iphone freeze bij binnenkomende sms discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vaak, als ik over de taakbalk heen, een berichtje zie binnenkomen en ik dit aantik om het bericht te lezen, freezed de ganse iphone. Soms ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone freeze bij binnenkomende sms
Vaak, als ik over de taakbalk heen, een berichtje zie binnenkomen en ik dit aantik om het bericht te lezen, freezed de ganse iphone. Soms verschijnt gewoon een zwart scherm. Soms het gewone springboard zoneer dat nog een van ee iconen werkt. Ik kan het dan oplossen door de iphone even te laten slapen en weer wakker te maken.
Is dit herkenbaar voor iemand ? Ik ga eens meldingen kiezen ipv stroken. Ik vraag me af of ik moet zoeken naar de oorzaak bij de JB, bij jb apps rond het springboard, bij de update.... of wat ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Bij de jailbreak zelf zal het probleem wel niet liggen want die is zeer stabiel. Bij onverklaarbare problemen is het goed om eerst eens naar de tweaks te kijken.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Naam contact uitspreken bij binnenkomende oproep | remcop | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 11-08-12 11:24 |
Binnenkomende sms berichten bewaren | stan1963 | iPhone algemeen | 5 | 23-04-12 11:49 |
Geluid toevoegen voor binnenkomende sms | downie | iPhone algemeen | 2 | 25-06-10 13:32 |
Tijd weergave bij binnenkomende smsjes | ilya | iPhone algemeen | 3 | 15-01-08 18:42 |
|
|