We Rule is uit! discussie in iPhone Games forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door steinovisch Hmmmz ik heb een 3gs en de snelheid daarop is prima... wrijf het er nog is ff lekker in jah...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Echt een leuk spel:
voeg me toe Luiaardnl |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik heb hem hier ook op de 3gs. Merk dat via 3g het niet zo lekker gaat (via gprs helemaal niet) en dat Wi-Fi eigenlijk wel een must is.
Op de 3g is het natuurlijk allenmaal wat zwaarder. 3g eigenaren krijgen ook van de "low memory" error hoor ik om me heen. |
|
||||
|
||||
Citaat:
En nu zonder Jailbreak wat minder |
|
|||
|
|||
Mijn molen? Die is al een dag ofzo af, is nu met een bestelling bezig. Alle andere shops doen het inderdaad niet.
|
|||
|
|||
Krijg nu ook vaker dat de game afsluit, en het lijkt erop: hoe meer vrienden , des te meer dit gebeurt.
En deze app slurpt baterij . Hangt nu meerdere keren op een dag aan de oplader anyway, blijft een top app. En kan alleen maar beter worden, toch? |
|
|||
|
|||
wat een topgame. wel pas net begonnen maar toch... ff klein vraagje: ik merk wel dat als er staat dat er iets met 5 minuten klaar is en je kijkt een half uur later dat je gewassen niet meer goed zijn . maar dat zou betekenen dat je ieder moment van de dag beschikbaar moet zijn om te oogsten op het moment dat er iets klaar is (onions duurt bijvoorbeeld 24 uur)... klopt dit of zie ik iets over het hoofd?
oh ja: naam is johnnybt |
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
PS: Weet iemand of je bij zo'n pushbericht ook nog een geluidje kan instellen op de iPhone (3gs) ? |
|
|||
|
|||
Dat zou ik ook wel willen weten. Volgens mij wordt dat vanuit de applicatie geregeld. Maar zou wel handig zijn als er een geluidje bij zit. Nu mis ik wel eens de berichten omdat ik het scherm niet zie oplichten.
|
|
|||
|
|||
Zeker erg leuk en verslavend spelletje! Als mensen nog vrienden zoeken voeg me maar toe: Blackboss
|
|
||||
|
||||
zo vanmorge had k maar 1000 gold en kwammen alle bestellingen binnen meteen 8000
|
|||
|
|||
Mensen, ik ben gisteren ook begonnen aan dit leuke spel. Maar wat kun je nou het beste eerst allemaal bouwen na de opstart met de wizard? Mijn in game name is: MRB78
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Vanmorgen kreeg ik een bestelling voor mijn school, weer van Oegerr. Die kon gister ook al bij mijn molen bestellen. Denk dat het toeval was, kan me niet voorstellen dat de ene speler wel, en de andere niet bij mij kan bestellen.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
nee doet het nog steeds niet |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
dat hij als een van de weinige geen last van de bug heeft? bedoel 2x hij wel kunnen bestellen en de rest niet |
|
|||
|
|||
We Rule
Speel het spelletje nu een week. Heb gisteren wat mensen uit het bericht op de hoofdpagina als vriend uitgenodigd, heb alleen nog geen buren hoe kan dit?
ID: joepie-j |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
We Rule en We Farm praatjes | Ashcat | iPhone Games | 316 | 25-11-11 10:43 |
Fans van We Rule en We farm opgelet !! | keymaker | iPhone Apps | 2 | 27-09-10 10:41 |
Wie speelt er we rule! | profighter78 | Archief | 2 | 13-09-10 09:51 |
We Rule Nicknames IPC leden | keymaker | Archief | 1 | 06-04-10 00:08 |
|
|