We Rule is uit! discussie in iPhone Games forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door randythesavage Als je perongeluk iets verkoopt moet je op je home knop drukken en niet op ok in het spel. Net ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
De volgende dingen opstaan: 1x Dragon's Lair 1x Candlestick Shop 1x Magin Emporium 1x Watch Tower 2x Wizards Tower Café is gesloten en is over 3 uur open! Plus+: KingDing3ling Bestelling bij mij is een bestelling bij jou! Laatst gewijzigd door King Ding3ling; 01-06-10 om 12:07. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
This may be more of a problem with your cellular provider's data than it is with your device, as you say you have fewer problems with Wi-Fi. We do have some hardware improvements coming that will assist with errors such as this, until then, we apologize for the inconvenience, and we appreciate your patience very much. |
|
|||
|
|||
Wat is dit eigenlijk??
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik speel nu ook net op dat spel.
|
|
|||
|
|||
Voeg me toe: INsaiGN
|
|
|||
|
|||
Deze week pas dit spelletje ontdekt, maar wat heerlijk verslavend.. Al gebeurt het toch regelmatig dat ik er geen verbinding mee kan maken, maar dat is een terugkerend probleem als ik de ervaringen lees.
Je mag me altijd toevoegen: id = Bomkat |
|
|||
|
|||
ik heb je al toegevoegd als vriend ,en meteen een bestelling geplaatst
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
superleuk spel please add me haha ladynena22 thanks alvast
heb mensen toegevoegd tot en met pagina 10 haha Morgen weer verder zijn er nog best wel veel Laatst gewijzigd door Nena22; 07-06-10 om 15:29. Reden: was een stukje vergeten |
|
|||
|
|||
toevoegen
hoi ladynena22 , heb je inmiddels ook toegevoegd aan mijn lijstje.je kan inmiddels voor wat te drinken of te eten of andere zaken bij mij terecht haha.en bij mij is 2 halen , 1 betalen lol
mijn nick is : ajax2510 |
|
|||
|
|||
Wie weet of je bij de upgrade naar de citadel in level 30 ook weer extra land krijgt? Ik kan het uit het plaatje niet opmaken. Ik denk dat je extra land bij de volgende update van het spel voor veel geld moet zullen kopen. Of niet?
Greetz neo634 |
|
|||
|
|||
echt een super spel ben al aardig op dreef.
voeg me ook toe : wesleytje |
|
|||
|
|||
hahaah heb een bestelling bij je geplaatst thnx for the add
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Heeft iemand al een idee wat de binnenkort teverschijnen "new realms" inhoud ? Grtz BoerHenk |
|
|||
|
|||
Ik speel nu sinds een maand We Rule, ben nu level 20
voeg me toe: RickD7Hills |
|
|||
|
|||
Citaat:
greetz neo634 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
We Rule en We Farm praatjes | Ashcat | iPhone Games | 316 | 25-11-11 10:43 |
Fans van We Rule en We farm opgelet !! | keymaker | iPhone Apps | 2 | 27-09-10 10:41 |
Wie speelt er we rule! | profighter78 | Archief | 2 | 13-09-10 09:51 |
We Rule Nicknames IPC leden | keymaker | Archief | 1 | 06-04-10 00:08 |
|
|