We Rule is uit! discussie in iPhone Games forum; ( verdwijnt na registratie ) Binnenkort een nog mooiere stad dan Douwe? Wellicht. Voeg me maar toe: Zeis...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Binnenkort een nog mooiere stad dan Douwe?
Wellicht. Voeg me maar toe: Zeis |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
McMan is mijn username... Toevoegen maarrrr
|
|||
|
|||
Net begonnen, dus nog veel heen en weer gezoek.
Maar gegadigden mogen me altijd toevoegen: Cheacker. |
|
|||
|
|||
Zoveelste levelgrind game met 0 diepgang. Voeg echte trade toe, en de mogelijkheid iets met elkaar te kunnen ondernemen en dingen op te zetten. Dit is toch te simpel voor worden?
Laatst gewijzigd door bio88; 31-03-10 om 21:22. |
|
|||
|
|||
Ook hier zijn de shops nog open!
Ingame: viper085 |
|
|||
|
|||
Je mag mij ook toevoegen: Kaatje-Keutel
|
|
|||
|
|||
Voeg me toe!
BrancoNL (lvl 12) |
|
||||
|
||||
Voeg mij gerust ook toe: iMatthi
|
|
||||
|
||||
Ik heb je al een paar dagen geleden toegevoegd
Er staat "open" bij je kingdom, maar ik kan niets kopen bij je Een aantal dingen zoals de "slagerij" en de "molen" kun je zien dat ze bezig zijn. De "mijn", "school" "stable" geven niets aan maar zijn toch niet beschikbaar om te kopen. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Iemand al verder dan level 20?? enne, weet iemand al hoe het inmiddels irritante muziekje uitgeschakeld kan worden (jaja, zonder het geluid van de iPhone uit of zachter te zetten)????
gr. Tuur (user: kialdajo) |
|
|||
|
|||
Pfffff, ik kan steeds geen connectie maken. Iemand een oplossing hiervoor?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Uhh, nieuwe iPhone kopen??? Totaal geen inlogproblemen. Wat ook wel eens helpt is het spelletje de-installeren en dan weer installeren. Je hoeft dan alleen nog maar je wachtwoord opnieuw in te voeren en als het goed is kan je gewoon weer aanmelden. Succes, ps. ik heb je toegevoegd.........m'n meiden zijn er maar druk mee. Vooral in de ochtend zijn ze als een razende aan het 'oogsten'.........wel leuk om te zien. Gr. |
|
|||
|
|||
ben gister ook begonnen, lvlen gaat best snel :|
erg simpel spel maar leuk tijdverdrijf! starly8 ben ik Laatst gewijzigd door Stars; 01-04-10 om 16:31. |
|
|||
|
|||
iedereen die besteld bij KIALDAJO krijgt 10000 extra XP per object............actie tot 00:00 uur........
|
|
|||
|
|||
Wow, vet. Ik ga meteen in alle winkeltjes iets bestellen. Dat wordt vet scoren !!!
Oh wacht, ik zie dat ik al aan mijn limiet van 1.000.000 XP zit. Sta alleen een paar honderd munjtes in de min bij de We Rule bank. Iemand een tip hoe ik die kan overvallen? Laatst gewijzigd door mindbender; 01-04-10 om 14:55. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Bijna ben nu bij lvl 19. effen geld sparen voor citadel, en xp grinden :X |
|
|||
|
|||
Voeg me toe! Plus+ naam: Ultralord121
6 open tailoring shops en guild hall, bakery, windmill etc. |
|
|||
|
|||
Hey allemaal voeg mij ook gerust toe.
+plus naam : lvdlinden |
Er zijn 8 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 8 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
We Rule en We Farm praatjes | Ashcat | iPhone Games | 316 | 25-11-11 10:43 |
Fans van We Rule en We farm opgelet !! | keymaker | iPhone Apps | 2 | 27-09-10 10:41 |
Wie speelt er we rule! | profighter78 | Archief | 2 | 13-09-10 09:51 |
We Rule Nicknames IPC leden | keymaker | Archief | 1 | 06-04-10 00:08 |
|
|