We Rule is uit! discussie in iPhone Games forum; ( verdwijnt na registratie ) ik denk dat je naar app store moet maar je moet echt betalen maar je hoeft het niet te doen is eff kijken wat je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
ik denk dat je naar app store moet maar je moet echt betalen maar je hoeft het niet te doen is eff kijken wat je zelf wilt
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik heb iedereen ook weer toegevoegd
Bij mij was na gister ook 1 farm weg en was mijn gewas verpieterd.. nu loopt alles soepeltjes. Misschien toch de eerste kinderziektes die nu over zijn hopelijk. |
|
|||
|
|||
zeker een tof spelletje om de tijd mee te doden. mhuberts is mijn +Plus account naam.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
heey ik jullie ook allemaal toegeoegd
ik ben egt verslaafd aant het spel.. alleen soms heb ik nog slechte connectie terwijl ik wel full Wi-Fi heb gr |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Snap niet helemaal waarom sommige mensen 20 Tailors op een hoop plempen. Ik vind het veel leuker om een gevarieerd en mooi koninkrijkje op te bouwen, ipv zo snel mogelijk veel geld te verdienen.
Maar ja iedereen heeft zo zijn/haar voorkeuren natuurlijk |
|
||||
|
||||
wat ik wel een beetje mis is een goed uitleg want ik kan nu zoon blauw huisje bouwen maar heb geen idee waarvoor die zijn.
weet iemand waar je die kan vinden of ben ik te ongeduldig? |
|
|||
|
|||
je bedoelt die wat 100 coins kosten?
daar kun je om de 5 uur d8 ik een soort innen aan vragen een soort tax geld zeg ma kan iemand me even verbeteren als ik het fout heb gr geleencarlos |
|
|||
|
|||
Geen uitleg inderdaad maar eigenlijk is het ook niet zo ingewikkeld. Er zijn 4 soorten huisjes maar het enige verschil is de kleur.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Aan de andere kant, ze lopen niet met mijn iPhone rond en spelen alleen na toestemming, dus heb er wel zicht op, thanks anyway.... Ps. Wat is de meerwaarde van namen toevoegen?? Dat je kan zien wat ze bouwen?? Of kan je wat voor elkaar betekenen?? Iets kopen of verkopen?? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Edit: Zeg, waarom bestelt niemand iets bij mijn prachtige nieuwe molen? Laatst gewijzigd door DouweK; 22-03-10 om 14:13. |
|
|||
|
|||
Citaat:
anders voeg me even toe geleencarlos |
|
|||
|
|||
Heb je toegevoegd.
Het spel is wel een aanslag op het geheugen van je telefoon trouwens, hij knalt er ook regelmatig uit. Zal wel te maken hebben met het aantal vrienden wat je hebt. Lijkt me niet handig voor mensen met een ouder type iPhone. |
|
||||
|
||||
Net begonnen en al level 8
Maar als ik een aankoop wil doen dan zegt het dat mijn account moet registreren voor sandbox dinges, k snap dr niets van |
|
||||
|
||||
DouweK wat is jou naam dan?
En heb ook nu pratige pond waar gevist kan worden |
|
||||
|
||||
Citaat:
denk dat het dan aan je firmware ligt want bij ee nandere programma heb ik dat ook dat het miss alleen kan met firmware 3.1.3 Laatst gewijzigd door casixh; 22-03-10 om 15:36. |
|
|||
|
|||
Mijn plus naam is Douwe. Heb het in mijn handtekening gezet, dacht dat het dan onder mijn posts kwam te staan maar het verschijnt niet. Kan iemand me dat even uitleggen?
Edit: oh nu staat het er wel. |
|
||||
|
||||
DouweK
Ik kan nog niks bij je molen doen |
|
|||
|
|||
Ja dacht ik al, normaal blijf iets niet zo lang open. Snap niet waar dat aan ligt, ik kan niet iets versnellen met Mojo ofzo. Er staat: Grinding Grain, 1d, 21h remaining. Bij alle andere business kun je daar gewoon een bestelling 'overheen' plaatsen...
|
Er zijn 11 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 11 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
We Rule en We Farm praatjes | Ashcat | iPhone Games | 316 | 25-11-11 10:43 |
Fans van We Rule en We farm opgelet !! | keymaker | iPhone Apps | 2 | 27-09-10 10:41 |
Wie speelt er we rule! | profighter78 | Archief | 2 | 13-09-10 09:51 |
We Rule Nicknames IPC leden | keymaker | Archief | 1 | 06-04-10 00:08 |
|
|