Official World War Codes discussie in iPhone Games forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey! ik heb een sheet gemaakt voor de codes van World War app... World War Codes for the iPhone.. voeg jezelf toe om snel een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Official World War Codes
Hey!
ik heb een sheet gemaakt voor de codes van World War app... World War Codes for the iPhone.. voeg jezelf toe om snel een grote alliantie te krijgen... (hij is net aangemaakt dus staat nog weinig in) maar met jullie hulp door het in andere forums te plaatsen zal de lijst snel groeien! net als je alliantie! bedankt voor de hulp! Laatst gewijzigd door Tinman; 31-05-09 om 17:33. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
laat ze maar komen, er staan nu zeker 250 codes in! en het blijft maar groeien!
|
|
|||
|
|||
SPQMN2
Uiteraard heb ik me al ingeschreven daar Tim..
Ik wil hier graag mn eigen code ook even kwijt: SPQMN2 Voeg SPQMN2 toe, broadcast de code en wanneer ik het lees, broadcast ik de jouwe ook... Het netwerk groeit als een gek! SPQMN2 |
|
|||
|
|||
Ik ben erbij : 64G246 onder de naam patton!!
|
|
|||
|
|||
Ik ben er ook bij: VV87B6 Kormeij
wat is volgens jullie de beste tactiek? Moet ik voor verdediging gaan, of zoveel mogelijk geld zien te verdienen? Laatst gewijzigd door kmeijer; 02-07-09 om 08:34. |
|
|||
|
|||
Ik ben er ook bij XRRWKQ
Citaat:
Je kunt dan het beste helemaal niet meer aanvallen of missies doen, en zoveel mogelijk geld sparen. En natuurlijk gebouwen kopen! succes! |
|
|||
|
|||
Precies wat ik nu aan het doen ben, ik was echter begonnen met veel aanvallen en missies, darom zit ik met een income van maar 90000 en maar 45 medics in level 12. Niet erg sterk dus. @ tinman, ikheb je lijst in de bc gegooid, gaat goed of niet. Op naar de 2000
|
|
|||
|
|||
Voeg mij maar toe TNFHQN
|
|
|||
|
|||
Ik sta er ook bij: GP578B Birdie
|
|
||||
|
||||
Iedereen die voor mij reactie heeft geplaatst heb ik toegevoegd
Mijn code is : 5V69CP Onder de naam : naldje Hoe verhoog ik mijn inkomen ? |
|
|||
|
|||
Hierbij mijn code.
N2G9H8 Moet ik nu manueel die hele lijst van 2000 codes gaan ingeven of kan het anders? Laatst gewijzigd door mgo; 16-09-09 om 20:58. |
|
|||
|
|||
Mijn code is QD4CYK
|
|
|||
|
|||
Dan de mijne ook maar: 5V2TUJ
|
|
|||
|
|||
Mijn code is : XJ8NPV
Naam Topperharley Land : USA |
|
|||
|
|||
Naam: AntO14
Code: B87VSQ Land: Rusland Laatst gewijzigd door AntO; 03-10-09 om 15:02. Reden: vergat wat |
|
|||
|
|||
Naam: Erwin
Code: BJBVM8 Land: USA |
|
|||
|
|||
Voeg mij toe:
N8UHY2 |
|
|||
|
|||
Wat een heerlijk en verslavend spel zeg! Wel jammer dat er zo weinig Duitsers zijn
Mijn code kan er dus ook vast wel tussen gepropt worden Code: EJDVXT |
|
|||
|
|||
Voeg mij toe:
Naam: LetsBomb Code: PAFC4T Land: Duitsland |
|
|||
|
|||
Weet iemand hoe je de volgende units krijg:
Guardian Patrol Boat Wiesel 2 Mortar Unit Ik kan nu namelijk twee missions niet uit voeren. Alvast bedankt. Mijn code: B4XNY9 Heb iedereen hier boven toegevoegd. Laatst gewijzigd door Undercover1988; 12-10-09 om 22:19. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iOS 4.1 GM of 4.1 official | Kaasschaaf | iPhone algemeen | 3 | 09-09-10 17:47 |
Call of Duty: World at War: Zombies | gamertje | iPhone Apps | 34 | 22-02-10 18:45 |
|
|