//

Op zoek naar een zeer dunne case voor een 5 die niet vervormt (als de Ozaki)

Op zoek naar een zeer dunne case voor een 5 die niet vervormt (als de Ozaki) discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik weet niet of dit het juiste subforum is maar wellicht zitten hier genoeg mensen met ervaringen... Een paar maanden terug heb ik een 0,3mm ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-04-13, 22:54
peter248 peter248 is offline
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 16
Standaard Op zoek naar een zeer dunne case voor een 5 die niet vervormt (als de Ozaki)

Ik weet niet of dit het juiste subforum is maar wellicht zitten hier genoeg mensen met ervaringen...

Een paar maanden terug heb ik een 0,3mm dunne case van Ozaki gekocht voor mijn iPhone 5. Echter, het ding is absoluut niet vormvast. Momenteel heeft de telefoon zeker 1 mm speling in de case. Als ik de telefoon rechtop hou zakt ze in de case. De bovenrand van de case zakt dan ook lelijk door. Ziet er eigenlijk niet uit voor zo'n stijlvolle telefoon.

Ik wil eigenlijk niet elke twee maanden een andere case kopen... Heeft er iemand ervaring met dunne (!) cases van andere merken die wél vormvast zijn?

Hoor graag jullie tips...
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-04-13, 00:35
maureeen maureeen is offline
• iOS 7.1
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: Twente
Berichten: 52
Standaard

Ik weet niet of je ebay-fan bent of niet, maar ik heb zo'n hoesje voor mijn iPhone en het ligt lekker in de hand.
0.5mm Ultra Thin Phone Case Cover Skin For Apple iPhone 4 4S +Screen protection | eBay
  #3  
Oud 15-04-13, 10:18
peter248 peter248 is offline
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 16
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maureeen Bekijk bericht
Ik weet niet of je ebay-fan bent of niet, maar ik heb zo'n hoesje voor mijn iPhone en het ligt lekker in de hand.
0.5mm Ultra Thin Phone Case Cover Skin For Apple iPhone 4 4S +Screen protection | eBay
Ik heb niks tegen eBay. Koop er ook wel vaker. Jouw link verwijst naar een iPhone 4/4s case. Maar dat maakt niet uit. Ik zag dat de webshop ook iPhone 5 cases heeft.

Dus jij hebt zo'n case? Vervormt deze helemaal niet? Ook niet als de case wat warmer wordt?
  #4  
Oud 15-04-13, 11:24
Starscreamer's schermafbeelding
Starscreamer Starscreamer is offline
• iOS 14.0
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Eibergen
Berichten: 421
Standaard

Bij de Action voor 1,60 toestel lijkt niks dikker te worden en ziet er goed uit
Het valt niet eens op dat je er een case omheen hebt
Hij vervormd ook niet







Foto's zijn gemaakt met mijn android toestel
  #5  
Oud 15-04-13, 14:52
Eddy1965online Eddy1965online is offline
• iOS 10.0.1
• 8.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: Zwijndrecht
Berichten: 41
Standaard

Deze heb ik al heel lang om mijn iPhone 5, nog steeds geen vervorming of wat dan ook!

Desmay Slight case iPhone 5 Black - Appelhoes
  #6  
Oud 15-04-13, 16:29
Pleur's schermafbeelding
Pleur Pleur is offline
• iOS 10.3.1
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Locatie: Het schone Zuiden met een zachte "G"
Berichten: 239
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eddy1965online Bekijk bericht
Deze heb ik al heel lang om mijn iPhone 5, nog steeds geen vervorming of wat dan ook!

Desmay Slight case iPhone 5 Black *-*Appelhoes
Oeh, ziet er goed uit!!
  #7  
Oud 19-04-13, 15:03
peter248 peter248 is offline
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 16
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eddy1965online Bekijk bericht
Deze heb ik al heel lang om mijn iPhone 5, nog steeds geen vervorming of wat dan ook!

Desmay Slight case iPhone 5 Black *-*Appelhoes
Bedankt, ik heb hem besteld. Ik ben benieuwd
  #8  
Oud 19-04-13, 16:10
Eddy1965online Eddy1965online is offline
• iOS 10.0.1
• 8.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: Zwijndrecht
Berichten: 41
Standaard

Hij zal je zeker bevallen, ik heb een carkit, speciaal voor de iPhone 5 en ik hoef zelfs de case er niet af te halen, zo dun is die.
  #9  
Oud 10-05-13, 21:43
maureeen maureeen is offline
• iOS 7.1
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: Twente
Berichten: 52
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maureeen Bekijk bericht
Ik weet niet of je ebay-fan bent of niet, maar ik heb zo'n hoesje voor mijn iPhone en het ligt lekker in de hand.
0.5mm Ultra Thin Phone Case Cover Skin For Apple iPhone 4 4S +Screen protection | eBay
Beetje hele late reactie, maar ik heb hem nu een tijdje en hij is niet vervormd of wat dan ook En hij is nog steeds zo goed als nieuw
Hij is er ook voor de iPhone 5: ULTRA THIN 0.5MM STYLISH HARD CASE COVER FOR APPLE IPHONE 4 4S IPHONE 5 | eBay
  #10  
Oud 16-08-13, 22:56
Ibrahim24 Ibrahim24 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 52
Standaard

Wel raar, ik heb de Ozaki nu ook en na 4 maanden gebruikt te hebben is hij nog steeds niet vervormt. Hoe gebruik jij hem dan? 10x op een dag je iphone er in en uit halen?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
'Ik zoek een app die om de dag!! een notificatie geeft. coenheem iPhone Apps 5 22-01-13 23:10
op zoek naar app die alle openstaande programma's in één keer afsluit HarryReitsma iPhone Apps 4 18-12-12 11:41
Waar is al een iPad 4 (back) case te koop die past bij een Smart Cover? XIII iPhone accessoires en onderdelen 0 23-11-12 10:45
Op zoek naar een app, die je napraat als een papegaai Cheeems Archief 7 04-12-09 15:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:56.