geld!
|
||||
|
||||
Monopoly is echt geinig, vooral met meerdere spelers.
|
|
||||
|
||||
En met Bobby Carrot ben je ook wel enkele dagen zoet ...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Must haves? | lastheart | iPhone Games | 2 | 11-10-10 23:09 |
|
|