We Rule is uit! discussie in iPhone Games forum; ( verdwijnt na registratie ) dat is dan Rldr...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
dat is dan Rldr
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Hee heb het net ook geinstalleerd en mij naam is Casixh0
|
|
|||
|
|||
Ik heb iedereen toegevoegd, voeg mij ook toe:
Poeke Leuk spelletje |
|
||||
|
||||
Alleen jammer dat de server plat ligt
|
|
|||
|
|||
heey ik heb ook We-rule
super vet ben net pas begonne voeg me even toe geleencarlos ye |
|
||||
|
||||
De server is nu aan het "Upgrade"
|
|
|||
|
|||
jep, ook gelezen, superverslavend zeg dat spel
|
|
||||
|
||||
ja helaas wel haha
|
|
||||
|
||||
maar je kon er net nog wel gewoon in als je eff wachten maar nu niet meer
|
|
|||
|
|||
is beter nu, hoop dat het wat langer duurt anders me aardbeien naar de maan s
|
|
||||
|
||||
uuuh
Ik moest tax innen heb ik net gedaan bij me huisjes en die missie staat er nog:S en kan niet verder upgrade... |
|
||||
|
||||
en beetje jammer dat ik tussen lvl 5 en zit blijf hangen ene keer ben ik lvl 5 andere 7 maar kan niet veel doen nu
|
|
||||
|
||||
ik heb me ook net aangemeld en alle voorgaande spelers toegevoegd mijn naam is Nynerva
|
|
|||
|
|||
Had een leuke game geweest als mijn farms niet willekeurig zouden verdwijnen, ik kan er nu maar 4 maken ipv de 7 die ik zou moeten kunnen hebben.
Als ik er een extra bij wil bouwen geeft die een can not connect to server error. Naja even afwachten maar, mijn plus naam is DapperKonijntje voor de geinteresseerden. |
|
|||
|
|||
Iedereen enthousiast, dan ook maar geïnstalleerd.....misschien leuk voor m'n dochters.....en stiekum ikzelf ook.....heb een aantal toegevoegd......... kialdajo
gr. Tuur |
|
||||
|
||||
Citaat:
Had ik gisteren ook maar zodra die weer eff goed loopt pakt hij alles weer |
|
|||
|
|||
Hm raar, ik heb prima verbinding, inloggen gaat soepel, kan gewoon zaaien, maar mijn farms komen niet terug.
|
|
||||
|
||||
ok raar is dat weet wel dat gistere de server problemen had met van alles en nog wat dus misschien is daar wat fout gegaan
|
|
|||
|
|||
Tja, wel grappig voor de kids denk ik.......of ik heb nog niet alles gezien. Alleen jammer dat er steeds 'gevraagd' wordt om Mojo bij te kopen.
Dat gaat in de papieren lopen want ik ga ervanuit dat je dan doorverbonden wordt met de iTunesstore?? Of gaat het hier om nepgeld, wat ik zelf niet denk. Duidelijk nog niet in verdiept maar misschien dat iemand mij daar wat over kan vertellen?? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
We Rule en We Farm praatjes | Ashcat | iPhone Games | 316 | 25-11-11 10:43 |
Fans van We Rule en We farm opgelet !! | keymaker | iPhone Apps | 2 | 27-09-10 10:41 |
Wie speelt er we rule! | profighter78 | Archief | 2 | 13-09-10 09:51 |
We Rule Nicknames IPC leden | keymaker | Archief | 1 | 06-04-10 00:08 |
|
|