We Rule is uit! discussie in iPhone Games forum; ( verdwijnt na registratie ) Nou heb ik wat moois...we rule crast constant en heb dat ook gemeld ...maar nu zijn al mijn vrienden verdwenen de lijst is gewoon leeg ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nou heb ik wat moois...we rule crast constant en heb dat ook gemeld ...maar nu zijn al mijn vrienden verdwenen de lijst is gewoon leeg kan dus ook niets bestellen kan ik gewoon weer alles opnieuw invoeren.....
+leny2e0 |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Hoe zit het met quests? Krijgen jullie die nog en dan ook hoe? Ik krijg namelijk helemaal niets meer... |
|
|||
|
|||
Citaat:
De quest heb ik ook geen nieuwe gekregen... |
|
|||
|
|||
ik vind het op zig een goeie update wat ruimte betreft maar mijn iphone4 word zo traag ik heb mijn main realm flink opgeschoond maar de animatie"s charakters en de vlinders en draken vliegen rond behalve de thunderbird"s ik heb er nu 7 staan maar ze bewegen niet er zijn er 3 ze hangen maar en dan iets beweging en ze hangen weer jammer voor de update vlogen ze zelf rond de andere draken wel.....heb ook gemaild en naar dat andere forum geweest zelfde probleem dure content dan verwacht je toch mooie animatie bij als ik op die andere iphone 3gs kijk naar mijn kingdom vliegen ze wel strange...of komt dat door het stacken???weet iemand dat miss.
@leny2e0 ***** zeg ik heb 3 mail"s van nmgoco je moet support of de feedback hebben anders krijg je toch hetzelfde antwoord...... +giorgo38 ps:heb ook verschillende mail"s gestuurd maar niks je kan je vraag beter bij mojo-farm plaatsen daar krijg je wel een goed antwoord ik ben lid geworden en een stuk wijzer |
|
|||
|
|||
de update is leuk maar 2 kingdoms mijn god ....je bent uren bezig om wat te zoeken
|
|
|||
|
|||
ja he weer een uur eerder opstaan lol,
veel dank aan nmgoco voor de update vanmorgen the thunderbird"s vliegen lkkr rond net als de rest nog niet echt retina maar komt verdomd goed in de buurt super +giorgo38 |
|
|||
|
|||
Eens zien of we dit event wel gaan halen.
De eerste 3-sterren, die ik gevangen heb, is iig naar Murgen0 gestuurd |
|
|||
|
|||
Dank je! Maar ik heb een probleem, we rule crashed als ik mojo wil gebruiken .... Nothing works ...
|
||||
|
||||
Citaat:
Zowel op iPhone als op de iPad. Plus+ jantje1
|
|||
|
|||
Citaat:
plus+giorgo38 ps:weg 30 mojosss |
|
|||
|
|||
Stuur alle elementals (2/3 sterren) maar door. Zie net dat je voor de 2e meer van alles nodig hebt.... Moet er iemand nog iets hebben voor deze quest?
|
|
|||
|
|||
Ik heb de 1e en de laatste 2 nog nodig. Kan iemand die naar mij sturen?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik ben nu bezig het spel te downloaden en installeren. zijn er nog handige tips?
en wie mag ik straks gelijk toevoegen? en wat voor meerwaarde hebben "vrienden" eigenlijk? |
|
|||
|
|||
Citaat:
+giorgo38 ik zet er gelijk een bestelling op oke en bestel maar bij mij dat is de meerwaarde, social game"s alleen is het niet te doen gr |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
+sinkem Laatst gewijzigd door sinkem; 10-10-11 om 11:00. Reden: typfoutje |
|
||||
|
||||
Ik ben zowat gestopt met WeRule Lol zat er niet echt meer in..
Ik kom nog weleens online
|
|||
|
|||
Citaat:
te harvste en zo ben ff druk nu met shadowgun,the dark meadow en infinity blade voor de verandering maar ga nog wel ff door met wrq +giorgo38 |
|
|||
|
|||
Zaaien? Altijd garlic met soms cauliflower
Kwam er net per ongeluk achter dat die orbs gratis oogsten (iig rubys, buildings etc). Je gaat me toch niet vertellen dat dat al lang is he? |
Er zijn 6 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 6 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
We Rule en We Farm praatjes | Ashcat | iPhone Games | 316 | 25-11-11 10:43 |
Fans van We Rule en We farm opgelet !! | keymaker | iPhone Apps | 2 | 27-09-10 10:41 |
Wie speelt er we rule! | profighter78 | Archief | 2 | 13-09-10 09:51 |
We Rule Nicknames IPC leden | keymaker | Archief | 1 | 06-04-10 00:08 |
|
|