We Rule is uit! discussie in iPhone Games forum; ( verdwijnt na registratie ) Gevangenis is bij mij open (dus klik er snel op !! ) En Dragonhol is in de maak ID: MurdaRule...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Gevangenis is bij mij open (dus klik er snel op !!)
En Dragonhol is in de maak ID: MurdaRule |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Goed deze grote update.
Kunnen we een tijdje verder...... En de gevangenis is ook bij mij open Leuk leuk Plus+ jantje1 |
|
|||
|
|||
Zijn de servers down momenteel?
Wat is het verschil tussen We rule, we rule red en gold? ID : Pierre615 Laatst gewijzigd door Bigogre615; 29-05-10 om 10:57. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
volgens de twitter pagina :
"werulegame The Plus+ Network will be offline tonight from 12AM-1:30AM PDT. We Rule will be offline during this time. http://bit.ly/9aldrS" Misschien ligt het hieraan? Allessinds rot! |
|
|||
|
|||
Haha, level 40, ben nu op 28, maar weet bijna wel zeker dat ik 40 niet halen ga.
Heb nu al bijna niets te doen. De meeste veranderingen slaan gewoon nergens op, eerst geven ze je iets, dan nemen ze het weer af, wat een zooitje maken ze ervan. Wel met mojo , dan weer niet met mojo kopen, Er worden te pas en te onpas dingen veranderd,en dat geeft een idee, dat NGmoco geen visie heeft , en meer werkt met trial and error. Sorry voor de negatieve input, maar ik had beter verwacht. anyway, have a nice weekend BoerHenk |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
We rule add me
hallo, fantastisch spel, zijn inmiddels op level 18 beland.
mijn kingdom heet robinenmarianne. |
|
|||
|
|||
Gaaf spel
Jullie mogen me toevoegen: dirkiedarkie
|
|
||||
|
||||
Sinds de update ontvang ik geen pushberichten meer
Zijn er nog die geen berichten ontvangen, of ligt het aan mij?? En shit dat de magic bloemkool verdwenen is. Plus+ jantje1 |
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb je trouwens even toegevoegd. Zal wat bestellen als er weer wat open gaat |
|
||||
|
||||
Citaat:
Als het mogelijk is ga ik iets bestellen En nog steeds geen pushberichten Plus+ jantje1 |
|
|||
|
|||
Van Magic Cauliflauwer terug naar Artishokke is gelijk van seks back to dry humping *sigh*
Wat pakken jullie als alternatief? Pierre615 |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik krijg wel Puch berichten maar ik krijg ze Veeeeels te laat, heeft dus geen zin!
Bijna level 25 met heel wat dragon lairs enzo, voeg maar toe: PriestBaby Laatst gewijzigd door PriesterBaby; 30-05-10 om 19:18. |
|
|||
|
|||
Ik was blij met de nieuwe update. Leuk weer wat nieuws bouwen! Alleen is het niet echt eerlijk voor beginnende spelers. Ik speel het al een aantal maanden en heb met behulp van magic bloemkool al heel wat dragonlairs gebouwd. Voor beginnende spelers is dit niet meer te doen. Misschien probeert ngmoco zo meer mojo te verkopen( om nieuwe servers te kopen) maar ben bang dat ze zo juist spelers kwijt raken.
Ze zouden juist regels moeten maken om het spel leuker/ eerlijker te maken. Bijvoorbeeld een limiet aan gebouwen....want wat is er leuk aan 80 kleermakers neerzetten voor meer xp ranthesavage |
|
|||
|
|||
De meeste spellen kosten €0,79.
Bij We Rule kost een fles van 30 mojo €3,99 Als ze die nou eens verlagen naar ongeveer €0,39. Dan koop ik het misschien wel. Nu is de prijs gewoon veel te hoog! Als de prijs een stuk lager is verkopen ze de mojo denk ik wel. Plus+: KingDing3ling Ik heb nog een gevangenis openstaan. Update: AAAAAAAAAAGggghhhh...doe ik dubbel tikken met mijn vinger om in te zoomen...wat denk je...10 mojo kwijt om mijn gevangen vrij te laten!!! Laatst gewijzigd door King Ding3ling; 31-05-10 om 18:32. |
|
||||
|
||||
Citaat:
En ik ontvang nog steeds geen pushberichten Plus+ jantje1 |
|
|||
|
|||
Ik dubbeltik nu alleen nog maar buiten het speelveld.
Het heeft mij al een school, paardenstal en slagerij gekost doordat ik bij het herinrichten per ongeluk op het dollarteken klikte (sucht). Ik mis in deze nog een undo-functie (en de Push-berichten want die doen het bij mij ook nog steeds niet). Plus+ THeSNaKe413 |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
We Rule en We Farm praatjes | Ashcat | iPhone Games | 316 | 25-11-11 10:43 |
Fans van We Rule en We farm opgelet !! | keymaker | iPhone Apps | 2 | 27-09-10 10:41 |
Wie speelt er we rule! | profighter78 | Archief | 2 | 13-09-10 09:51 |
We Rule Nicknames IPC leden | keymaker | Archief | 1 | 06-04-10 00:08 |
|
|