We Rule is uit! discussie in iPhone Games forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo iedereen, ik ben al eventjes bezig en ben al lvl 26! heb veel shops en dragon lairs. voeg me maar toe, nockienl mvg...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
hallo iedereen,
ik ben al eventjes bezig en ben al lvl 26! heb veel shops en dragon lairs. voeg me maar toe, nockienl mvg |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Omdat er in mijn lijst een hoop mee opgehouden zijn zoek ik nieuwe 'vrienden'. Zoiezo 10 dragon lairs/griffin nest open en diverse andere shops.
plus+: IceTigerNL
|
|||
|
|||
Kevinsch1993
heb alle winkels, altijd veel vrij. Ik koop ook altijd bij anderen. |
|
|||
|
|||
Hallo,
Inmiddels ben ik ook op level 30. Een bestelling bij mij is bestelling bij jou!!;-) Dus iedereen die wil mag mij toevoegen: plus+ Zeist15 See you in We rule. Grtz. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Het is weer zover Plus licht eruit kan niks doen en heb met me laatste geld net een Lair gekocht. Ze moeten echt wat aan hun server doen!
|
|
|||
|
|||
ja hier ook last kan nie eens de app openen als ie ingelogd is gooit ie me eruit:S gaat lekker:S
|
|
|||
|
|||
BALEN ........
|
|
|||
|
|||
Vandaag nog niet met succes kunnen inloggen. Wellicht krijgen we een paar mojo om het goed te maken
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heb nog steeds een vraag:
Wat levert een ruby citadel op, behalve dat mijn kasteel rood wordt??? |
|
|||
|
|||
Dikke fail voor plus+
niet kunnen inloggen en de dure oogst verpest. Als je servers het niet doen zet dan het spel op pauze oid. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Als ik dat had geweten, had ik het ruby citadel niet gekocht en de 750000 coins bewaard voor gronduitbreiding. Het is natuurlijk wel mooi zo,n rood!!! citadel |
|
|||
|
|||
Ik heb het idee dat een aantal van mijn "vrienden" met het spel gestopt zijn. Maar ik weet niet welke. Ook nog niet kunnen vinden of dit uberhaubt wel mogelijk is.
Hoe houden jullie dit bij? plus+: waardta |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik ben sowieso meer van de blauw dus laat het wel even zo. Bovendien staat mijn land nog niet vol met rubies, dus sparen zit er nog niet in. Ik verwacht dat landuitbreiding straks misschien mogelijknis maar dat je daarvoor toch eerst de upgrade naar ruby citadel moet maken, dus dan is die 750000 niet voor niks uitgegeven. We zullen zien. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Als ik een "failed to deliver" ontvang, verwijder ik die persoon uit mijn vriendenlijst. Misschien is dat een idee??? Ik denk dat een mislukte bestelling een niet geaccepteerde bestelling is, om wat voor reden dan ook!!! Plus+ jantje1 |
|
|||
|
|||
Klopt volgens mij ook want heb het een paar keer gehad toevallig bij dezelfde persoon. Waarom zou dit bij Plus liggen.
Maar heb gelukkig alles op tijd kunnen redden en heb me coins nog. Hopelijk gaan ze in de toekomst meer uitbreidingen toevoegen dat maakt het spel wel leuker |
|
|||
|
|||
mislukte bestelling
Citaat:
ben inmiddels lvl 30, blijf het leuk vinden Plus+ jolpet |
|
|||
|
|||
Ik vind We Rule steets saaier worden, hij doet het vaak niet en me koningkrijk is te groot. Ik ben er steets een uur mee bezig om al mijn gewassen te oogsten. Er moet een optie komen waarmee je alles in 1 keer kan oogsten/planten!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
BoerHenk lvl 30 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
We Rule en We Farm praatjes | Ashcat | iPhone Games | 316 | 25-11-11 10:43 |
Fans van We Rule en We farm opgelet !! | keymaker | iPhone Apps | 2 | 27-09-10 10:41 |
Wie speelt er we rule! | profighter78 | Archief | 2 | 13-09-10 09:51 |
We Rule Nicknames IPC leden | keymaker | Archief | 1 | 06-04-10 00:08 |
|
|