Goede tekstverwerker discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik zie door de bomen het bos niet meer. Ik ben op zoek naar een goede tekstverwerker waarmee ik aantekeningen kan maken en opslaan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Goede tekstverwerker
Hallo,
Ik zie door de bomen het bos niet meer. Ik ben op zoek naar een goede tekstverwerker waarmee ik aantekeningen kan maken en opslaan tijdens colleges, als het even kan bij een .PPT (powerpoint). Dit laatste zou fijn zijn maar is geen vereiste. Uiteraard heb ik al gezocht maar ik word er niet wijzer van: bij veel apps kan ik ze alleen bekijken, en dat zoek ik niet. Iemand goede tips? Bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik ben opzoek naar hetzelfde maar volgens mij is zoiets er nog niet, er komt een goeie aan, hoop ik, genaamd documents to go.
Documents To Go for iPhone - It's coming. Be the first to know. Maar volgens mij is er verder niets waarmee je word/ppt documenten kan maken / bewerken. Ik ga ff verder zoeken, mssn in Cydia...
|
||||
|
||||
Ik wacht ook nog steeds op Documents To Go..
Voor tekstverwerking gebruik in nu Mobile Studio, hiermee kan je via FTP bestanden overzetten naar je iPhone en dan ook bewerken, en je kan ook in Mobile Studio nieuwe tekstbestanden aanmaken Misschien is dat wat je zoekt? En anders misschien Google Docs.. |
|
||||
|
||||
Kreeg net een mail van Dataviz,
Documents to go voor de iPhone komt halverwege mei in de AppStore! |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Goede boeken | jonathan | Ontwikkelen voor iOS | 9 | 11-05-09 13:57 |
Goede sources | Xbas | Archief | 2 | 23-08-08 11:08 |
|
|