Candy Crush verder spelen na indrukken home button discussie in iPhone Games forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Als ik Candy Crush speel en halverwege het spel op de home button klik, om bijv. een Whatsapp bericht te lezen, start mijn Iphone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Candy Crush verder spelen na indrukken home button
Hallo,
Als ik Candy Crush speel en halverwege het spel op de home button klik, om bijv. een Whatsapp bericht te lezen, start mijn Iphone Candy Crush weer helemaal opnieuw op als ik weer verder wil spelen en ben ik het leven van het level kwijt. Dit begon zomaar ineens. Weet iemand hoe dit kan?? Ik kom er net ook achter dat als ik het scherm kantel, ik maar half beeld heb, dit alleen bij Candy Crush?? Groetjes Doser. Laatst gewijzigd door Doser; 17-09-17 om 19:09. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Al eens geprobeerd de app te verwijderen en opnieuw te installeren?
|
|
|||
|
|||
Nee, nog niet.
Ben bang dat ik dan al mijn levels kwijt ben. Heb me niet aangemeld bij Facebook en dat wil ik ook niet. Wel bij het kroontje. Groetjes Doser. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Geen idee, je kan je aanmelden bij instellingen, met mailadres, naast de geluidsinstellingen.
Daar staat een icoon met 3 kroontjes. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb al ios 11 master edition.
Hoe kan ik dan "opruimen"? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Klopt, is de Golden Master.
Ik ga het proberen. Thanx |
|
|||
|
|||
Geprobeerd, maar helpt niet.
Als ik halverwege het spel de home button indruk, en dan weer terug ga, start het spel opnieuw op. Doser. |
|
|||
|
|||
Als je hebt ingesteld de app op de achtergrond mag draaien en het werkt nog steeds niet dan ligt het toch echt aan dat spelleke.
|
|
|||
|
|||
Das ook zo raar, het werkte altijd, en zo in eens niet meer.
|
|
|||
|
|||
Ik heb ondertussen ook het spel verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar het werkt het nog steeds niet.
Iemand nog ideeën? Groetjes Doser. |
|
|||
|
|||
Neem contact op met de ontwikkelaar van dat spelleke. Misschien is het niet (volledig) compatibel met iOS 11. Succes gewenst.
|
|
|||
|
|||
Ook dat zou raar zijn, ik heb ios 11 er al op vanaf beta 1
Heeft altijd gewerkt. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Snap niet wat je nu bedoeld?
Ook met de GM versie heeft het gewerkt, hij begon afgelopen weekend in eens met dit probleem. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
wie kan mij helpen met candy crush | quinten39 | iPhone Games | 1 | 05-11-13 16:01 |
candy crush help !! | m1chelle92 | iPhone Games | 2 | 05-09-13 15:52 |
|
|