//

'Modern Combat 2: Black Pegasus' Topic

'Modern Combat 2: Black Pegasus' Topic discussie in iPhone Games forum; ( verdwijnt na registratie ) Welkom in het Modern Combat 2: Black Pegasus topic! De alom geprezen shooter Modern Combat: Sandstorm werd door veel reviewers gezien als één van de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Games
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 10-10-10, 16:48
ChiTheDesigner ChiTheDesigner is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 63
Standaard 'Modern Combat 2: Black Pegasus' Topic

Welkom in het Modern Combat 2: Black Pegasus topic!







De alom geprezen shooter Modern Combat: Sandstorm werd door veel reviewers gezien als één van de spellen die 'shooters' op de telefoon een speelbare realiteit maakte. Enkele dagen geleden heeft Gameloft het vervolg op dit spel de wijde wereld in gestuurd, onder de naam Modern Combat 2: Black Pegasus.


Citaat:





Modern Warfare?
Iedere persoon met enige spelkennis begrijpt natuurlijk na het zien van de screenshots dat dit spel zich flink laat inspireren door spellen als Call of Duty, Ghost Recon e.d. Ook in deel 2 maakt Gameloft hier geen geheim van - sterker nog, het lijkt alsof de ontwikkelaars de 'Modern Warfare' serie van Call of Duty als voornaamste inspiratiebron hebben gekozen en vanuit dat opzicht het spel hebben opgebouwd.

Net als in Modern Combat krijgt de speler weer te maken met verschillende situaties waarin je het als soldaat tegen een hogere macht zult moeten opnemen. Zonder teveel te verklappen kan ik zeggen dat dit natuurlijk de fundering is voor een legio aan shootouts en plottwists. Aan het eind van het spel vallen alle puzzelstukjes op zijn plek en krijgt de speler inzicht in het grote verhaal waarin de kleine missies zich hebben afgespeeld.
Citaat:



Multiplayer
Tijdens de ontwikkeling van Modern Combat 2 hebben de ontwikkelaars naar de wensen van de fans geluisterd, en hebben zij geprobeerd een volwaardig multiplayerelement in het spel te bouwen - iets wat bij de iphone shooters natuurlijk nog in de kinderschoenen staat. Desalniettemin hebben de ontwikkelaars hier flink wat tijd in gestoken om de modus zo uitgebalanceerd mogelijk te krijgen - en dat is in iedere match te merken. Veel fans zijn dan ook te spreken over de multiplayer van het spel - sommigen beweren dat de multiplayer zelfs de singleplayer zou overstijgen, daarmee niet zeggende dat er aan de singleplayer geen aandacht zou zijn besteed.

Een filmpje waarin de multiplayer gedemonstreerd wordt:

Citaat:
Leaderboard
Dit is de stand van het leaderboard (11-10-10) slechts enkele dagen na de release van het spel:


Citaat:
Gamers op iPhoneclub
Indien mensen graag tegen elkaar willen spelen, kunnen we een lijst aanleggen van mensen die dit spel spelen en hun bijbehorende Gameloft-naam. Als je je gebruikersnaam in je post zet, zal ik hem aan deze lijst toevoegen zodat we een makkelijk overzicht hebben van wie het spel spelen.

ChiTheDesigner - WhoisChi
Wisser - Wisser55 / iSniperYou
Ricoli - Ricoli
Dit is het topic om het over het nieuwe paradeplaatje van Gameloft te hebben? Hebben jullie het al gespeeld, wat zijn jullie ervaringen en hoe bevalt de multiplayer?

Laatst gewijzigd door ChiTheDesigner; 30-10-10 om 19:07.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-10-10, 16:58
ChiTheDesigner ChiTheDesigner is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 63
Standaard

Ik zal ook wel even beginnen..
De multiplayer vind ik persoonlijk heel net uitgewerkt. Ik ben nooit heel erg van shooters op de iPhone geweest - de multiplayer van N.O.V.A. daargelaten - maar met MC2 heb ik voor het eerst het gevoel dat er daadwerkelijk werk is gemaakt van de multiplayer. Het voelt natuurlijk allemaal erg Modern Warfare achtig aan, maar dat vind ik eigenlijk helemaal niet erg. Sterker nog - het werkt erg verslavend!

Het hele idee van revenge-kills, headshots, assist-kills en multi-kills - en daar weer punten voor krijgen en weer ranks en wapens unlocken is heel goed overgebracht naar de iphone. Laat ik dat nogmaals zeggen - naar de iPhone. Dit is het soort multiplayer wat je aan een persoon geeft die even niets te doen heeft, zodat die persoon de komende vier uur deze multiplayer speelt. Heel net in elkaar gezet - ook in de singleplayer heeft het verhaal verschillende memorabele momenten. Niet zoals Modern Warfare, maar het is een goede contributie.

Laatst gewijzigd door ChiTheDesigner; 11-10-10 om 19:20.
  #3  
Oud 10-10-10, 19:24
XxMocr0o94xX XxMocr0o94xX is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 41
Standaard

Ziet er heel ziek uit, maar werkt dit ook lekker op iphone 3G? Was met modern combat: sandstorm bij mij namelijk niet het geval. Het haperde allemaal een beetje :/
  #4  
Oud 10-10-10, 20:03
Possimpible Possimpible is offline
• iOS 10.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 109
Standaard

Ziet er bruut uit, maar dat speelt voor geen meter
  #5  
Oud 11-10-10, 00:11
ChiTheDesigner ChiTheDesigner is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 63
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door XxMocr0o94xX Bekijk bericht
Ziet er heel ziek uit, maar werkt dit ook lekker op iphone 3G? Was met modern combat: sandstorm bij mij namelijk niet het geval. Het haperde allemaal een beetje :/
Ik heb het even voor je getest - de singleplayer is redelijk te doen. Wel wat stotteren en dergelijke, maar er is naar mijn mening redelijk goed doorheen te komen. Online ga je het niet redden, want met een processor die z'n bestanden moet cachen mis je net de luttele seconden om iemand te kunnen kniven.

iPhone 3GS and up voor de multiplayer.
Singeplayer daarintegen werkte best fijn op m'n iPhone 3G.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Possimpible Bekijk bericht
Ziet er bruut uit, maar dat speelt voor geen meter

Niet iedereen zal het daarmee eens zijn, denk ik.
De top 10 van spelers in de ranking hebben gezamelijk 20.000+ potjes gespeeld. De bovenste persoon is momenteel level 72 en heeft 6.000+ potjes gespeeld. Ik neem aan dat je binnen een week geen 6.000 potjes in een rotspel gaat spelen.

Laatst gewijzigd door ChiTheDesigner; 11-10-10 om 00:13.
  #6  
Oud 11-10-10, 15:19
DouweK DouweK is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 98
Standaard

Bedankt voor de uitleg, ga het denk ik kopen. Single player weet me nooit zo te boeien, gaat me puur om het online spelen.

Heb je ook Eliminate Pro gespeeld? Daar was ik verslaafd aan
__________________
Plus+: Douwe
  #7  
Oud 11-10-10, 18:20
ChiTheDesigner ChiTheDesigner is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 63
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DouweK Bekijk bericht
Bedankt voor de uitleg, ga het denk ik kopen. Single player weet me nooit zo te boeien, gaat me puur om het online spelen.

Heb je ook Eliminate Pro gespeeld? Daar was ik verslaafd aan
Geen probleem, man. Ik probeer het nog completer te krijgen.
De Singleplayer is uitdagend en leert je goed hoe de verschillende dingen te gebruiken - maar online is het inderdaad lastiger (en misschien wel leuker).

Eliminate heb ik meerdere keren gespeeld, ja. Ik vond het idee leuk, maar de besturing maakte het voor mij een nogal oppervlakkige shooter (denk aan unreal b.v.) - ik speelde ondertussen N.O.V.A en dergelijke. Maar Elimate is inderdaad een heel leuk spel!
  #8  
Oud 14-10-10, 19:34
valentino88 valentino88 is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 34
Standaard

top spel.
gisteren aangeschaft, en speel het toch vrij regelmatig.
hoe spelen de meeste mensen ?
op de manier hoe die al ingesteld staat ? of anders afgestemd ?
  #9  
Oud 14-10-10, 22:12
jumper jumper is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 6
Standaard

ik loop een beetje vast bij de eerste level ... weet er iemand wat je precies moet doen op het punt wanneer je in de buurt van de bewakingstoren komt? Ik laat deze ontploffen, loop verder maar daar staan enkele brandende tonnen die exploderen en naar me toe vliegen. Op dat punt moet je een handeling uitvoeren die ik blijkbaar maar niet lijk te vinden.

THX voor de reacties hierop.
  #10  
Oud 15-10-10, 16:22
janvanuytven janvanuytven is offline
• iOS 4.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jumper Bekijk bericht
ik loop een beetje vast bij de eerste level ... weet er iemand wat je precies moet doen op het punt wanneer je in de buurt van de bewakingstoren komt? Ik laat deze ontploffen, loop verder maar daar staan enkele brandende tonnen die exploderen en naar me toe vliegen. Op dat punt moet je een handeling uitvoeren die ik blijkbaar maar niet lijk te vinden.

THX voor de reacties hierop.
Je moet dan tijdig en snel op je scherm drukken en dan duikt het personage onder de vliegende ton.
Normaal zie je even een handje op het scherm, als de ton komt aangevlogen.
Ik ben daar ook enkele keren gesneuveld tot het goed lukte.
  #11  
Oud 16-10-10, 18:00
jumper jumper is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door janvanuytven Bekijk bericht
Je moet dan tijdig en snel op je scherm drukken en dan duikt het personage onder de vliegende ton.
Normaal zie je even een handje op het scherm, als de ton komt aangevlogen.
Ik ben daar ook enkele keren gesneuveld tot het goed lukte.

THX heeft me goed geholpen, ben er eindelijk doorgeraakt
  #12  
Oud 22-10-10, 22:18
Itoon Itoon is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 23
Standaard

Ik zit in "shanty town" met de taak Prevent the escape from Pablo, en hhier heb ik enkele vijanden gedood en dan kom ik niet verder meer, er gebeurt niets en ik an ook nergens anders heen, weet iemand hoe het verder gaat ????
  #13  
Oud 23-10-10, 15:50
Phoef Phoef is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 85
Standaard

Blijf bij het feit dat je geen shooters op je iphone kan spelen, ook niet op een xbox of een PS3.
Een Desktop PC is gewoon wat je nodig hebt.

Daarom is het om deze reden het geld niet waard.
  #14  
Oud 24-10-10, 01:48
wisser wisser is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 36
Standaard

Speel alleen maar multiplayer lvl 20 ofzo gewoon avalanche en dan gaan snipen xd
  #15  
Oud 26-10-10, 13:34
Hoedje89 Hoedje89 is offline
• iOS 6.1.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 4
Standaard

Leuk en aardig allemaal

maar wanneer ik online wil spelen, en eerst een account van gameloft wil aanmaken druk ik 'create account' en dan gooit ie mij eruit..

iemand een idee?

heb het spel al opnieuw geinstalleerd, maar blijft hetzelfde

dankje
  #16  
Oud 27-10-10, 11:17
janvanuytven janvanuytven is offline
• iOS 4.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 10
Standaard

Hoe geraak je uit de hinderlaag in het derde level? Die zone rond de fontein dat ze van alle kanten schieten.
Als je de auto moet beschermen in de hinderlaag, komt er na een tijdje een tank aangereden?

Hoe kan je die tank uitschakelen?

De eerste tank in die level kon ik uitschakelen door de explosieve kraten kapot te schieten, maar nu staan er geen?
Ik heb geprobeerd met granaten te gooien maar dat lijkt ook niet te lukken?
  #17  
Oud 27-10-10, 15:06
Zeger Zeger is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 3
Standaard

tank haal je neer door ergens een RPG op te rapen en de tank dan te raken!
  #18  
Oud 29-10-10, 17:31
Ricoli Ricoli is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 9
Standaard toffe shit

ajajaja 1 van de beste spellen tot nu toe
Doet me een beetje denken aan COD: Modern Warfare 2 maar dan voor de iPhone, helemaal lauw.
voeg me toe ik speel het spel regelmatig online

Ricoli <-----
  #19  
Oud 30-10-10, 01:07
wisser wisser is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 36
Standaard

Lol volgens mij had ik jouw weleens online gezien ik heet wisser55 of iSn1perYou
  #20  
Oud 30-10-10, 19:05
ChiTheDesigner ChiTheDesigner is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 63
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Phoef Bekijk bericht
Blijf bij het feit dat je geen shooters op je iphone kan spelen, ook niet op een xbox of een PS3.
Een Desktop PC is gewoon wat je nodig hebt.

Daarom is het om deze reden het geld niet waard.
Aparte beredenering, die ik overigens niet deel.
Maar ik respecteer je mening.
Misschien dat je Modern Combat 2 eens zou moeten proberen op een iPhone 4.

Ik ben het met je eens dat een shooter overigens het best tot z'n recht komt met een muis en een keyboard.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoedje89 Bekijk bericht
Leuk en aardig allemaal

maar wanneer ik online wil spelen, en eerst een account van gameloft wil aanmaken druk ik 'create account' en dan gooit ie mij eruit..

iemand een idee?

heb het spel al opnieuw geinstalleerd, maar blijft hetzelfde

dankje
Dat is vreemd, dat zou niet moeten.
Gameloft LIVE heeft nu een apart menu / scherm waar je dat zou moeten kunnen doen. Linksonderin in het beginmenu staat de Gameloft LIVE knop waar je naar je profiel kunt. Daar zou je ook een nieuw profiel moeteen kunnen aanmaken.

Als dit je niet verder helpt, raad ik je aan even op het forum van Gameloft rond te neuzen en te vragen.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door janvanuytven Bekijk bericht
Hoe geraak je uit de hinderlaag in het derde level? Die zone rond de fontein dat ze van alle kanten schieten.
Als je de auto moet beschermen in de hinderlaag, komt er na een tijdje een tank aangereden?

Hoe kan je die tank uitschakelen?

De eerste tank in die level kon ik uitschakelen door de explosieve kraten kapot te schieten, maar nu staan er geen?
Ik heb geprobeerd met granaten te gooien maar dat lijkt ook niet te lukken?
Zoek even goed rond. Nadat je alle vijanden van bovenaf hebt neergeschoten, komt de tank inderdaad vanuit een straat aanrijden. In de hoek van de map, bij de poort waar je ook een sniper neer moet schieten, ligt een RPG. Gebruik deze om de tank neer te halen en het level uit te spelen.



Voor alle anderen, sorry dat ik even afwezig was.
Ik zal jullie gamertags in de beginpost zetten!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Modern Combat Sandstorm 2: Black Pegasus JJthefamous iPhone Games 3 12-10-10 00:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:11.