We Rule is uit! discussie in iPhone Games forum; ( verdwijnt na registratie ) Wij kunnen hier de hele middag al niet meer inloggen, bij geen enkel spel. Zijn wij de enigen??? Kan het me bijna niet voorstellen, maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wij kunnen hier de hele middag al niet meer inloggen, bij geen enkel spel. Zijn wij de enigen??? Kan het me bijna niet voorstellen, maar omdat er hier geen verdere meldingen staan begin ik bijna te twijfelen.....
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Nee hoor, We-games over de hele wereld liggen plat.... servers zijn down en dat al vanaf vanmiddag!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hmm, dat wordt weer bonus mojo, gro en zap
|
|||
|
|||
Farm en city doen het hier weer.... Met moeite. Maar rule wil niet lukken. Bonus zou leuk zijn, hebben ze dat al wel eens eerder gedaan? Of mogen wij puin ruimen, akkers verschonen en rustig weer doorgaan......
|
|
|||
|
|||
Nou ben bang dat dat het laatste is. Opruimen en weer doorgaan.
Overigens had ik maar 1 landje van we rule verpieterd en de rest van we rule farm en city was nog oké. Valt mee dus... |
|
|||
|
|||
Citaat:
groet, Léon
|
|||
|
|||
Na laden van nieuw content is bij mij het Quest symbool helemaal verdwenen en dus kan ik niet bij mijn Quest kijken (die toch al niet opschiet omdat mijn verzoeken voor orders kennelijk heel vaak geweigerd worden,...)
Meer mensen last van? inky66 |
|
|||
|
|||
Yep. Dat is hier ook zo.
Maar volgens mij Kun je er bij via de build optie? Dan is er een apart tabblab voor de quests. Heb ff snel gekeken dus het kan ook alleen de achievements van de quests bevatten. Zal vast wel weer rechtgezet worden... |
|
|||
|
|||
Gelukkig doet ie het weer. Niet dat het opschiet, maar toch....
|
|
|||
|
|||
Heeft iemand een Gargoyle Statuary? Of weet je iemand die het heeft? Nodig voor de Creatures of the Night Quest
|
|||
|
|||
Waarom kan ik bij nieuwe 'vrienden' in WeRule Quest op Ipad geen "bestellingen" doen ?
|
|
|||
|
|||
Wellicht zit je aan het max. aantal bestellingen?
|
|
|||
|
|||
Voeg mij ook maar toe Kok007
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Het max aantal is dacht ik 32. Dat kan het dus niet zijn.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Wordt een lange wachtrij denk ik, zoiets als een iphone 4 willen bemachtigen op launch day |
|
|||
|
|||
Citaat:
Edit: Je kunt gewoon cancellen gelukkig. Laatst gewijzigd door DouweK; 04-11-10 om 01:37. |
|
|||
|
|||
Nog even wachten dames en heren........ nog 1 dag en 5 uurtjes en u kunt er 1 bij mij vinden (Gargoyle Statuary).
En om het zoeken te verkorten....... look to the west. Misschien een lijstje aanleggen van wie ze heeft? Of gaat het dan nog drukker worden? Heb je gelijk toegevoegd Bamky en een order geplaatst. Dat is wat ik noem geluk. Heb niet lang hoeven zoeken zoals anderen. Laatst gewijzigd door Bloodygompie; 05-11-10 om 11:24. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
We Rule en We Farm praatjes | Ashcat | iPhone Games | 316 | 25-11-11 10:43 |
Fans van We Rule en We farm opgelet !! | keymaker | iPhone Apps | 2 | 27-09-10 10:41 |
Wie speelt er we rule! | profighter78 | Archief | 2 | 13-09-10 09:51 |
We Rule Nicknames IPC leden | keymaker | Archief | 1 | 06-04-10 00:08 |
|
|