We Rule is uit! discussie in iPhone Games forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb het al een paar keer zien staan maar nergens een antwoord hoe zet je de geluiden en muziek van werule uit, zonder je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ik heb het al een paar keer zien staan maar nergens een antwoord hoe zet je de geluiden en muziek van werule uit, zonder je iphone op stil te zetten?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Hoi, ik geloof dat hier "nog" geen oplossing voor is, helaas.
Soms, bljft het melodietje nog lang in mijn hoofd hangen, zelfs uren later hoor ik het nog "ergens". BoerHenk |
|
|||
|
|||
haha ja daar heb ik ook al last van maar hoop dat er snel een oplossing voor is word er gek van wil gewoon me muziek kunnen luisteren.
|
|
|||
|
|||
Heey heb dit spel sinds een week of 2 en nu al level 17 :-P echt verslavend zeg en erg cool dat je andern kan toevoegen Helaas geen hyves. Wel veel last van de server gehad maar dat is nu beter.
Ik heb een aantal van jullie al toegevoegd en hier en daar wat orders geplaatst Groetuh remcootje |
|
|||
|
|||
hallo daar was ik weer, nou heb ik een vraagje heel vaak mislukken bestellingen omdat er staat failed to deliver? wat houd dat in en hoe weet je wat je moet bestellen voor je eigen kingdom?
Gr serena |
|
|||
|
|||
Ja dat vraag ik me eigenlijk ook af. Zie dat ook vaak....
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Plus+ jantje1 |
|
|||
|
|||
Ben nu bij het "Visit a friend" level. Helaas heb ik (nog) geen vrienden in het spel. Iemand die me toe wil voegen? Plus+ nwametze
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Hey, bedankt voor jullie bestellingen! Nog 1 vraagje, hoe zou ik nu bij jullie moeten kunnen komen? Heb 3 order gekregen, maar zie jullie 'kastelen' nergens?
|
|
|||
|
|||
Hey iedereen,
ik heb we rule gold op iPhone 3G, en de app crasht vaak. Ben ik de enige met dit probleem? Wat er gebeurt is dat de app blijft steken en dan quit. Moet ik de app terug opstarten etc best lastig id : Pierre615 |
|
|||
|
|||
goede ochtend , als je het spel start,dan zie je normaal voordat je je eigen kasteel aanklikt, de andere die je hebt toegevoegd.of als je nog niemand hebt toegevoegd,zal je natuurlijk wel eerst anderen moeten toevoegen voordat je hun kastelen ziet.s6 verder
|
|
|||
|
|||
Ik moet eerlijk zeggen,heb er nog nooit last van gehad .en ben al elke dag bezig sinds een maand
|
|
|||
|
|||
Wie wil mij toevoegen:
zwattuh |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
hallo als je nog vrienden nodig hebt, voeg me toe, heb nog genoeg shops open,
jolpet |
|
|||
|
|||
Citaat:
soms verschijnen de kastelen van de vrienden niet meteen |
|
|||
|
|||
Voeg mij ook maar gelijk toe:
kevinsch1993 |
|
||||
|
||||
Ik zal mijn id ook even posten.
ID: petrikje voeg me toe als je wil. |
Er zijn 7 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 7 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
We Rule en We Farm praatjes | Ashcat | iPhone Games | 316 | 25-11-11 10:43 |
Fans van We Rule en We farm opgelet !! | keymaker | iPhone Apps | 2 | 27-09-10 10:41 |
Wie speelt er we rule! | profighter78 | Archief | 2 | 13-09-10 09:51 |
We Rule Nicknames IPC leden | keymaker | Archief | 1 | 06-04-10 00:08 |
|
|