We Rule is uit! discussie in iPhone Games forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb ook sinds een paar dagen een iphone 4 met we rule en we farm. Ik ben er nog niet erg bekend mee maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik heb ook sinds een paar dagen een iphone 4 met we rule en we farm. Ik ben er nog niet erg bekend mee maar dat gaat wel komen.
Ik heb al een aantal mensen hier van het forum toegevoegd. Jullie mogen mij ook toevoegen de naam is darisblue |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik zie mensen met een veel groter land dan ik heb!! Ik zie nergens staan dat je die 4 extra stukken grond ook kan uitbreiden... Iemand enig idee?
Gr. Koekwous |
|
|||
|
|||
Ik speel t nu een tijdje, lvl 29
Schijnbaar hebben ze m nu multitasking gemaakt en er een paar extra bugs in gestopt ;-) crashed als de beste voeg me maar toe aan je friends list dan kom ik bij jullie ook shoppen |
|
||||
|
||||
Citaat:
Je ziet naast je "mainland", "buy now, expand your kingdom". Aanklikken, afrekenen en je hebt een nieuw stuk land. Maar misschien moet je eerst een bepaald level bereiken, om dit te kunnen doen. Succes. Plus+ jantje1 |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Je kunt die stukken uitbreiden van Level 1 t/m Level 4. jantje1 |
|
|||
|
|||
Citaat:
Denk dat je dit bedoelde... Succes!!! |
|
|||
|
|||
Voor de mensen die het leuk vinden om mensen toe te voegen:
HobbeS84 (lvl 35) en mijn moeder : ekenit (lvl 35) |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb wel een andere vraag: hoe komt het dat ik soms geen aktie kan uitvoeren bij iemand terwijl er wel dingen open staan? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Als je eenmaal een plausaccount hebt kun je daarmee inloggen op alle games die gebruiken maken van plus. Maakt verder ook niet uit Opnieuw beginnen is ookmgeen optie. Soms kan het voorkomen dat wanneer jij aan het shoppen bent er net iemand bij jou een bestelling plaatst. Totaal mag men geloof ik 35 bestellingen hebben lopen. Dus als jij aan het shoppen bent en je totaal is 34 en iemand besteld wat bij jou, dus je 35e, dan kun je niks meer bestellen. Ik weet niet 100% zeker of het zo werkt maar zoiets is het wel. |
|
|||
|
|||
Oké, ik snap het, ik heb dus per game een account aangemaakt dus niet met plus gewerkt. Nu snap ik ook waar dat plus+ voor is.
|
|
|||
|
|||
Wat ik nog niet helemaal snap. Waarom zou ik bij iemand anders bestellen? Heb je daar zelf ook wat aan dan? Ik heb het nu een aantal keer gedaan maar dat was meer uit loyaliteit naar anderen.
|
|
||||
|
||||
Als die anderen de bestellingen afleveren, ontvang jij daarvoor ook coins en xp.
|
|
|||
|
|||
net begonnen
peranya is mijn + Laatst gewijzigd door opp; 09-08-10 om 10:22. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ah weer wat geleerd. Nou maar gauw bestellingen plaatsen.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb wel nog een vraag: als ik iets wil plaatsen (rivier of zo) dan kan ik dan niet mooi aansluiten waar ik dat wil. Het stukje schiet steeds alle kanten uit. Dat geldt ook voor bomen en torens en zo. Ik zoom al helemaal in maar ik krijg ze niet op de plek waar ik ze wil hebben. Bij de gebouwen gaat het wel goed, die kan ik redelijk snel op de goede plek krijgen. Iemand die ook hier moeite mee heeft? Laatst gewijzigd door Ashcat; 10-08-10 om 19:32. |
|
|||
|
|||
Deze ga ik ook zeker wel eens proberen, lijkt me een leuk spelletje als je niet weet wat doen
Voor de geïnteresseerden, mijn nickname is: pieterjanvh Eerste indruk: vette graphics! |
Er zijn 15 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 15 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
We Rule en We Farm praatjes | Ashcat | iPhone Games | 316 | 25-11-11 10:43 |
Fans van We Rule en We farm opgelet !! | keymaker | iPhone Apps | 2 | 27-09-10 10:41 |
Wie speelt er we rule! | profighter78 | Archief | 2 | 13-09-10 09:51 |
We Rule Nicknames IPC leden | keymaker | Archief | 1 | 06-04-10 00:08 |
|
|