We Rule is uit! discussie in iPhone Games forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben vanmiddag ook begonnen. Mijn plus+ jantje1 ben nu nog maar level 6...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ik ben vanmiddag ook begonnen.
Mijn plus+ jantje1 ben nu nog maar level 6 |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
ik reboot me iphone wel even kijken wat het oplost
Plus+ name : Casixh0 Laatst gewijzigd door casixh; 24-03-10 om 16:24. Reden: reden toe voegen |
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar heb ik soms wel is bij meerdere, maar dat duurt dan een uur en kan daarna wel ofzo! Maar bv bij Cevie61 kan ik wel gewoon bestellen!
|
||||
|
||||
Citaat:
denk het niet want er word niks besteld meer jammer Laatst gewijzigd door casixh; 24-03-10 om 17:03. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
de app crasht welis, maar wat ook raar is al die laad van een kingdom terug naar de world view zeg maar, dan opent er ineens een andere app waar ik dan heb geklikt. alsof die heel kort weer naar springboard linkt terwijl je dat niet ziet zeg maar duidelijk? En hij zuipt batterij zeg. van 100% naar -/+ 80% 25 min omgeveer echt bizar:S. Ik hoop dat ze hem snel fixen op dit soort punten. is er een mailadres oid? waar je dit door kan geven?
|
|||
|
|||
Zo de meeste van jullie heb ik ondertussen toegevoegd! Blijft gek die open bordjes zonder dat er iets te koop is. Weet iemand waar die kikker vandaan komt ?
Plus+: rowyroald |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Het meest crasched de app waneer ik naar een volgende groep vrienden ga , dus van 1/4 naar 2/4 bv.
En inderdaad het zuipt battery! Verder geen probs. Zie ook vrienden met een "open" sign , zonder dat er wat te bestellen is. Grtz ..... BoerHenk |
|
||||
|
||||
@ douwe
Probeer nu is bestellen vincent heeft het net ook gedaan edit : er zijn weer bestellingen gedaan Laatst gewijzigd door casixh; 24-03-10 om 17:56. |
|
|||
|
|||
Hey,
Ik ben ook net begonnen maar hoe kun je uitloggen? Mijn ingame name is arjendj Gr Arjen |
|
||||
|
||||
Vandaag begonnen, love it!!!
Al gelukt om 2 bestellingen te plaatsen en ook al 3 bestellingen bij mij gehad. Nu sparen om meer te bouwen. Voeg mij toe: Reposado |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Hoe gaat dat met die bestellingen???
|
|
|||
|
|||
Bij mij valt er ook nog het een en ander te bestellen.
Nickname: Furies |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Jullie kunnen als het goed is nu ook bij mij bestellen.. LDSt is me naam
|
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
We Rule en We Farm praatjes | Ashcat | iPhone Games | 316 | 25-11-11 10:43 |
Fans van We Rule en We farm opgelet !! | keymaker | iPhone Apps | 2 | 27-09-10 10:41 |
Wie speelt er we rule! | profighter78 | Archief | 2 | 13-09-10 09:51 |
We Rule Nicknames IPC leden | keymaker | Archief | 1 | 06-04-10 00:08 |
|
|