We Rule is uit! discussie in iPhone Games forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door @pple_nerd Ligt het aan mij of loopt We Rule ineens een uur achter :S De oogst duurt nu al voor de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
||||
|
||||
![]() Citaat:
De magic bloemkool en asperges hebben nu 13 uren ipv. 12 uren ![]() Ik probeerde vanmiddag 12:30 de peppers en die zijn pas klaar om 23:30 in plaats van 22:30. Balen dus ![]() ![]() Plus+ jantje1 Laatst gewijzigd door tulip18; 30-07-10 om 23:16. Reden: Plus+ naam vergeten!!! |
Gesponsorde links | |
|
|
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citaat:
Tis niet anders he |
|
||||
|
||||
![]() Citaat:
![]() Zeker in verband met de nieuwe soorten die onlangs zijn toegevoegd? 2 keer "magic bloemkool" per dag gaat dus niet meer......??? Plus+ jantje1 |
|
|||
|
|||
![]() Nee helaas. Die 12uwas zolekker praktisch ivm werk. Komt vast goed.
|
|
|||
|
|||
![]() Hier idem. Hopelijk gaan ze dit terugzetten of moet dit een nieuwe uitdaging voorstellen
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik ken de oogsttijden niet uit mijn hoofd, maar ik heb het idee, dat de meeste tijden langer zijn geworden.
![]() ![]() Bijvoorbeeld: tomaten met 2 minuten, naar 32 minuten. |
|
|||
|
|||
![]() Er zijn nogal wat mensen afgehaakt waardoor mijn lijstje met vrienden een stuk korter geworden is. Wie wil er bij me kopen
![]() Alvast bedankt! |
|
|||
|
|||
![]() Citaat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Iemand problemen?
Hier zegt de app dat er een update is en moet herstarten. En dit dus constant. Kan niet meer starten. Heb al geprobeerd opnieuw te installeren. |
|
|||
|
|||
![]() Ik heb hetzelfde probleem, hij geeft aan dat er een update is en dat ik m opnieuw moet re launchen maar er zijn geen nieuwe up dates beschikbaar en opnieuw installeren heeft ook geen zin.... vreselijk irritant
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Klopt, hier ook hetzelfe probleem. Hoop niet dat mijn oogst straks helemaal mislukt is.
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Kan weer inloggen, maar nu is het oogsten/planten moeilijk. Unable to connect.........
|
|
|||
|
|||
![]() Probeer je te oogsten....... lukt niet door server......, maar de server kan mijn oogst wel laten verpieteren......
HEEL FIJN |
|
|||
|
|||
![]() alles werkt weer nu! Maar kom wat betreft niet meer lekker uit voor mijn bloemkolen :-( balen! Maar goed, het werkt weer, dus we kunnen weer oogsten en de huur ophalen
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citaat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Weet niet of ik al eerder mijn naam hier gepost heb, dus doe het voor de zekerheid nog een keer
![]() Speel zowel we rule als we farm. Erg leuk, en erg verslavend. Mijn vriendin is ook fanatiek met zowel we rule als we farm, haar naam is lm-1989. |
|
|||
|
|||
![]() ff vraagje aan mensen die rood kasteel hebben:
Moet je persee het stukje grond van 250.000 (level 25) kopen voordat je het rode kasteel kan kopen? Want hij weigert als ik hem wil kopen remcootje |
|
|||
|
|||
![]() Citaat:
Dat rode kasteel heeft mijns inziens geen nut en daarom koop ik die niet. Plant wel wat extra rubies ![]() |
![]() |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
We Rule en We Farm praatjes | Ashcat | iPhone Games | 316 | 25-11-11 10:43 |
Fans van We Rule en We farm opgelet !! | keymaker | iPhone Apps | 2 | 27-09-10 10:41 |
Wie speelt er we rule! | profighter78 | Archief | 2 | 13-09-10 09:51 |
We Rule Nicknames IPC leden | keymaker | Archief | 1 | 06-04-10 00:08 |
|
|