We Rule is uit! discussie in iPhone Games forum; ( verdwijnt na registratie ) Veeeeeeeeeeeeel winkels open! Uitverkoop, dus bezoek me snel! naam: Madeliefst...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Veeeeeeeeeeeeel winkels open!
Uitverkoop, dus bezoek me snel! naam: Madeliefst |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Voeg me toe: iMickk.
Alles netjes geordend en gewoon prachtig ;p. |
|
|||
|
|||
weet iemand wat het betekent als er een mannejte bij een koninkrijk staat te zwaaien?
Laatst gewijzigd door Bakkie; 05-04-10 om 10:29. |
|
|||
|
|||
Het valt me op dat opeens mijn vriendenlijst helemaal leeg is. Is dit een bekend issue?
|
|
|||
|
|||
Er lijkt een maximum van 30 inkomende+uitgaande bestellingen te zijn. Aangezien het nogal lang duurt voor ik level 20 word heb ik wat te veel besteld zodat sommige shops het niet meer doen. Zodra ik bestellingen geleverd krijg doen ze het weer.
|
|||
|
|||
Hey Rulers!
Weet iemand ook of er een limiet op het aantal vrienden zit? Ik blijf toevoegen, maar kom niet verder dan 4 pagina's lijkt het wel. Gr. KoeK ps. voeg me ook toe! koekwous |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dat is toch dat je online bent? ..
|
|
|||
|
|||
Mijn nickname: Theemonster
|
|
|||
|
|||
Snel terug zwaaien....de eerste krijgt 3 mojos....;-)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Voor mensen die me willen toevoegen. Ik heet Crimen op Plus+, Crystal, Openfeint, gameloft live, etc. Ben nu level 14. Laatst gewijzigd door iMick; 05-04-10 om 15:32. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar ik houd iMickk wel hoor . Met iMick.nl was ik je voor |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Linkje naar het betreffende topic op het forum van NGmoco: *link* |
|
|||
|
|||
Citaat:
Denk door de paasdrukte? |
|
||||
|
||||
Die vriendenlijst werkt voor geen meter, ik heb een lijstje daar wat mensen uit proberen te verwijderen en toe te voegen.Als ik verwijder en ok klik staan ze er gelijk weer.
En wanneer ik toevoeg krijg ik ze niet te zien.Echter als ik op plus account klik en dan op leaderboard en dan op friends kan ik opnieuw vrienden worden en naar hun kingdom toe.....lijkt me een probleem met het buggy +account systeem.Of dit nu met drukte te maken heeft geen idee want bij mij heeft het nog geen een keer normaal gewerkt. |
|
|||
|
|||
Gaat best lekker hier!
Je kan me toevoegen, heb flink wat shops open nu, user is oscarvdb. |
|
||||
|
||||
Voeg mij dan ook maar toe: smeijel
see you |
|
|||
|
|||
lol ik ben er ook mee bezig naam:theduckman
|
Er zijn 7 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 7 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
We Rule en We Farm praatjes | Ashcat | iPhone Games | 316 | 25-11-11 10:43 |
Fans van We Rule en We farm opgelet !! | keymaker | iPhone Apps | 2 | 27-09-10 10:41 |
Wie speelt er we rule! | profighter78 | Archief | 2 | 13-09-10 09:51 |
We Rule Nicknames IPC leden | keymaker | Archief | 1 | 06-04-10 00:08 |
|
|