Kwajongen app (troeven) discussie in iPhone Games forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben al geruime tijd op zoek naar in app waar je het fantastische kaartspel kwajongen (of troeven) mee kunt spelen. Door te zoeken ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kwajongen app (troeven)
Hallo,
Ik ben al geruime tijd op zoek naar in app waar je het fantastische kaartspel kwajongen (of troeven) mee kunt spelen. Door te zoeken op namen als kwajongen of troeven vind ik hem niet. Ik kom dan steeds uit op klaverjassen, maar dit is volgens mij toch niet helemaal hetzelfde. Weet iemand misschien de Engelse naam van dit kaartspel? Misschien kan ik hem hiermee wel vinden.. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
abo op iCalendar met aparte app? (niet de Apple Cal app) | rrustema | iPhone Apps | 0 | 13-10-11 12:45 |
App door review krijgen / hoe app meer diepgang te geven voor app store | klaverentwee | Ontwikkelen voor iOS | 2 | 10-01-11 20:18 |
Apple komt binnenkort met conversie app en vertaal app? app? | libia | Chat en geruchten | 3 | 29-09-09 21:49 |
|
|