We Rule is uit! discussie in iPhone Games forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben ook nog steeds actief! Een hoop open shops! Voeg toe: caatje69...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik ben ook nog steeds actief! Een hoop open shops! Voeg toe: caatje69
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb al eens online geprobeerd te zoeken naar een leaderboard maar nooit gevonden. |
|
||||
|
||||
Jammer. Had ook al online gezocht. We zullen het ermee moeten doen. We blijven lekker verder spelen.....
|
|
|||
|
|||
Hier ook es grote kuis organiseren: twee keer niet afleveren is hup, de deur uit Heb caatje 69 en Jos 1959 al toegevoegd.
Ben zelf zeer actief bezig op We rule en heb ""alles in de aanbieding"", lol |
|
|||
|
|||
Ik speel ook nog fanatiek door.
Greetz neo634 |
|
|||
|
|||
Ik ben ook veel actief, voeg me maar toe eventueel 'ken536'
|
|
|||
|
|||
hoe kun je mensen uit je lijst halen dan? Heb ook al meerdere mensen erin staan die toch niks leveren.
|
|
|||
|
|||
Ik ben ook nog steeds fanatiek bezig op L31 onder thamuz
|
|
|||
|
|||
Hoe kom je dan hoger in de lijst van de leaderboard?
|
|
|||
|
|||
McMan is mijn nickname, speel erg actief. Toevoegen maar, leuk!
|
|||
|
|||
Rogier60 is ook fanatiek bezig zowel of we rule als op we farm
|
|
|||
|
|||
Oke, weer een aantal van jullie toegevoegd en bestellingen geplaatst.
Ashcat4you op We Rule Ashcat4me op We Farm Laatst gewijzigd door Ashcat; 25-08-10 om 09:53. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Hallo allemaal,
Ik speel ook enthousiast mee. geef s nachts nog twee keer borstvoeding dus heb de i pad naast me liggen. (hoezo verslaving). Hierdoor ben ik toch wel echt vaak online. Wat me wel opvalt is dat ik vaak te zien krijg dat "bestellingen"niet afgeleverd worden. Hoe kan dit? Ik lees net dat velen van jullie je "vrienden"hebben opgeschoond. Dit moet ik ook maar eens gaan doen want dit is natuurlijk bagger! Alleen dan komt nu de vraag... hoe gooi ik die vrienden die keer op keer niet afleveren er weer uit? Zal ondertussen de namen van diegene die wel actief bezig zijn op gaan schrijven en toevoegen. Dit mag omgekeerd natuurlijk ook. Pascal2007 is mijn gamenaam (naam van mijn oudste zoon) ik heb ook we farm ;-) Ik hoor graag van jullie groetjes Linda. |
|
|||
|
|||
En dan nog even dit,
Ik ben niet helemaal thuis in dit forum gebeuren maar het zou mij handig lijken dat we ergens een lijstje kunnen maken met namen van diegenen die nog wel actief bezig zijn. zou dat mogelijk zijn? en zo ja, is er iemand die zich geroepen voelt dit op te zetten? Mijn naam mag je alvast toevoegen. Pascal2007. Groetjes Linda |
|
|||
|
|||
Ik ben een slechte slaper dus wil 's nachts om 4 uur ook nog wel eens we rule/ we farm spelen. Dat doe ik dan op de iPod touch en ik krijg steeds meer bewondering voor degene die dit altijd op de iPhone of iPod doen.
Ik speel het overdag op de iPad dus op dat kleine schermpje van de iPod tik ik 's nachts nog wel eens per vergissing op use Mojo maar de iPad geeft teveel licht en ik wil geen echtscheiding vanwege een spelletje Zou inderdaad wel makkelijk zijn als er ergens op het internet een lijst van aktieve NL spelers was. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Je kan bij instellingen helderheid en achtergrond aangeven hoeveel licht je wilt hebben. Dus als je dat voor s nachts nou eens aanpast..... Maar ja ik wil al helemaal geen echtscheiding van een mede gamer, die ik niet eens ken;-) op mijn geweten hebben dus je moet zelf maar zien of dit een optie is voor jou! Groetjes. ... manlief is vrij vandaag...erruhhgg ipad steeds in gebruik. Tijd voor een tweede???? |
|
|||
|
|||
Ben je actief vul dan even aan.
1. KingDing3ling 2. TechnoSlet 3. Caatje69 4. remcootje 5. neo634 6. bloodygompie 7. jantje1 8. KingKhali 9. pieterjanvh 10. Douwe 11. Pascal2007 12. Ashcat4you 13. Rogier60 14. thamuz 15. Jos1959 16. McMan |
|
|||
|
|||
Ben je actief vul dan even aan.
1. KingDing3ling 2. TechnoSlet 3. Caatje69 4. remcootje 5. neo634 6. bloodygompie 7. jantje1 8. KingKhali 9. pieterjanvh 10. Douwe 11. Pascal2007 12. Ashcat4you 13. Rogier60 14. thamuz 15. Jos1959 16. McMan 17. BoerHenk |
Er zijn 10 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 10 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
We Rule en We Farm praatjes | Ashcat | iPhone Games | 316 | 25-11-11 10:43 |
Fans van We Rule en We farm opgelet !! | keymaker | iPhone Apps | 2 | 27-09-10 10:41 |
Wie speelt er we rule! | profighter78 | Archief | 2 | 13-09-10 09:51 |
We Rule Nicknames IPC leden | keymaker | Archief | 1 | 06-04-10 00:08 |
|
|