We Rule is uit! discussie in iPhone Games forum; ( verdwijnt na registratie ) Nog steeds ben ik 3 farms kwijt, wat een waardeloze launch, erg slordig...ik gooi hem eraf en probeer het over een week nog wel eens ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nog steeds ben ik 3 farms kwijt, wat een waardeloze launch, erg slordig...ik gooi hem eraf en probeer het over een week nog wel eens ofzo.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
DouweK die molen moet je bepaalde lvl voor zijn 9 volgens mij en dan kan je er iets mee
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Edit: Kan iemand met een hoger level dit even bij mij testen? Ik ben namelijk bang dat het een bug is. Dezelfde als wanneer je een Open bordje boven een kingdom ziet, je in dat kingdom vervolgens geen open business kan vinden. Edit 2: Oh in in dat verband: staat er wel een Open bordje boven mijn kingdom?
Plus+: Douwe Laatst gewijzigd door DouweK; 22-03-10 om 16:38. |
|
|||
|
|||
Als je problemen hebt met je farms dan misschien de volgende oplossing.
Ik krijg wanneer ik het spel opstart soms te zien dat mn farms "kapot" zijn of ineens klaar zijn terwijl het nog 5 uur duurt. Wanneer je dat ziet sluit dan het programma af zonder op je farms te klikken of ze opnieuw in te zaaien. Wanneer je nu het spel weer opstart is het in de meeste gevallen (bij mij iig) weer gefixt. De connectiviteitsproblemen zullen er nog wel even zijn, probeer er maar mee te leven de komende dagen. Add me: mhuberts |
|
||||
|
||||
Citaat:
EDIT: mij kleding zaakje is ook nog steeds vrij |
|
||||
|
||||
ik weet niet zeker of het aan het spelletje ligt maar hij gebruikt niet alleen geheugen maar ook veel batterij. normaal zit ik op dit punt van de dag met af een toe een spelletje (hetzelfde als nu ongeveer) op 50% en nu nog maar 25% :S
|
|
||||
|
||||
als die veel geheugen gebruikt verbruikt die ook meer battery en hoe meer je aan het scherm zit hoe sneller je accu leeg is
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
haha zag het
|
|
|||
|
|||
Ai het wordt al weer trager hier... Gaan we weer?
|
|
||||
|
||||
de server word nu ook wat drukker he mensen zijn vrij van school / werk
|
|
||||
|
||||
btw weet iemand of je een extra kleding zaak kan open en dat die ook dingen verkoopt?
|
|
|||
|
|||
Iemand vis?
|
|
|||
|
|||
Ja dat kan, er zijn mensen met tientallen Tailors. Neemt weinig ruimte in en levert veel geld op. Beetje flauw als je het mij vraagt.
|
|
||||
|
||||
hoezo flauw in leiden heb je echt niet maar 1 kleding winkel
|
|
|||
|
|||
Haha dat is waar.
Ik heb net een Guild Hall gebouwd. Als ook daar geen bestellingen geplaatst kunnen worden dan hou ik maar even op met spelen, heeft weinig zin dan. |
|
|||
|
|||
Kan iemand mij misschien uitleggen wat het nut is van die boerderijen? Behalve dat je een heel klein beetje tax + xp krijgt?
|
|
||||
|
||||
niks dat is het
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 14 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 14 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
We Rule en We Farm praatjes | Ashcat | iPhone Games | 316 | 25-11-11 10:43 |
Fans van We Rule en We farm opgelet !! | keymaker | iPhone Apps | 2 | 27-09-10 10:41 |
Wie speelt er we rule! | profighter78 | Archief | 2 | 13-09-10 09:51 |
We Rule Nicknames IPC leden | keymaker | Archief | 1 | 06-04-10 00:08 |
|
|