We Rule is uit! discussie in iPhone Games forum; ( verdwijnt na registratie ) Vind het wel wat hebben en wil altijd de hoogste upgrade Maar rubies leveren bijna niets op het kost te veel en duurt te lang ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Vind het wel wat hebben en wil altijd de hoogste upgrade
Maar rubies leveren bijna niets op het kost te veel en duurt te lang voordat je dat terug hebt verdiend. Die red dragons liar kan ik nog lang niet kopen dus vandaar. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ligt er aan hoeveel rubies je neer zet Hier leveren ze ca. 5000 per keer op .
Maar ik ben dan ook iets verder...... Zit op lvl 35 en kan nog even niet hoger. Bijna 1,9 miljoen XP. Ga ook dat kasteel voorlopig niet verder upgraden. Heb nu totaal 5 flinke velden die ik kan vullen, dus dat ga ik eerst doen |
|
|||
|
|||
Citaat:
Kost alleen ff tijd om al die bomen te oogsten iedere x |
|
|||
|
|||
WOW. Dacht dat ik met mijn veldje ver was........ Wel een goed idee. Thanx
|
|
|||
|
|||
Ehhhhh......kopen jullie misschien met echt geld soms van die mojo's want bij mij gaat het heel langzaam maar het is wel erg leuk om te doen. Echt geld zal ik er niet aan besteden hoor!
|
|
|||
|
|||
Zopas wéér eens een ""update" van We Rule: Het is feest, 3 miljoen kingdoms, bla bla bla....
Leuk feest: vooreerst ligt hun server dus weer plat, en verder: de 20 mojo die ze cadeau doen mag ik voorlopig naar fluiten, die komen er niet door!!!!! |
|
|||
|
|||
Ik koop niets met echt geld hier. In het begin duurt het inderdaad wel even, maar het gaat steeds sneller. Vraag maar aan technoslet .
Heb nog niets gezien van een update, en zeker niets over 20 mojo gratis.... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Puur de tijd die erin zit en de hier en daar wat gelukjes. Voorheen lverden bv de ruby trees meer op, 120 xp ipv 85 xp. Dan schieten die xps natuurlijk ook lekker op. Hoe meer ruby trees je hebt hoe meer geld je telkens binnen krijgt en hoe sneller je meer kunt planten. Mijn doel is nog een 10 a 15 red dragon lairs bouwen op mijn mainland Eerst dus even mijn 4e reqlm vol rubies en dan denk ik dat ik per dag wel een red dragon lair kan kopen. En Eddy, ik heb hier hetzelfde. Update, server klapt eruit en nog geen mojo gezien.... Overigens is dat zoomen dusdanig irritant dat het mij regelmatig mojo kost omdat ik dan dubbeltap en dat hij dan ineens mojo gebruikt om een business te voltooien. Ik heb dat eens gehad met een prison net nadat ik hem geaccepteerd had, kostte me 10 mojo |
|
|||
|
|||
Citaat:
Kan ik eens proberen iets bij je te bestellen. Heb tegenwoordig weinig kans iets te bestellen omdat men, anderen dus, bij mij bestellen. Aangezien er een max bestellingen op zit heb ik weinig kans meer Ohja, en 20 mojo is toch weer 2 ruby trees |
|
|||
|
|||
Het wordt als maar gekker, je zou denken dat je met een Iphone-Rule-Kater zit, lol
Er is een update, met een feestelijk scherm (blij dat je het ook zag, lol)... Scherm meldt: 3 miljoen kingdoms, zowat alles min 25%, gratis 20 mojo.. Na 5 minuten is die rotzooi volledig verdwenen, en zeker geen 20 mojo te zien!!! Z U C H T T T T T!!!! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Anyway, zal vast wel wat in de pijpleiding zitten... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Enfin, ik zal dus nog wat geduld moeten hebben Tnx anyway. |
|
|||
|
|||
Citaat:
My name is.......... bloodygompie |
|
|||
|
|||
Ze staan onder de groene tab, bijna achteraan: ruby grove.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
plus+ jantje1 |
|
|||
|
|||
En daar is toch die update. 20 Mojo
Heb wr nog 1 over en een mooie red dragon lair erbij. Dank u ngmoco |
|
|||
|
|||
[QUOTE=Bloodygompie;516259]Ze staan onder de groene tab, bijna achteraan: ruby grove.[/]
Oké, die zijn nog niet bereikbaar voor mij... Laatst gewijzigd door Ashcat; 04-08-10 om 22:40. |
|
|||
|
|||
De mojo's zijn net terecht
|
|
|||
|
|||
Hier ook. Ga vanaf nu je voorbeeld volgen technoslet
|
|
|||
|
|||
Zou fijn zijn als een paar mensen mij ook toevoegen: luukx
Moet een open business bezoeken of iets dergelijks. |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
We Rule en We Farm praatjes | Ashcat | iPhone Games | 316 | 25-11-11 10:43 |
Fans van We Rule en We farm opgelet !! | keymaker | iPhone Apps | 2 | 27-09-10 10:41 |
Wie speelt er we rule! | profighter78 | Archief | 2 | 13-09-10 09:51 |
We Rule Nicknames IPC leden | keymaker | Archief | 1 | 06-04-10 00:08 |
|
|