We Rule is uit! discussie in iPhone Games forum; ( verdwijnt na registratie ) genoeg shops, maar nog niets probeer het zo nog wel eens. open bordje is ook weer aanwezig...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
genoeg shops, maar nog niets
probeer het zo nog wel eens. open bordje is ook weer aanwezig |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
@ Mellzor: jouw molen en bovenste vijver doet het niet he? Verder alles mooi bezet.
@ Casixh: geen Open bordje meer boven je kingdom, maar niet al je shops zijn bezet toch?
Plus+: Douwe Laatst gewijzigd door DouweK; 25-03-10 om 14:03. |
|
||||
|
||||
eff kijke
er zijn der 2 vrij
|
|||
|
|||
Ik heb het ook nu lvl 5 nog tips? Add me: woutje2004
|
|
|||
|
|||
Citaat:
De molen heeft het wel gedaan, maar nu inderdaad ook geen orders meer :s Ze zullen het wel weten te fixen met een algehele patch, die het meteen voor iedereen fixt, hoop ik |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Neeee niet nog een veld vol tailors Het kan veel mooier en leuker met van alles wat. Het gaat er wat mij betreft niet om om zo snel mogelijk geld te verdienen, bovendien is het zielig voor je inwoners als er alleen maar klerenmakers zijn En vrienden bestellen liever bij duurdere gebouwen want die leveren meer op (als ze het doen tenminste ).
|
|
||||
|
||||
Citaat:
al kan ik er 3 niet gebruiken |
|
|||
|
|||
Antwoord op e-mail:
Hey Dennis, Thanks for the email. We are currently aware of issues a small number of our users are experiencing, including this issue. We are currently looking into this, and hope to have a fix in place, soon. However, we do know that the Open sign can erroneously appear, if the friend is in the process of building a shop (for some reason, the game thinks that a building in progress is Open). Thanks, Behn |
|
||||
|
||||
ik heb nog niks terug gehad
|
|
|||
|
|||
Hoe moet je order plaatsen? Of misschien kan ik dat niet :S rowy bedankt voor eerste order. Ik krijg ook geen pushberichten terwijl alls wel goed is ingesteld ???
|
|
|||
|
|||
Leuke game! Voor wie mij maar toe wil voegen : idspopma
Zijn er trouwens veel mensen hier die "Mojo" kopen? Ik heb het wel overwogen maar het is eigenlijk ook best lekker dat je de iPhone af en toe even kan wegleggen Laatst gewijzigd door Idsp; 25-03-10 om 16:40. |
|
|||
|
|||
Geen dank ! Als er boven een kingdom van een vriend (als het goed is nu bij mij) een 'open' bord staat, dan zijn daar winkels die open zijn. Vervolgens ga je naar dat kingdom en zoekt de winkel die open is, daar druk je op en als het goed is verschijnt er dan een soort order briefje met daarop de bestelling die je kan doen. Die bestelling klik je aan en dan wacht je zo'n 8 uur . Helaas zijn er ook de kingdoms waar altijd een bord bij staat, terwijl er niet altijd winkels open zijn. Die pushberichten werken ook nog niet helemaal vlekkeloos, soms krijg je ze wel en soms niet.
|
|
|||
|
|||
Ooh ik zie het al, als je snel drukt kan je nog een winkel aanklikken voordat de eerste bestellingen gedaan wordt. Die tweede is alleen niet geldig omdat je maar 1 bestelling per kingdom kan doen, terwijl het lijkt alsof de bestelling wordt afgerond.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ja volgens mij ben ik nu ook de *** met een altijd open bordje. De enige reden die ik kan verzinnen is door het verplaatsen van mijn gebouwen, verder heb ik afgelopen tijd niks geks gedaan.
|
|
||||
|
||||
kan best zijn dat er een bug zit op bepaalde plekke van het land
|
|
|||
|
|||
Hire a friend
Ik moet voor de ''hire a friend'' taak iemand inhuren.
Ik heb zelf wel een open bussines maar ik zoek iemand die dat ook heeft zodat ik die in kan huren. Gr Arjen |
|
||||
|
||||
ik zou zegen loop de topic even af voor friends
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Douwe, als jij nu eens een tailor maakt en deze niet verplaatst.. kijk even of er dan wel orders bij jou geplaatst kunne worden!
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
We Rule en We Farm praatjes | Ashcat | iPhone Games | 316 | 25-11-11 10:43 |
Fans van We Rule en We farm opgelet !! | keymaker | iPhone Apps | 2 | 27-09-10 10:41 |
Wie speelt er we rule! | profighter78 | Archief | 2 | 13-09-10 09:51 |
We Rule Nicknames IPC leden | keymaker | Archief | 1 | 06-04-10 00:08 |
|
|