Ik zoek een game... discussie in iPhone Games forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben op zoek naar een iphone game (destijds op de 3gs) maar kan m niet meer vinden en weet helaas ook niet hoe die ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik zoek een game...
Ik ben op zoek naar een iphone game (destijds op de 3gs) maar kan m niet meer vinden en weet helaas ook niet hoe die heet...
Wil m nu voor de ipad en iphone 4 downloaden maar wat en waar ik ook zoek... kan m niet vinden... (en geloof me alvorens hier te posten heb ik me het ram-bam gezocht!) Ik zoek: Een spelletje waarbij er een invasie komt met soort van ruimte mannetjes (aliens) met diverse waves... Je moet dan strategies (op een soort van doolhof muurtje) je kanon zien te plaatsen waardoor die mannetjes kapot geschoten worden en je tot zover in leven blijft in afwachting van de volgende wave... Waves worden steeds heftiger en moeilijker, maar je kan ook wapens aanschaffen etc etc.... Wie o wie kan me helpen svp |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je kan altijd eens kijken in je aankoop geschiedenis in iTunes.
|
|
|||
|
|||
Fieldrunners?
|
|
||||
|
||||
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Op zoek naar een zeer dunne case voor een 5 die niet vervormt (als de Ozaki) | peter248 | iPhone accessoires en onderdelen | 9 | 16-08-13 22:56 |
'Ik zoek een app die om de dag!! een notificatie geeft. | coenheem | iPhone Apps | 5 | 22-01-13 23:10 |
op zoek naar game | vonk118 | iPhone Games | 0 | 04-07-11 10:17 |
Op zoek naar een app, die je napraat als een papegaai | Cheeems | Archief | 7 | 04-12-09 15:14 |
|
|