We Rule is uit! discussie in iPhone Games forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door JuztPaultje Ik begrijp niet hoe je iets bij iemand kan bestellen.. Korte uitleg misschien ? Plus+ JuztPaultje ja hoor is goed. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
bij je vrienden staat al kan je iets bestellen bij ze een bord open. helaas is bij sommige een bug zoals bij douwe. en ga je de koningrijk in dan kan je kijken bij welke winkels een bord open staat en daar kan je dan iets bestellen
|
|
|
|||
|
|||
Oke ik begrijp het! Thanks voor de uitleg
|
|
|||
|
|||
Bakery
Aan 't sparen voor de bakery: zo duur!!!
Levert zo een bakkerij iets op eigenlijk??? Laatst gewijzigd door EddyDB; 26-03-10 om 15:59. Reden: typfoutje |
|
||||
|
||||
genoeg 400-500 per keer dat wat besteld word
|
|
|||
|
|||
Danke
Wist niet of die bakkerij actief geld opbrengt of weer zo een versiering is, lol
Danke, bestel maar es een pistoleeke als ik ze heb, lol |
|
|||
|
|||
Nu heeft weer Oegerr iets weten te bestellen. weet niet of andere mensen af en toe nog kijken maar het lijkt er toch wel op dat het van persoon tot persoon verschilt.
Verder heb ik nou wel erg veel vrienden, krijg er per dag 15 bij ofzo. Heb echter al een tijdje maar 6 pagina's vrienden.
|
||||
|
||||
Citaat:
ik heb er nog maar vier Laatst gewijzigd door casixh; 26-03-10 om 16:29. |
|
|||
|
|||
""open""
Sedert gisteren hebben we je hier in de lijst: je staat, ook nu nog, altijd ""open"", maar we kunnen nooit iets bestellen.
Zeer vervelend, zeker voor jou, want op de duur gaan we zelfs bij jou niet meer kijken. Zeer leuk spel, maar de ergerlijke bugs mogen er best snel uit!!! Groeten EddyDB; jantje1 |
|
|||
|
|||
Ja ben ik dus ook bang voor. Hoop dat als er een update met beschrijving in de appstore staat dat mensen snappen dat het weer werkt. Anders doe ik hier wel even weer een oproep Als mensen zien dat het bordje Open weg is, gaan ze vanzelf weer eens kijken. Ik bouw steeds duurdere shops dus zodra het weer werkt kun je bij mij veel verdienen
Laatst gewijzigd door DouweK; 26-03-10 om 16:42. |
|
||||
|
||||
Citaat:
douwe wees maar niet bang hoor ik ga alle open koningrijken af ook steeds de jouwe en de open bordjes vind ik niet de grootste bug dat battery zo snel leeg gaan vind ik veel erger Laatst gewijzigd door casixh; 26-03-10 om 16:43. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
ja wat ik dan zie is dat ik geen geld binnen krijg dan dat de gene die het oogst dat binnen krijgt breng ze nou niet op ideeen laat ze eerst de bugs oplossen
|
|
|||
|
|||
Haha nee dan moet het alleen zijn om elkaar te helpen, niet om iets in te pikken.
Heeft iemand nazzthabazz als friend? Vind z'n kingdom beetje op die van mij lijken |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Bakkerij
Als ik dit allemaal lees, zal ik maar gerust zijn als iemand es langs mijn bakkerij langs komt: heb ze net verplaatst, en op de duur wordt men bang of alles wel werkt
hint hit hint |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Echt een superleuke game, jammer dat ik een iPod Touch heb waardoor ik hem niet overal kan spelen :')
|
|
||||
|
||||
eff vraagje tussen door is dit programma niet ontwijs slecht voor je iphone battery
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
We Rule
Stilaan heb ik de indruk dat wanneer een bestelling is afgewerkt, de molen of de kleermaker of de mijn enz pas weer beschikbaar komt voor volgende bestellingen als de besteller zijn "afgewerkt produt" heeft afgehaald?????
Bij iedereen zijn er steeds een aantal winkels niet beschikbaar voor bestellingen, ook al zijn ze niet actief???? Weinig sportief dus als iemand na lange tijd zijn "bestelling" niet ophaalt!!!!! Of komen de inkels na zekere tijd automatisch weer beschikbaar???? |
Er zijn 17 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 17 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
We Rule en We Farm praatjes | Ashcat | iPhone Games | 316 | 25-11-11 10:43 |
Fans van We Rule en We farm opgelet !! | keymaker | iPhone Apps | 2 | 27-09-10 10:41 |
Wie speelt er we rule! | profighter78 | Archief | 2 | 13-09-10 09:51 |
We Rule Nicknames IPC leden | keymaker | Archief | 1 | 06-04-10 00:08 |
|
|