We Rule is uit! discussie in iPhone Games forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door DouweK Neuh denk het niet, hij gaat wat sneller leeg, meer niet. Is niet slecht voor de batterij maar hij gaat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
Douwe, bij jou staat altijd "open" maar ik kan nooit iets kopen bij je!!! Telkens is alles al van bestellingen voorzien, terwijl "open" zichtbaar blijft. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Kreeg vanmorgen weer een bestelling, zit dus op ongeveer 1 werkende shop per dag. |
|
||||
|
||||
Gisteren kon ik 2 of meer bestellingen plaatsen per "kingdom"
Vandaag echter 1 bestelling. |
|
|||
|
|||
Ik moet zeggen dat ik dit een erg leuk spelletje vind. Klein probleem is echter dat ik een hoop mensen uit dit topic heb toegevoegd en in Plus ook zie staan. Op de kaart heb ik echter maar 2 pagina's, dus zie ik maar 4 andere kingdoms.
Iemand een idee hoe dit komt? Mijn Plus+ name is Twan32 |
|
|||
|
|||
Ja dat werkt ook niet helemaal lekker, ik heb al heel lang ongeveer 5,5 pagina's terwijl er elke dag nog 10 vrienden bijkomen.
Edit: even de lijst Friends bekeken: volgens mij 'zie' ik mijn 102 eerste vrienden, en de laatste 70 niet. Laatst gewijzigd door DouweK; 27-03-10 om 12:37. |
|
||||
|
||||
Heeft dat niet te maken met de lijst "Friends" en "Followers"
Ik weet ook niet precies waarom de één in Friends en de ander in Followers terecht komt. Ik heb je juist toegevoegd en een bestelling gedaan. Je kunt op degenen in de lijst Followers klikken en als friend toevoegen. Misschien moet je dat eens proberen jantje1 |
|
|||
|
|||
Followers zijn de mensen die vrienden met jou willen worden. Als je dat accepteert dan worden ze Friend.
Edit: oh wacht dat zei je al. Het niet verschijnen van die vrienden is een bekend probleem hoor, is Ngmoco ook mee bezig, al vraag ik me af of het niet aan Plus ligt. Zie trouwens dat BoerHenk ook flink last heeft van het Open shop probleem. Laatst gewijzigd door DouweK; 27-03-10 om 12:52. |
|
|||
|
|||
hendrickbert is open for business
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hier ook de bugs die jullie noemen hoeveel farms kan je trouwens max zien. bij mij kan ik niet meer toevoegen of is dit ook een buggy?
Voor de mensen die me willen toevoegen: Joep |
|
|||
|
|||
Nee je hebt een maximaal aantal farms, gaat om de zoveel levels omhoog.
|
|
|||
|
|||
Wat doet die koe?? Moet je die tegenhouden?
Hek er omheen? Hij loopt er doorheen.... |
|
|||
|
|||
Ik heb geen problemen meer gehad, alleen nog wel eens dat de verbinding even niet goed was, maar niet meer dat ik niets kan. Ik vind het een topspel! Vergt wel veel geduld wat betreft de farms!
|
|
|||
|
|||
Je merkt het echt duidelijk aan de verbinding wanneer Amerika online komt lol.
ID: JuztPaultje Laatst gewijzigd door JuztPaultje; 27-03-10 om 19:18. |
|
|||
|
|||
Allemaal goed en wel, maar sedert deze morgen plaatst GEEN MENS nog een bestelling, terwijl ik alles zowat beschikbaar heb: Naai ateliers, school, houtzagerij, enz....
Denk toch dat er een ernstig probleem is met de open winkels!!!!! plus: EddyDB Laatst gewijzigd door EddyDB; 27-03-10 om 19:43. |
|
|||
|
|||
De vrienden verschijnen niet in het scherm. Maar ook als ik vrienden uitnodig zie ik die niet op dat "veld" waar je de "open" opdrachten kunt klikken.
Ik heb een stuk of 5 vrienden in dat scherm, maar als ik anderen uitnodig dan komen die vrienden niet in dat scherm |
|
|||
|
|||
EddyDB
Staan vrij: 3 molens, een houtzagerij, 3 steenmijnen, een Wizard toren, een Guild Hall, 9 naai-ateliers: Je kan moeilijk zeggen dat dat klopt!!!!
|
|
|||
|
|||
Ik had je toegevoegd EddyDB , maar ik zie jou niet op dat veld waar "open" staat, zodat ik op je kan business kan klikken.
plus+ : Grutte_Pier |
|
|||
|
|||
Da's het probleem.....
Ik heb jou al 2 dagen in de vriendenlijst!!!!
Ik ontvang net een vriendschapsverzoek van je!! Maar zoals ik aanhaal: alle winkels hier zijn beschikbaar, maar niemand kan een bestelling plaatsen!!! |
Er zijn 17 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 17 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
We Rule en We Farm praatjes | Ashcat | iPhone Games | 316 | 25-11-11 10:43 |
Fans van We Rule en We farm opgelet !! | keymaker | iPhone Apps | 2 | 27-09-10 10:41 |
Wie speelt er we rule! | profighter78 | Archief | 2 | 13-09-10 09:51 |
We Rule Nicknames IPC leden | keymaker | Archief | 1 | 06-04-10 00:08 |
|
|