We Rule is uit! discussie in iPhone Games forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Bakka Heb het zelfde probleem als tulip18. Deze morgen werkte het nog, daarjuist niet meer. Zal wel snel fixed worden zeker ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Hier doet hij het weer...
|
|
||||
|
||||
Plus+: Shapezzz
|
|
|||
|
|||
En griffins nest kost nu 75000 en een dragon lair 100000
Valt best mee toch |
|
|||
|
|||
Ben al aan het sparen voor evt een volgende landuitbreiding, zal wel een stevige prijs worden.
grtz BoerHenk |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
willen jullie bartjex88 toevoegen? thx
|
|
|||
|
|||
Wanneer ik nu inlog kan ik wel bij naderen bestellen, maar zodra ik mijn eigen land wil openen sluit de applicatie automatisch.... Iemand anders ook al gehad?
Herinstalleren lijkt het iig niet op te lossen. |
|
||||
|
||||
voeg me toe aub: utiszo
Level 22 veel griffins nesten en dragon lair's |
|
|||
|
|||
Het valt me op dat ik het toch niet kan laten om dit spel te blijven spelen .. oef wat verslavend!!
Voeg me toe: Renzo4000 ... ik hoop winkels die open zijn voor jullie ;-) |
|
|||
|
|||
Jeetje het is nu echt ff sparen voordat ik nu een groot iets kan kopen.
Maarja...het is niet anders. Zo vind ik het eigenlijk wel beter. Ik zit nu bijna op lvl 22. Ze hebben weer een grote update in de pijplijn ben benieuwd wat het zal zijn. Als ze de prijs van de Mojo nou ff verlagen. Bijv. 30 Mojo voor €0,79 dan wordt het al een stuk verleidelijker. Dat bedrag kosten ook veel applicaties en spellen. Wat voel ik me bekocht met die sinaasappelbomen. Staan 3 dagen te groeien en je krijgt er bijna niet niets bij. Nog veel open staan. Check bijna elk uur wel. Dus zelfs bij de Tailor Shop kan je veel verdienen. Ik tjek een paar keer in de ochtend, middag en avond. Dus je kan ongeveer 2 tot 3 keer een tailorshop bestellen in 24 uur. Dus reken maar uit wat je in 2 dagen kan verdienen aan XP en Coins. Minimaal 2x (2x55 XP en 2x175 Coins) = 220 XP en 700 Coins voor 2 dagen. Maximaal 2x (3x55 XP en 3x175 Coins) = 330 XP en 1050 Coins voor 2 dagen. Dat is ff meer voor 1 Griffin's Nest of 1 Dragon's Lair. Die hebben 48 uur nodig voor een complete bestelling. Een Tailor Shop maar 8 uur Tjek deze mojo-farm.tk en de spreadsheet [Reclame] Een bestelling bij mij is een bestelling bij jou! KingDing3ling [/Reclame] |
|
|||
|
|||
leuk spel!
voeg me toe: jobkee |
|
|||
|
|||
kan iemand me uitleggen hoe ik juist vrienden toevoeg? Krijg die opdracht maar niet klaar, Ik heb er eentje als ik in overzicht zit naast me maar meer lukt maar niet:s
|
|
||||
|
||||
Via Plus+ rechtsboven in je scherm kun je zien wie je "friends" of "followers" zijn.
Het is de grijze balk onder in je venster en daar het "icoontje" in het midden aan klikken. Klik op een naam en kies " Add Friend " |
|
|||
|
|||
Citaat:
Het word er niet beter op zo, helaas. Grtz BoerHenk |
|
|||
|
|||
Lkkr....er komt een nieuwe update aan. Schijnt een major update te zijn die voor iedereen goed moet zijn. Uitbreiding van lvl 25???
We Rule/RED App Update Available Now! Plus+: KingDing3ling |
|
|||
|
|||
Nieuwe content is er lvl 30 land uitbreiding, meer boompjes.. een gevangenis..
Alleen die gevangenis is 20 mojo en niet voor geld tekoop.. en laat ik nou net vanochtend voor 20 mojo een 2e griffins nest gekocht hebben Edit: Zag dat er weer een nieuwe app was.. namelijk gold.. had die er op gezet, stond dat je 10 gratis mojo kreeg.. had ik nog maar 7 over dus kwam alsnog niet bij die 20.. dacht toch maar installeren kijk ik bij mojo staat er 22! foutje bedankt? Laatst gewijzigd door I Xyzyx I; 28-05-10 om 22:01. |
|
|||
|
|||
Na de update is de bloemkool eruit. Balen!!!
Zal nu wel ff duren om genoeg geld voor drakenhol bijelkaar te krijgen. Gevangenis aant bouwen, duurt 3,5 dagen of 12 mojo. Geduld is een schone zaak. Plus+: duvel81 |
|
|||
|
|||
Is bloemkool er uit? Zal wel een fout zijn, net als vorige keer toen dragon lair en griffins nest niet voor geld te koop waren..
Mijn geplantte bloemkolen staan er nog steeds trouwens.. |
|
|||
|
|||
Bloemkool net geoogst en kan deze nietmeer planten ;-(
Staat wel helemaal onderin bij de niet beschikbare groentes met de tekst out of stock. available at level 40. Zo te zien gaan ze het spel nog veel verder uitbreiden. |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
We Rule en We Farm praatjes | Ashcat | iPhone Games | 316 | 25-11-11 10:43 |
Fans van We Rule en We farm opgelet !! | keymaker | iPhone Apps | 2 | 27-09-10 10:41 |
Wie speelt er we rule! | profighter78 | Archief | 2 | 13-09-10 09:51 |
We Rule Nicknames IPC leden | keymaker | Archief | 1 | 06-04-10 00:08 |
|
|