Monitoren app-gebruik discussie in iPhone Games forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben op zoek naar een app waarmee ik kan zien welke apps mijn kind het meest gebruikt op de iPad en hoelang hij de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Monitoren app-gebruik
Ik ben op zoek naar een app waarmee ik kan zien welke apps mijn kind het meest gebruikt op de iPad en hoelang hij de apps gebruikt. Ik heb een dergelijke app gevonden voor Android: https://play.google.com/store/apps/d...Tracking&hl=nl
Het gaat dus niet om informatie over dataverbruik maar iets waarmee ik precies per app kan zien wanneer en hoelang er mee gespeeld is. Bestaat zoiets voor iOS? Mijn iPad heeft geen jailbreak. Lieselotte |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Zonder jailbreak kan dat niet.
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ik zoek een app die mobiel data gebruik afsluit na bv 50mb gebruik | schre12 | iPhone Apps | 5 | 21-01-13 23:31 |
App om data usage te monitoren? | Davert | iPhone Apps | 4 | 24-06-12 12:32 |
Battery verbruik monitoren | Brambo1975 | iPhone Apps | 1 | 16-03-12 00:09 |
Ik zoek iPhone app om batterijverbruik te monitoren | Carlos007 | iPhone Apps | 16 | 09-05-11 23:41 |
3G verbruik monitoren | mattvanwyk | Jailbreak apps en thema's | 1 | 09-04-09 16:40 |
|
|