//

iPhone in recovery mode

iPhone in recovery mode discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ik heb een iphone 4 met jaillbreak en hij is nu in recovery mode ik heb tinyumbrella al geprobeerd maar dat lukte niet kan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 21-02-13, 19:16
oguzhan oguzhan is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 1
Standaard iPhone in recovery mode

hallo,
ik heb een iphone 4 met jaillbreak en hij is nu in recovery mode ik heb tinyumbrella al geprobeerd maar dat lukte niet kan iemand me helpen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-02-13, 19:57
antoon100's schermafbeelding
antoon100 antoon100 is offline
• iOS 10.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2012
Locatie: privé
Berichten: 608
Standaard

Met deze info wordt het koffiedik kijken!
  #3  
Oud 21-02-13, 21:18
t2krambo t2krambo is offline
• iOS 8.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 168
Standaard

Wellicht dat ik jou kan helpen, PM me de details even.
  #4  
Oud 21-02-13, 21:51
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door t2krambo Bekijk bericht
Wellicht dat ik jou kan helpen, PM me de details even.
Waarom kan jij alleen maar per PM helpen Weer een beetje commercie zoals je al in andere topics gedaan hebt?
  #5  
Oud 21-02-13, 22:27
AshleyF AshleyF is offline
• iOS 7.0.6
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 35
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Waarom kan jij alleen maar per PM helpen Weer een beetje commercie zoals je al in andere topics gedaan hebt?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door t2krambo Bekijk bericht
Wellicht dat ik jou kan helpen, PM me de details even.
Dit forum is juist zo handig omdat meer mensen iets hebben aan de oplossing van deze vraag.
  #6  
Oud 22-02-13, 09:14
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door oguzhan Bekijk bericht
hallo,
ik heb een iphone 4 met jaillbreak en hij is nu in recovery mode ik heb tinyumbrella al geprobeerd maar dat lukte niet kan iemand me helpen.

Probeer om de iPhone in DFU mode te zetten en dan te herstellen met iTunes. Er wordt dan wel iOS 6.1.2 geïnstalleerd maar voor die iOS versie is er ook een jailbreak.
  #7  
Oud 22-02-13, 10:24
suayib70 suayib70 is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 3
Standaard

ik heb op dit moment een jailbreak op min iphone 4s ios 6.1 maar kan het niet updaten, via OTA gaat dat zowiezo niet omdat het uitgeschakeld is maar ik kan het ook niet updaten via itunes geeft steeds een foutmelding 1601, dit betekent dat de usb/usbpoort niet goed werken, ik heb ook zowel andere usb als andere usbpoort geprobeerd maar blijft steeds het zelfde te staan. kan iemand mij helpen! wil zo snel mogelijk updaten omdat de batterij te snel leeg gaat!!!
  #8  
Oud 22-02-13, 10:30
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suayib70 Bekijk bericht
ik heb op dit moment een jailbreak op min iphone 4s ios 6.1 maar kan het niet updaten, via OTA gaat dat zowiezo niet omdat het uitgeschakeld is maar ik kan het ook niet updaten via itunes geeft steeds een foutmelding 1601
OTA update is uitgeschakeld door evasi0n omdat het de firmware serieus kan vernaggelen als je het wel doet.

Tijdens een herstel/update wordt er een beveiligde netwerkverbinding gemaakt op de link iPhone <-> USB-poort <-> iTunes <-> Apple servers.

iTunes fout 16xx kan ook te maken hebben met een verknoeid hosts bestand of virusscanners, firewalls, defenders, enz... die in de weg zitten.
  #9  
Oud 22-02-13, 11:53
suayib70 suayib70 is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
OTA update is uitgeschakeld door evasi0n omdat het de firmware serieus kan vernaggelen als je het wel doet.

Tijdens een herstel/update wordt er een beveiligde netwerkverbinding gemaakt op de link iPhone <-> USB-poort <-> iTunes <-> Apple servers.

iTunes fout 16xx kan ook te maken hebben met een verknoeid hosts bestand of virusscanners, firewalls, defenders, enz... die in de weg zitten.
ok hartelijk dank, maar wanneer ik mijn iphone verbind met itunes herkent itunes mijn iphon niet meer maar hijlaadt wel op dan, en wanneer ik het aan zet wanneer het iphone bij de apple logo is blijft het vanaf dat punt opnieuw opstarten en kan ook niet in DFU mode of recovery mode zetten omdat mijn sleep button het niet doet. wat ik wel heb geprobeerd is via redsn0w een dfu ipsw aangemaakt en via itunes hertsellen maar omdat itunes mijn iphone niet herkent gaat dat niet. weet u misschien nog een ander oplossing? hartelijk dank alvast.
  #10  
Oud 22-02-13, 11:58
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suayib70 Bekijk bericht
weet u misschien nog een ander oplossing? hartelijk dank alvast.
Je kan eens proberen om iTunes + de Apple Mobile Device drivers incl. de registry entries te verwijderen met Revo Uninstaller. Dan de laatste versie van iTunes opnieuw installeren.
  #11  
Oud 22-02-13, 11:59
suayib70 suayib70 is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Je kan eens proberen om iTunes + de Apple Mobile Device drivers incl. de registry entries te verwijderen met Revo Uninstaller. Dan de laatste versie van iTunes opnieuw installeren.
ok dan zal ik dat maar proberen.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 22 februari 2013 om 12:10 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Je kan eens proberen om iTunes + de Apple Mobile Device drivers incl. de registry entries te verwijderen met Revo Uninstaller. Dan de laatste versie van iTunes opnieuw installeren.
waar kan ik de revo uninstaller en de drivers ervan vinden?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: iphone 3g 4.2.1 bb 06.15.00 recovery mode berty Jailbreak 11 11-01-11 15:09
Kan niet in recovery mode / dfu mode komen Boktor2 iPhone algemeen 6 30-07-10 01:02
van recovery mode naar normal mode zonder upgrade/restore phoneI iPhone algemeen 2 10-08-08 18:36
iphone recovery mode boots iPhone algemeen 11 24-07-08 11:00
IPhone in recovery mode marcovw1 Unlock [archief] 16 17-05-08 18:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:22.