We Rule is uit! discussie in iPhone Games forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Orlam Als ik vrienden probeer toe te voegen komt er een vinkje bij de naam te staan, alleen gebeurd er niks. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
heb jij we rule geinstalleerd volgens mij iphone niet
|
|
|
||||
|
||||
Ik zoek nog mensen die orders willen plaatsen bij mij, sta bijna helemaal vrij
Instant klaar Thanks to mojo Add me: Spysical |
|
|||
|
|||
Zeker wel, zit al in level 10
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
super game. als hij er niet uit ligt natuurlijk.
Anubbie (ook in We Rule) |
|
|||
|
|||
mooi emporium
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
(niet alleen voor deze spel hoor maar ik ping veel met vrienden en wil ook foto's kunnen sturen Laatst gewijzigd door casixh; 23-03-10 om 21:03. Reden: reden toevoegen |
|
||||
|
||||
der heeft er een te veel geld ofzo zo veel mojo
|
|
|||
|
|||
Ik moet iemand inhuren om iets in mijn dorp te doen voor een event of zo nou heb ik al 2x iemand ingehuurd voor science fair projecten maar die opdracht staat nogsteeds open wie weet wat ik moet doen??? Thanx
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
erug verslaafd spelletje.
Alleen jammer dat de servers soms wat overbelast zijn maar we mogen dan ook niet klagen omdat hij gratis is. Ik zoek nog wel een paar leuke buren! Iemand intresse? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Mijn naam is neo634
Zeer leuk spel btw. Greetz |
|
|||
|
|||
Raar dat je bij sommige mensen helemaal niets kan bestellen. Douwe besteld keurig bij me maar ik kan niets terug doen zo lijkt het.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Edit: Ah ik kreeg antwoord op het TouchArcade forum: (Ik refereerde aan een vraag die iemand anders had gesteld.)
Plus+: Douwe Laatst gewijzigd door DouweK; 23-03-10 om 22:19. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Zo kan me vriendin geen acount aanmaken. Geeft hij "internal error" ook erg vervelend. |
|
|||
|
|||
Toch gaat het de goede kant op, in het begin was het drama met die servers maar dat gaat nu goed.
Business staat bij mij open: Steinovisch0 |
|
||||
|
||||
Citaat:
gaat opzich wel goed. maar ik begin nu steeds meer te merken dat mijn 3G het niet allemaal meer zo leuk vind. soms crasht de app welis bij het verwisselen van landgoed 1 naar 2. En de app is bijzonder traag te noemen , al helemaal ten opzichte van de 3GS van een vriend van me. had ik wel verwacht, maar je kan het ook overdrijven.
plus+ = Alekz87 Laatst gewijzigd door iScorpio; 24-03-10 om 07:56. Reden: samenvoegen |
|
|||
|
|||
Citaat:
Hmmmz ik heb een 3gs en de snelheid daarop is prima... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
We Rule en We Farm praatjes | Ashcat | iPhone Games | 316 | 25-11-11 10:43 |
Fans van We Rule en We farm opgelet !! | keymaker | iPhone Apps | 2 | 27-09-10 10:41 |
Wie speelt er we rule! | profighter78 | Archief | 2 | 13-09-10 09:51 |
We Rule Nicknames IPC leden | keymaker | Archief | 1 | 06-04-10 00:08 |
|
|