iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Games (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f107/iphone-games/)
-   -   We Rule is uit! (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f107/iphone-games/56206-rule.html)

casixh 23-03-10 19:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Orlam (Bericht 429579)
Als ik vrienden probeer toe te voegen komt er een vinkje bij de naam te staan, alleen gebeurd er niks. Moet de vrienden ook toestemming geven om toegevoegd te worden?

gebruikersnaam: orlam

heb jij we rule geinstalleerd volgens mij iphone niet

spysical 23-03-10 19:35

Ik zoek nog mensen die orders willen plaatsen bij mij, sta bijna helemaal vrij :D
Instant klaar :P Thanks to mojo :D

Add me: Spysical

Orlam 23-03-10 19:35

Zeker wel, zit al in level 10

casixh 23-03-10 19:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door spysical (Bericht 429582)
Ik zoek nog mensen die orders willen plaatsen bij mij, sta bijna helemaal vrij :D
Instant klaar :P Thanks to mojo :D

Add me: Spysical

hoe kan jij mojo kopen dan ik krijg error:P

Anubbie 23-03-10 19:47

super game. als hij er niet uit ligt natuurlijk.
Anubbie (ook in We Rule)

Anubbie 23-03-10 19:52

mooi emporium
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door borgqueenx (Bericht 428180)
voeg me maar toe: borgqueenx
ben level 19 en heb een mooi koningkrijkje, en heb veel open business :)


mooi emporium heb je trouwens borgqueenx. heb je net toegevoegd.

spysical 23-03-10 19:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door casixh (Bericht 429587)
hoe kan jij mojo kopen dan ik krijg error:P

zonder jailbreak kan dat wel ;)

btw zoek nog steeds orders

casixh 23-03-10 20:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door spysical (Bericht 429592)
zonder jailbreak kan dat wel ;)

btw zoek nog steeds orders

ok wou al zegen dan haal ik miss me jailbreak eerdas weg

(niet alleen voor deze spel hoor maar ik ping veel met vrienden en wil ook foto's kunnen sturen:)

casixh 23-03-10 20:19

der heeft er een te veel geld ofzo :P zo veel mojo

karinsnails 23-03-10 20:35

Ik moet iemand inhuren om iets in mijn dorp te doen voor een event of zo nou heb ik al 2x iemand ingehuurd voor science fair projecten maar die opdracht staat nogsteeds open wie weet wat ik moet doen??? Thanx

casixh 23-03-10 20:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door karinsnails (Bericht 429610)
Ik moet iemand inhuren om iets in mijn dorp te doen voor een event of zo nou heb ik al 2x iemand ingehuurd voor science fair projecten maar die opdracht staat nogsteeds open wie weet wat ik moet doen??? Thanx

gaat van zelf

denman80 23-03-10 20:40

erug verslaafd spelletje.

Alleen jammer dat de servers soms wat overbelast zijn maar we mogen dan ook niet klagen omdat hij gratis is.

Ik zoek nog wel een paar leuke buren!
Iemand intresse?

karinsnails 23-03-10 20:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door casixh (Bericht 429614)
gaat van zelf

Ok ik wacht het af :)

keymaker 23-03-10 20:56

Mijn naam is neo634

Zeer leuk spel btw.

Greetz

Donstil 23-03-10 21:00

Raar dat je bij sommige mensen helemaal niets kan bestellen. Douwe besteld keurig bij me maar ik kan niets terug doen zo lijkt het.

DouweK 23-03-10 21:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Donstil (Bericht 429622)
Raar dat je bij sommige mensen helemaal niets kan bestellen. Douwe besteld keurig bij me maar ik kan niets terug doen zo lijkt het.

Nee klopt, alleen mijn molen kreeg vanmiddag een opleving en kon een bestelling opnemen. Alle andere shops kunnen dat niet, heel irritant.

Edit: Ah ik kreeg antwoord op het TouchArcade forum:

Citaat:

Originally Posted by Douwe http://forums.toucharcade.com/images...s/viewpost.gif
Can you answer this question MJ? Only 1 of my shops is working, the others don't show open to my friends
It's a bug. We're working on a fix for it.

--MJ
(Ik refereerde aan een vraag die iemand anders had gesteld.)

Donstil 23-03-10 21:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DouweK (Bericht 429630)
Nee klopt, alleen mijn molen kreeg vanmiddag een opleving en kon een bestelling opnemen. Alle andere shops kunnen dat niet, heel irritant.

Edit: Ah ik kreeg antwoord op het TouchArcade forum:

Ja missen nog best wel wat dingen aan de game.
Zo kan me vriendin geen acount aanmaken. Geeft hij "internal error" ook erg vervelend.

steinovisch 23-03-10 22:56

Toch gaat het de goede kant op, in het begin was het drama met die servers maar dat gaat nu goed.

Business staat bij mij open: Steinovisch0

alexhooven 23-03-10 23:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Donstil (Bericht 429622)
Raar dat je bij sommige mensen helemaal niets kan bestellen. Douwe besteld keurig bij me maar ik kan niets terug doen zo lijkt het.

ik zie bij hem 'open' staan maar kan nergens wat kopen. Ik zag wel dat je molen nog steeds under construction is.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door steinovisch (Bericht 429671)
Toch gaat het de goede kant op, in het begin was het drama met die servers maar dat gaat nu goed.

Business staat bij mij open: Steinovisch0

gaat opzich wel goed. maar ik begin nu steeds meer te merken dat mijn 3G het niet allemaal meer zo leuk vind. soms crasht de app welis bij het verwisselen van landgoed 1 naar 2. En de app is bijzonder traag te noemen , al helemaal ten opzichte van de 3GS van een vriend van me. had ik wel verwacht, maar je kan het ook overdrijven.

steinovisch 23-03-10 23:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alexhooven (Bericht 429676)
gaat opzich wel goed. maar ik begin nu steeds meer te merken dat mijn 3G het niet allemaal meer zo leuk vind. soms crasht de app welis bij het verwisselen van landgoed 1 naar 2. En de app is bijzonder traag te noemen , al helemaal ten opzichte van de 3GS van een vriend van me. had ik wel verwacht, maar je kan het ook overdrijven.


Hmmmz ik heb een 3gs en de snelheid daarop is prima...

alexhooven 23-03-10 23:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door steinovisch (Bericht 429678)
Hmmmz ik heb een 3gs en de snelheid daarop is prima...

wrijf het er nog is ff lekker in jah :P

Luiaardnl 23-03-10 23:19

Echt een leuk spel:
voeg me toe Luiaardnl

spysical 23-03-10 23:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door steinovisch (Bericht 429678)
Hmmmz ik heb een 3gs en de snelheid daarop is prima...

Op de 3g ook hoor ;)

Donstil 23-03-10 23:44

Ik heb hem hier ook op de 3gs. Merk dat via 3g het niet zo lekker gaat (via gprs helemaal niet) en dat Wi-Fi eigenlijk wel een must is.

Op de 3g is het natuurlijk allenmaal wat zwaarder. 3g eigenaren krijgen ook van de "low memory" error hoor ik om me heen.

spysical 23-03-10 23:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Donstil (Bericht 429689)
Ik heb hem hier ook op de 3gs. Merk dat via 3g het niet zo lekker gaat (via gprs helemaal niet) en dat Wi-Fi eigenlijk wel een must is.

Op de 3g is het natuurlijk allenmaal wat zwaarder. 3g eigenaren krijgen ook van de "low memory" error hoor ik om me heen.

True, :P heb ik ook last van
En nu zonder Jailbreak wat minder ;)

DouweK 24-03-10 00:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alexhooven (Bericht 429673)
ik zie bij hem 'open' staan maar kan nergens wat kopen. Ik zag wel dat je molen nog steeds under construction is.

Mijn molen? Die is al een dag ofzo af, is nu met een bestelling bezig. Alle andere shops doen het inderdaad niet.

Gunslinger32 24-03-10 07:11

Krijg nu ook vaker dat de game afsluit, en het lijkt erop: hoe meer vrienden , des te meer dit gebeurt.
En deze app slurpt baterij .
Hangt nu meerdere keren op een dag aan de oplader ;)
anyway, blijft een top app.
En kan alleen maar beter worden, toch?

johnnybt 24-03-10 07:33

wat een topgame. wel pas net begonnen maar toch... ff klein vraagje: ik merk wel dat als er staat dat er iets met 5 minuten klaar is en je kijkt een half uur later dat je gewassen niet meer goed zijn . maar dat zou betekenen dat je ieder moment van de dag beschikbaar moet zijn om te oogsten op het moment dat er iets klaar is (onions duurt bijvoorbeeld 24 uur)... klopt dit of zie ik iets over het hoofd?

oh ja: naam is johnnybt

Mellzor 24-03-10 09:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DouweK (Bericht 429695)
Mijn molen? Die is al een dag ofzo af, is nu met een bestelling bezig. Alle andere shops doen het inderdaad niet.

Ahh, dacht al dat het aan mij lag, je paar keer verwijderd en weer toegevoegd, maar niets. Hoop voor je dat je shops worden gefixed.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door johnnybt (Bericht 429714)
wat een topgame. wel pas net begonnen maar toch... ff klein vraagje: ik merk wel dat als er staat dat er iets met 5 minuten klaar is en je kijkt een half uur later dat je gewassen niet meer goed zijn . maar dat zou betekenen dat je ieder moment van de dag beschikbaar moet zijn om te oogsten op het moment dat er iets klaar is (onions duurt bijvoorbeeld 24 uur)... klopt dit of zie ik iets over het hoofd?

oh ja: naam is johnnybt

Normaal gesproken kan je push berichten instellen per farm, zodat je een meldingkje krijgt als je gewas klaar is.


PS: Weet iemand of je bij zo'n pushbericht ook nog een geluidje kan instellen op de iPhone (3gs) ?

mylifetime 24-03-10 09:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mellzor (Bericht 429737)
PS: Weet iemand of je bij zo'n pushbericht ook nog een geluidje kan instellen op de iPhone (3gs) ?

Dat zou ik ook wel willen weten. Volgens mij wordt dat vanuit de applicatie geregeld. Maar zou wel handig zijn als er een geluidje bij zit. Nu mis ik wel eens de berichten omdat ik het scherm niet zie oplichten. :-)

Blackboss 24-03-10 09:56

Zeker erg leuk en verslavend spelletje! Als mensen nog vrienden zoeken voeg me maar toe: Blackboss :D

casixh 24-03-10 10:15

zo vanmorge had k maar 1000 gold en kwammen alle bestellingen binnen meteen 8000 :)

16MRB06 24-03-10 10:55

Mensen, ik ben gisteren ook begonnen aan dit leuke spel. Maar wat kun je nou het beste eerst allemaal bouwen na de opstart met de wizard? Mijn in game name is: MRB78

casixh 24-03-10 11:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 16MRB06 (Bericht 429773)
Mensen, ik ben gisteren ook begonnen aan dit leuke spel. Maar wat kun je nou het beste eerst allemaal bouwen na de opstart met de wizard? Mijn in game name is: MRB78

hoeveel geld heb je dan?
en je kan mijn bouwen voor 1000 of tailor voor 1500

16MRB06 24-03-10 11:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door casixh (Bericht 429779)
hoeveel geld heb je dan?
en je kan mijn bouwen voor 1000 of tailor voor 1500

Ik heb ruim over de 2000, maakt het nog uit welke van de 2? Hoeveel tuinbouw velden is aangeraden?

DouweK 24-03-10 11:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mellzor (Bericht 429737)
Ahh, dacht al dat het aan mij lag, je paar keer verwijderd en weer toegevoegd, maar niets. Hoop voor je dat je shops worden gefixed.

Vanmorgen kreeg ik een bestelling voor mijn school, weer van Oegerr. Die kon gister ook al bij mijn molen bestellen. Denk dat het toeval was, kan me niet voorstellen dat de ene speler wel, en de andere niet bij mij kan bestellen.

casixh 24-03-10 11:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 16MRB06 (Bericht 429783)
Ik heb ruim over de 2000, maakt het nog uit welke van de 2? Hoeveel tuinbouw velden is aangeraden?

zoveel mogelijk

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DouweK (Bericht 429785)
Vanmorgen kreeg ik een bestelling voor mijn school, weer van Oegerr. Die kon gister ook al bij mijn molen bestellen. Denk dat het toeval was, kan me niet voorstellen dat de ene speler wel, en de andere niet bij mij kan bestellen.

ik ga voor je testen
nee doet het nog steeds niet

DouweK 24-03-10 11:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door casixh (Bericht 429787)
ik ga voor je testen
nee doet het nog steeds niet

Ok dankje. Denk dus dat de fout bij de shops ligt. Mijn school deed het vanmorgen kennelijk wel, en Oegerr was de eerste die het zag.

casixh 24-03-10 11:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DouweK (Bericht 429791)
Ok dankje. Denk dus dat de fout bij de shops ligt. Mijn school deed het vanmorgen kennelijk wel, en Oegerr was de eerste die het zag.

zou het niet anders liggen?
dat hij als een van de weinige geen last van de bug heeft? ;)

bedoel 2x hij wel kunnen bestellen en de rest niet

joepie-j 24-03-10 11:42

We Rule
 
Speel het spelletje nu een week. Heb gisteren wat mensen uit het bericht op de hoofdpagina als vriend uitgenodigd, heb alleen nog geen buren hoe kan dit?

ID: joepie-j


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:45.