We Rule is uit! discussie in iPhone Games forum; ( verdwijnt na registratie ) Nu weet ik nog niks meer… zelfs bij ngmoco zelf vind ik geen extra info over RED of GOLD versie......
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nu weet ik nog niks meer… zelfs bij ngmoco zelf vind ik geen extra info over RED of GOLD versie...
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Er zit ook geen verschil in behalve het logo..
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Jawel.. je kreeg gratis mojo als je de nieuwe versie downloadde.. dus wat doet iedereen.. die download de nieuwe versie met als resultaat dat hij bovenaan komt te staan bij iTunes downloads.. Gratis reclame. Gebeurt bij alle online spelletjes in de app store..
|
|
|||
|
|||
Ok bedankt!! Nu weet ik tenminste dat ik ze alledrie downloaden en dan een voor een opstart
Merci!! ID is Evil-elf En idd het enigste verschil dat ik zag is idd 20 free mojo na alledrie de versie geïnstalleerd te hebben Seffens een beginnen met bouwen Edit vanwege verkeerde id en postupdate Laatst gewijzigd door Overlord; 27-06-10 om 22:39. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Bij mij op de 3G IO4 gezet en sindsdien problemen met We rule.
Hij valt regelmatig uit en is erg traag, terwijl mijn buurjongen nu ook os4 heeft en het retesnel drait. plus+ renzovdwolff Laatst gewijzigd door renzo; 01-07-10 om 00:23. |
|
|||
|
|||
Ik heb met de io4 ook veel problemen. zeer traag, uitvallen , constant in de zoom modus (uitzoomen)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Hier ook dezelfde problemen, die toch soms kunnen irriteren Ook de pushberichten werken nog steeds niet. Hopelijk komt er een update/oplossing. Plus+ jantje1 |
|
|||
|
|||
inderdaad. Ik vraag me af hoe bij sommigen het dan wel goed loopt , terwijl ze ook de update 4.0 erop hebben staan.en ook bij mij werken de pushberichten (nog) niet
|
|
|||
|
|||
voeg me maar toe ben inmiddels lvl 29 en alles staat volgebouwd,
nockienl heet ik. mvg |
|
|||
|
|||
add me maar
jenske102 is de naam. |
|
|||
|
|||
In tegenstelling tot mijn eerste ervaring met de update naar 1.1, hapert bij mij het spel ook vaak of klapt eruit.
Vraag me toch nog af, wat ik nu moet met de extra "speelvelden". In principe ben ik tevreden met 1 speelveld. Misschien dat ik de andere velden maar ga vol zetten met "iets". Eigenlijk een luxe probleem |
|
|||
|
|||
Citaat:
Is weer goed voor de xperience points Wat ik overigens wel erg jammer vind is dat ik niks kan verplaatsen van mijn main realm naar een andere realm. Ach jah,bijzaak |
|
|||
|
|||
Voeg maar toe: Murzeltje ....
tenminste.. als de connectie problemen opgelost zijn |
|
|||
|
|||
En ineens waren daar weer de pushberichten ......
Zo uit het niets krijg ik ze weer. Nu idd. alleen nog de connectieproblemen. Plus+ THeSNaKe413 |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ook ik maar begonnen!
Grappig spel! ID = MrMime89 Voeg maar toe! Greetz Michael |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
We Rule en We Farm praatjes | Ashcat | iPhone Games | 316 | 25-11-11 10:43 |
Fans van We Rule en We farm opgelet !! | keymaker | iPhone Apps | 2 | 27-09-10 10:41 |
Wie speelt er we rule! | profighter78 | Archief | 2 | 13-09-10 09:51 |
We Rule Nicknames IPC leden | keymaker | Archief | 1 | 06-04-10 00:08 |
|
|