//

'Modern Combat 2: Black Pegasus' Topic

'Modern Combat 2: Black Pegasus' Topic discussie in iPhone Games forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door ChiTheDesigner Dat is vreemd, dat zou niet moeten. Gameloft LIVE heeft nu een apart menu / scherm waar je dat zou ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Games
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 31-10-10, 11:06
Hoedje89 Hoedje89 is offline
• iOS 6.1.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ChiTheDesigner Bekijk bericht



Dat is vreemd, dat zou niet moeten.
Gameloft LIVE heeft nu een apart menu / scherm waar je dat zou moeten kunnen doen. Linksonderin in het beginmenu staat de Gameloft LIVE knop waar je naar je profiel kunt. Daar zou je ook een nieuw profiel moeteen kunnen aanmaken.

Als dit je niet verder helpt, raad ik je aan even op het forum van Gameloft rond te neuzen en te vragen.
Werkt helaas allemaal niet. Heb gameloft een emailtje gestuurd en dit is wat ze zeiden:

> Hello,
> Thank you for contacting Gameloft Customer Care.
> There was a bug on the GL service back those days.
> Now the bug is almost fixed, however, there are some users still facing it, but we'll figure them out soon.
> Please, try to create an account one more time.
> If you have any other questions or concerns, please feel free to reply to me.
> Best regards,
>
naja de bug is dus nog niet gefixed bij mij iig niet, helaas.

Ik heb ook nog een andere game van hun gekocht om zo een account aan te maken maar daar precies hetzelfde probleem.
10tje uitgegeven en nog niks dus...
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 06-11-10, 10:22
wisser wisser is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 36
Standaard

@chithedisigner, klein foutje ontdekt in mijn nickname het is iSn1perYou dus geen i maar een 1.
  #23  
Oud 18-11-10, 22:06
jayjay jayjay is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 135
Standaard

Heb 3 uurtjes geleden gedownload: DOPE GAME! Dope grafics!
die gyroscoop functie vind ik een beetje te gevoelig...
gebruikersnaam: cjlv
  #24  
Oud 23-11-10, 11:28
Aitvaras Aitvaras is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 32
Standaard

Game is zo vet eej! Het is de beste FPS die ik tot nu toe heb gezien! Ik kan je garanderen dat deze game goed is. Voor mensen zoals mij met een iTouch 2G, Doet het perfect!!!! Als er haperingen zijn dan moet je je iPod heropstarten. Tenzij je SYSTEM manager van apphome app kun je de refresh knop drukken en heb je weer meer ram geheugen succes! Voeg toe op gameloft live: Aitvaras (is ook mijn game center naam!
  #25  
Oud 23-11-10, 11:35
Aitvaras Aitvaras is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 32
Standaard

Oja Gameloft live met xperience points....
Zo'n goede idee!

Laatst gewijzigd door Aitvaras; 23-11-10 om 11:38. Reden: Had de zelfde post
  #26  
Oud 23-11-10, 15:30
ric12 ric12 is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 35
Standaard

Gebruiken jullie gyroscope?

Ik heb het spel net een uurtje en heb beide functies geprobeerd, met en zonder gyroscope. Het is beide wel wennen, kan nog niet zeggen wat ik handiger vind. Zonder gyroscope heb je wel dat als je schiet je niet het beeld kan bewegen :S Tenzij je drie vingers tegelijk kan gebruiken Dus dat is wel een beetje lastig.
  #27  
Oud 25-11-10, 21:11
ric12 ric12 is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 35
Standaard

Voeg Elsavita toe! Ik wil wel eens zien wie mij kan verslaan!
  #28  
Oud 11-12-10, 22:35
W17 W17 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 17
Standaard

Ik was net klaar met zon missie dat er een van een clif springt en dan weer via heli omhoog komt.daarna klik ik op next dan blijft ie hangen en dan komt ie op info en kan ik allen back klikken heb ik hem dan uitgespeeld?
  #29  
Oud 14-12-10, 22:44
Renodoor Renodoor is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 2
Standaard bootjes

ik schiet me helemaal suf op die schietende bootjes als je uit de lift komt(maten blijven achter in lift achter het hek).
Enkele krijg ik wel opgeblazen,m aar dan is mijn munitie op. De grote mitrailleur ku je niet aanraken op de kade.
Iemand een tip??
  #30  
Oud 17-12-10, 20:26
ipodyoshi's schermafbeelding
ipodyoshi ipodyoshi is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 50
Standaard

echt een van de beste games voor iPhone/iPod ooit gemaakt, ik ben level 50
__________________
iPod touch, 3G 8GB iOS 4.1 (MC) MET JAILBREAK (GREENPOISON)
  #31  
Oud 17-12-10, 21:26
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renodoor Bekijk bericht
ik schiet me helemaal suf op die schietende bootjes als je uit de lift komt(maten blijven achter in lift achter het hek).
Enkele krijg ik wel opgeblazen,m aar dan is mijn munitie op. De grote mitrailleur ku je niet aanraken op de kade.
Iemand een tip??
Ik heb de game wel uitgespeelt maar m'n geheugen is helaas een zeef, ik vergeet heel snel zo'n dingen en mijne maat heeft me er ook door geholpen door sommige van die moeilijke zaken, deze is echt ne krak in die dingen, ik kan dat iets minder .
Deze zit hier naast mee maar weet het ook niet meer, is al een tijdje geleden al we deze hebben gespeeld.

En als ik toch effe heel goed nadenk dan moet je dacht ik normaal gezien weldelijk een mitrailleur kunnen gebruiken om op die bootjes te schieten zenne, wie zoekt die vind, moet zeker lukken, je hebt daar denk ik verschillende verdiepingen dacht ik, als je naar de juiste plaats gaat dan kan je normaal gezien dacht ik toch die bootjes kapot schieten met die mitrailleur.
Schiet me nu niet af als ik fout ben maar ik meende het toch ong op die manier was hoor.

Als je aan zo'n mitrailleur staat dan moet je zo'n handje tevoorschijn zien komen en daarop tikken en dan neem je de mitrailleur vast en kan je schieten.
  #32  
Oud 18-06-11, 21:22
pauwy pauwy is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 4
Standaard

hallo,

enkele weken geleden heb ik het uitbreidingspak gekocht (3 online multiplayer maps extra ),ik kon ze gewoon spelen maar plots waren ze weg en moest ik ze opnieuw kopen, ik heb het opnieuw geïnstalleerd maar ze blijven weg en ik moet zo opnieuw kopen...
Weet er iemand een oplossing (behalve opnieuw kopen)?

MVG
  #33  
Oud 18-06-11, 23:04
blackoutzz blackoutzz is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: NB
Berichten: 221
Standaard

Mail Apple Store support eventjes! Die support medewerkers zullen vast wel een oplossing voor je hebben. Overigens merk ik dat bij TomTom bijv. als je weer op in-app aankoop drukt, dat er dan geen geld wordt afgeschreven Maar emailtje naar support kan nooit kwaad.
  #34  
Oud 07-07-11, 15:52
pauwy pauwy is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 4
Standaard

Hey bedankt was inderdaad de beste oplossing, ze hebben het geld overgemaakt en ik heb het opnieuw gedownload

voeg me gerust toe, ik noem pauwy en ben net level 52
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Modern Combat Sandstorm 2: Black Pegasus JJthefamous iPhone Games 3 11-10-10 23:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:48.