We Rule is uit! discussie in iPhone Games forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb net (zo voor het slapen gaan) bij iedereen waar ik nog wat kon bestellen iets besteld maar bij Jou (Douwe) kan het nog ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik heb net (zo voor het slapen gaan) bij iedereen waar ik nog wat kon bestellen iets besteld maar bij Jou (Douwe) kan het nog steeds niet.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ziet er een leuk spel uit.
Voeg mij gerust toe: roeleboel |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Edit: En hoe komt het dat sommige bestellingen niet afgeleverd kunnen worden? Laatst gewijzigd door rowyroald; 25-03-10 om 09:35. |
|
|||
|
|||
Wat een super game is dit zeg... maar wat een bugs. Hij klapt er vaak uit... servers niet bereikbaar... winkels die open zijn maar niets verkopen..... hopelijk lossen ze dit op van de frustraties worden toch steeds groter.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
2. soms is het volk niet blij met de bestelling
|
|||
|
|||
Ik heb veel winkels waar nog niemand van gebruik maakt!
Add me: Furies |
|
|||
|
|||
Superspel! Ben een paar dagen bezig en besteed er veel te veel tijd aan (level 12)
Kom ik nu ook in aanmerking voor het volgende seizoen van Boer Zoekt Vrouw? Voeg me maar toe: blxm |
|
|||
|
|||
Het probleem met de winkels snap ik, maar dat is niet wat ik bedoel. Soms kom ik in een dorp en dan zie ik vier winkels die open zijn. Vervolgens klik er twee aan en de rest kan ik niet meer aanklikken. Dit is nu al meerdere keren gebeurd, elke keer maximaal twee bestellingen.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
add me : aristocats
effen een vraagje hoor, als mijn winkels vrij is he. Komt dan automatisch "we are open" bij de map menu? want met traden verdien je xp en geld toch? |
|
|||
|
|||
@ DouweK: ik blijf het iedere dag zo om het uur proberen, je hebt immer een bordje "OPEN" staan, maar geen van je shops is aan te klikken.
@Casixh0: Jij hebt nu hetzelfde probleem. Kzal eens een mail sturen naar moco, misschien ligt het wel aan mij ? Bij alle andere geen problemen. Voor de nieuwelingen: voeg me ook toe! Plus+: Mellzor |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik zie trouwens steeds meer mensen met dit probleem. Edit: @ casixh: je hebt nu wel een aantal shops open, heb iets kunnen bestellen! Edit 2: Oh nu krijg ik een Failed to deliver bericht. Heb opnieuw iets besteld.
Plus+: Douwe Laatst gewijzigd door DouweK; 25-03-10 om 13:12. |
|
|||
|
|||
Ik heb ze net gemaild dat ik alleen met jullie 2 problemen heb.
Keep you posted.. |
|
||||
|
||||
Citaat:
edit er word gewoon nog besteld Laatst gewijzigd door casixh; 25-03-10 om 13:32. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
damn ik raak er nu ook nog geirriteerd van
spelleke is ook te leuk Hopelijk geeft moco me een oplossing Edit: Mooi, bij Casixh is het open bordje nu weg Helaas bij Douwe nog niet |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Krijg het idee dat steeds meer spelers het "open sign" probleem hebben. Me included , het is al tijden aardig stil met bestellen .
Van bij mij aangemelden vrienden zeker een stuk of acht. Ook heb ik met grote regelmaat een "out of memory" en crasched de app vaker als in het begin. Tussen alle ellende door weet ik nog steeds redelijk te spelen, maar een snelle patch zou ik wel fijn vinden. Zo en nu weer snel terug naar mijn erwtjes ........BoerHenk |
|
||||
|
||||
ik heb jou niet maar heb je wel toegevoegd dus kan niks bestelle
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
We Rule en We Farm praatjes | Ashcat | iPhone Games | 316 | 25-11-11 10:43 |
Fans van We Rule en We farm opgelet !! | keymaker | iPhone Apps | 2 | 27-09-10 10:41 |
Wie speelt er we rule! | profighter78 | Archief | 2 | 13-09-10 09:51 |
We Rule Nicknames IPC leden | keymaker | Archief | 1 | 06-04-10 00:08 |
|
|