We Rule is uit! discussie in iPhone Games forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door sinkem Zaaien? Altijd garlic met soms cauliflower Kwam er net per ongeluk achter dat die orbs gratis oogsten (iig rubys, buildings ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
een week of wat geleden stond er op zo n forum mojo-farm dat het gratis is om te harvsten lol maar ja 75mojo zo n orbs maar schiet wel lkkr op tenminste ik heb er 3 nu en voor die andere velden neem ik dat ding mee zet hem neer en harvsten maar ik weet niet of het blijvend is dat gratis harvesten was een hele gedoe over maar ik oogst al weken zonder Mojo hup de hele bende grove 's en andere dingen in 1 of 2 realm 's op de orbs drukken en klaar geen 2 mojo maar hoop wel dat het blijft op die mojo-farm site zeggen ze van wel scheelt hoop tijd vooral met kingdom 2 erbij alles er in plurren lol en harvsten maar
Laatst gewijzigd door giorgo38; 11-10-11 om 14:14. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
please wie stuur mij 2 will"s voor het evenement de eerste mannetje van de bovenste rij thank you
+giorgo38 |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
edit: mission complete thx who send the wills +giorgo38 Laatst gewijzigd door giorgo38; 16-10-11 om 15:08. |
|
|||
|
|||
Mijn robin hood voor de eerste heb ik gisteren eindelijk te pakken gekregen. De tweede verwacht ik niet te halen al heb ik robin en richard al.
|
|
|||
|
|||
Sinkem, ik stuurde alles door, alleen je naam staat niet altijd in de lijst. Ik moet nog 1 Will en 1 Little John
|
|||
|
|||
Thx, ik probeer ze naar je door te sturen (wanneer ik ze ook nog eens krijg...)
Zo typisch, nu krijg ik alleen maar robin's..... |
|
|||
|
|||
Alleen nog een Little John!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Yay! Friar Tucks vineyard gekregen ...
|
|
|||
|
|||
Meer mensen last van het volgende...
Na installatie we rule op iphone, werkt push.. Daarna installeren op ipad en spelen op ipad.. push werkt niet meer op iphone, maar wel op ipad.. is verdomd vervelend... :-(
|
||||
|
||||
Citaat:
Terwijl het daarvoor wel werkte op beide toestellen. Vervelend Plus+ jantje1
|
|||
|
|||
hmm heel apart, vandaag kreeg ik ineens wel weer een aantal push berichten op de iphone... echter oogst van 15 min. later werd weer niet gemeld.. (en ja, stond op aan bij betreffende oogst!)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ze mogen dat toch een keer in orde brengen.... Plus+ jantje1 |
|
|||
|
|||
Iemand nog een wolf over... ?
+sinkem |
|
|||
|
|||
sofiasara5
Wie wil mij helpen?
Ik heb een order nodig voor een watchtower, En een order voor een Naval Ship! Mijn + is Sofiasara5 Alvast bedankt! |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik moet nog 2 puddings voor de tweede quest. Wanneer iemand die nog heeft zou ik het niet vervelend vinden wanneer die mijn kant op komt ;-) thx!
+sinkem edit: net gelukt, thx voor diegene die door stuurde Laatst gewijzigd door sinkem; 02-12-11 om 12:41. |
Er zijn 8 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 8 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
We Rule en We Farm praatjes | Ashcat | iPhone Games | 316 | 25-11-11 10:43 |
Fans van We Rule en We farm opgelet !! | keymaker | iPhone Apps | 2 | 27-09-10 10:41 |
Wie speelt er we rule! | profighter78 | Archief | 2 | 13-09-10 09:51 |
We Rule Nicknames IPC leden | keymaker | Archief | 1 | 06-04-10 00:08 |
|
|