Geluid van binnenkomende sms versterken discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zoek een oplossing voor een probleem met binnenkomende smsjes. Ik wil graag het geluid versterken wanneer er een sms binnenkomt. De iphone ligt bij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geluid van binnenkomende sms versterken
Ik zoek een oplossing voor een probleem met binnenkomende smsjes.
Ik wil graag het geluid versterken wanneer er een sms binnenkomt. De iphone ligt bij ons op de afdeling op een centrale plaats en wij mogen die smsjes niet missen. Kan dit via een docking station of soundbar? Alle tips zijn welkom. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik veronderstel van wel gewoon via de aux zou in principe al gaan als ik me niet vergis.
Als je een hoofdtelefoon aansluit krijg je ook alle meldingen dus zal dit zowel door de aux als door een dockconnector (met audio-functie weliswaar) ook wel zo zijn. Succes |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone freeze bij binnenkomende sms | haelewyn | iPhone algemeen | 1 | 22-02-13 13:58 |
Binnenkomende sms berichten bewaren | stan1963 | iPhone algemeen | 5 | 23-04-12 11:49 |
Geluid versterken | WWX | iPad algemeen | 4 | 04-08-11 11:28 |
Geluid toevoegen voor binnenkomende sms | downie | iPhone algemeen | 2 | 25-06-10 13:32 |
|
|