We Rule is uit! discussie in iPhone Games forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door JuztPaultje Net wat bij je besteld en zo te zien werken al je shops nu weer. Zijn allemaal in gebruik en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Edit: nevermind, alles bezet nu!
Plus+: Douwe Laatst gewijzigd door DouweK; 28-03-10 om 15:31. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Hier kloppen nu eindelijk ook alle 'open'-bordjes. Alleen bij de mensen die nog gebouwen aan het bouwen zijn blijven ze staan, maar dat klopt wel volgens mij...
Mijn plus+ account: Dirkuz Laatst gewijzigd door Dirkus; 28-03-10 om 16:06. |
|
||||
|
||||
voor de gene die nog iemand zoekt: Kroeps
|
|
|||
|
|||
voeg mij maar toe graaf-gremmen
|
|
|||
|
|||
Ik heb het spel nog maar pas, maar vindt het supper leuk en erg verslavend.
Wie wil mag me gerust toevoegen mijn naam is "leen" |
|
||||
|
||||
oké, ik heb jullie toegevoegd graaf en leen.
is er eigenlijk ook nog een mogelijk heit om met elkaar te communiceren? |
|
|||
|
|||
Echt een verslavend spel!
Ben nu level 13 Mijn tips: -Huisjes nemen alleen maar ruimte in en je krijgt er maar 4 coins per 4 uur voor(belachelijk trouwens), bouw zo min mogelijk! - Handel zoveel mogelijk met anderen, je krijgt hier XP door, zonder crops te verbouwen. Voeg me allemaal even toe, dan voeg ik jullie ook toe: djurr0 |
|
||||
|
||||
Dacht ff kijken of ik nu wel bij jullie kan bestellen, maar helaas is de server te druk
voeg me toe: reposado |
|
|||
|
|||
Citaat:
-Ten tweede moet je dus niet zoveel mogelijk met anderen handelen, dan krijg je de fameuze Open shop bug (niemand kan meer bij je bestellen). |
|
|||
|
|||
zolang je niet meer dan 1 gebouw per soort bouwt, is er geen probleem.
|
|
|||
|
|||
Ik ben sinds gisteren ook 'we rule' aan het spelen. Ik moet zeggen het is verschrikkelijk verslavend.
Iedereen mag me toevoegen: thoeben |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Bestaan er nog spelletjes zoals We Rule?
|
|
|||
|
|||
Nee, niet precies hetzelfde.. Het lijkt het meest op farmville op facebook vind ik
Plus+ ID: djurr0 |
|
||||
|
||||
echt irritant die bestelingen bug.
Heb nu eindelijk goede/dure winkels (bakery + wizards tower + butcher shop + stables) en er komen niemand :X |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Voor mij is dat op dit moment de enige manier om wat te verkopen.
Zodra ik bij andere wat bestel merk ik meteen terugloop in mijn biz loop wel wat geld mis omdat ik niet bij andere bestel, maar de game is dan wel erg stabiel,zonder "low memory" melding etc |
|
|||
|
|||
Mijn vrouw en ik spelen het nu ook sinds afgelopen zaterdag. Zelfs tijdens ons uitje naar de dierentuin gisteren waren we het spel nog aan het spelen. Je moet toch de crops bijhouden en bestellingen afleveren en plaatsen. Maar verder is het niet verslavend
Om ons toe te voegen: stepmagic en/of angelq56 |
|
|||
|
|||
Grappig spel, alleen je word er wel telkens uitgeflikkerd...
Voeg toe: Keesin |
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
We Rule en We Farm praatjes | Ashcat | iPhone Games | 316 | 25-11-11 10:43 |
Fans van We Rule en We farm opgelet !! | keymaker | iPhone Apps | 2 | 27-09-10 10:41 |
Wie speelt er we rule! | profighter78 | Archief | 2 | 13-09-10 09:51 |
We Rule Nicknames IPC leden | keymaker | Archief | 1 | 06-04-10 00:08 |
|
|