//

Op zoek naar NDS-emulators.

Op zoek naar NDS-emulators. discussie in iPhone Games forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag iedereen. Om te beginnen wil ik zeggen dat dit mijn eerste post op dit forum is. Ik weet niet zeker of dit het juiste ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Games
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 04-04-22, 11:43
Stevenhardiman Stevenhardiman is offline
• iOS
 
Geregistreerd: Apr 2022
Berichten: 2
Standaard Op zoek naar NDS-emulators.

Dag iedereen. Om te beginnen wil ik zeggen dat dit mijn eerste post op dit forum is. Ik weet niet zeker of dit het juiste forum hiervoor is. De afgelopen dagen heb ik onderzoek gedaan naar NDS-emulators. Is de maker NDS-emulator compatibel? Dit is een gebied waar ik niet bekend mee ben. Is het voor u haalbaar om mij hierbij te helpen? Alle hulp die u zou kunnen bieden, wordt zeer op prijs gesteld.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-04-22, 08:45
Stevenhardiman Stevenhardiman is offline
• iOS
 
Geregistreerd: Apr 2022
Berichten: 2
Standaard

Dus na een zoektocht op Google kwam ik dit tegen. Er worden talloze iPhone- en Android-emulators besproken. Hopelijk komt dit alle liefhebbers van emulator ten goede, inclusief ikzelf.
  #3  
Oud 06-04-22, 21:56
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Waar je van uit moet gaan is dat Apple niet wil (lees niet toestaat) dat er emulatie software op iOS geïnstalleerd wordt. Dus de enige manier om een emulator app te installeren is per definitie buiten de App Store om.
Een paar jaar geleden is er een keer een app door de screening heenkomen waar het mogelijk was om roms te importeren. Toen bekend werd dat het een emulator was, is deze direct uit de appstore verwijderd.
Sindsdien zijn ze daar wat beter op gaan letten en is er (bij mijn weten) geen emulator in de App Store voor iOS/iPadOS te vinden (maar ik ken natuurlijk niet alle apps die er in de App Store te vinden zijn).

Dus via een jailbroken systeem en dan de cydia store (of hoe je dat ook schrijft en doet, ik heb daar geen ervaring mee) heb je mogelijkheden. direct uit de App Store niet.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
GBA Emulators humannite Jailbreak apps en thema's 1 31-05-12 19:22
Iphone 4 NES/Nintendo Emulators Sniekel Jailbreak apps en thema's 13 22-08-10 11:39
Emulators Arne2606 Jailbreak apps en thema's 13 07-10-09 19:15
MAME en NES emulators Wildsavage Jailbreak apps en thema's 3 16-02-09 11:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:32.