We Rule is uit! discussie in iPhone Games forum; ( verdwijnt na registratie ) Zelfs na de laatste update is de app nog steeds niet stabiel, knalt er nog geregeld uit en de laad"wacht"tijden zijn erg lang. Ik vraag ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Zelfs na de laatste update is de app nog steeds niet stabiel, knalt er nog geregeld uit en de laad"wacht"tijden zijn erg lang.
Ik vraag me af of WeRule ooit eens vlekkeloos gaat draaien. BoerHenk LVL 35....... |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Op de iPad is die bij mij nog nooit gecrasht. *klopt af*
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Neem aan dat jij alles met je 3G doet?? (respect) De oplossing: een iphone 4 kopen |
|
|||
|
|||
Hier 3gs ben nu bij level 29 maar heb wel in die tijd veel verbeteringen gezien. Ik denk dat het spel TE veel in het geheugen moet laden want hij is erg traag zodra een landgoed vele details bevat zoals die van mij. Maar eruit 'knallen' doet ie gelukkig niet zo vaak meer
Denk dat ie op de iPhone 4 soepel zal draaien. remcootje |
|
|||
|
|||
Ik speel WeRule op iPad, voeg mij maar toe:
vdUnknown |
|
|||
|
|||
Ik heb ook veel open shops!
hobbes84 |
|
|||
|
|||
Is er verschil tussen We Rule en We Rule Gold voor op de iPad???? Ze zijn beide gratis
|
|
|||
|
|||
Ik heb de app verwijderd. Had er nog eeuwen mee door kunnen gaan, maar de uitdaging was een beetje verdwenen. Bovendien vond ik dat constante 'uitzoomen' erg irritant. Bestellingen bij Nirak2 hebben vanaf nu geen zin meer, sorry.
Straks een nieuwe poging als We Farm uitkomt. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Wat betreft We Farm, gewoon een canadese account aanmaken en hem op je iphone of ipad zetten... Overigens is we rule wel leuker dan we farm....dus verwacht geen 2e we rule. |
|
|||
|
|||
Oké, ben een beetje wegwijs nu in We Rule. Speel het op de iPad. Is wel grappig, een combi van Farmville en Social City. Voeg mij maar toe, maar ik ken het spel nog niet dus verwacht niet te veel van me Mijn naam is Ashcat4you
Laatst gewijzigd door Ashcat; 25-07-10 om 11:33. |
|
|||
|
|||
Sinds vrijdag de iPad en meteen we rule ! Erg verslavend alleen ik ben pas lvl 8 ik heb jullie toegevoegt, voegen jullie mij ook toe? :karlijnpeijen
|
|
|||
|
|||
Ja, hier hetzelfde, pas 3uur geleden opgestart en nu al steeds aan het kijken wat allemaal mogelijk is. Ik heb je toegevoegd maar moet nog uitzoeken wat er met buren gedaan kan worden.... we blijven zo wel van de straat
|
|
|||
|
|||
Sinds kort een Iphone 4 in bezit, moet zeggen, speelt super fijn!
ben zeer actief mee bezig, voeg toe: Siqy |
|
|||
|
|||
We Rule
We Rule is zooo verslavend!!
voeg mij ook toe,, ben helemaal open for buisiness! ik heet XsanxdraX |
|
|||
|
|||
Citaat:
(mijn ID: Ashcat4you) |
|
||||
|
||||
Citaat:
Heb je toegevoegd en een bestelling gedaan Plus+ jantje1 |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik weet niet of het al ergens beschreven is, sorry anders.. maar ik zit met het volgende.
Ik heb inmiddels aardig wat mensen toegevoegd, maar er staan er ook nu een hoop bij die er niets mee doen. Die wil ik dus verwijderen (kingdom) als ik ze uit me vriendenlijstje gooi.. blijft hun kingdom nog steeds staan.. ik zie ook nieuwe mensen wel in me vriendelijstje staan, maar zie hun Kingdom dus niet (naast de mijne zeg maar...) Wie weet hoe ik dit moet oplossen, erg irritant nl als ik een order wil plaatsen 'bij me nieuwe vriendjes' dat ik dit moet doen door eerst naar mijn plus te gaan, dan in me vriendelijst mensen op te zoeken en zo hun kingdom moet bezoeken.. wie o wie geeft raad... ps.. je kunt altijd nog orders plaatsen ; Mootjuh
|
|||
|
|||
Ik zou wel graag meer willen doen in We Rule en in We Farm maar die site van die gratis coins of gold ligt er bij mij al 2dagen uit! Werkt hij bij jullie wel dan? Mijn geld schiet dus niet op en daardoor kan ik ook weinig doen
|
|
|||
|
|||
Ligt het aan mij of loopt We Rule ineens een uur achter :S
De oogst duurt nu al voor de 2e keer een uur langer echt weird! :S |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
We Rule en We Farm praatjes | Ashcat | iPhone Games | 316 | 25-11-11 10:43 |
Fans van We Rule en We farm opgelet !! | keymaker | iPhone Apps | 2 | 27-09-10 10:41 |
Wie speelt er we rule! | profighter78 | Archief | 2 | 13-09-10 09:51 |
We Rule Nicknames IPC leden | keymaker | Archief | 1 | 06-04-10 00:08 |
|
|