We Rule is uit! discussie in iPhone Games forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door fuz1on Ik zou wel willen, maar elke keer als ik iets bestel verschijnt het bordje open een paar seconden later weer. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
Je kunt alleen ergens iets bestellen als de "open sign" zichtbaar is bij het kingdom. In een kingdom zonder "open sign" kun je geen bestelling plaatsen, ook al staat er boven de "winkels" het "open sign" Plus+ jantje1 |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Mensen, ff een vraagje.
Ik heb inmiddels 4 pagina's vrienden waarvan de helft al niet meer speelt. Nou is het probleem dat ik het niet voor elkaar krijg vrienden te verwijderen in mijn plus+ account. Deleten lukt wel, alleen daarna staan ze er vrolijk weer tussen. Begin er echt moe van te worden. Tis dat het spel dusdanig leuk is dat je het blijft spelen maar kan me heel goed voorstellen dat je op een gegeven moment denkt van "laat maar". Kent iemand ditzelfde probleem met verwijderen van vrienden? Als je een oplossing hebt hoor ik dat natuurlijk graag... |
|
|||
|
|||
Het spel zit nog vol met bugs. Probeer de game eens te verwijderen, en opnieuw te instaleren, heeft bij mij een keer geholpen.
Heb trouwens nog een paar open shops ===> dutchduc
|
|||
|
|||
Hoi,
voeg mij ook maar toe (Shinukage). Ik heb sinds gistermiddag het issue dat ik niemand kan toevoegen of verwijderen (anderhalf tab vol). Komt dit bekend voor? Spel herinstalleren heb ik geprobeerd, maar maakt niets uit. Ik krijg keurig een groen vinkje als ik iemand als vriend selecteer, maar deze komt niet in mijn lijstje te voorschijn. Laatst gewijzigd door Shinukage; 28-04-10 om 22:33. |
|
|||
|
|||
Heb gmoco ook ff gemAild over het probleem van toevoegen en verwijderen van vrienden.
Dit is de reply van hen: We are aware of this issue, and are currently working on resolving it as quickly as possible. We thank you for your patience and understanding, and apologize for any inconvenience this may cause. -ngmoco Support zal uiteindelijk dus wel goedkomen. Overigens helpt het weinig bij mij de game te opnieuw te installeren. Zelf heb ik een 3g en als ik bij 2 buren wat besteld heb gooit hij me eruit. Ook errug irri. Ach jah, nog een paar maandjes en dan........ ;-) |
|
|||
|
|||
Hey allemaal, sinds vanavond staat ie er weer op....het verzoek om mytown te downloaden. Vorige week stond ie er volgens mij ook een paar dagen op. Maar ook nu is het niet te downloaden. Via appstore geeft ie aan dat er niet aan het verzoek voldaan kon worden. Heeft iedereen dit? Is dit een app voor de amerikaanse appstore?
Greetz keymaker |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik denk dat het voor de amerikaanse app store is. Het ligt dus niet alleen aan jou, dat je die melding ontvangt. Plus+: jantje1 |
|
|||
|
|||
Level 14,
Het gaat lekker.... Heb nog een paar maatjes nodig add me pls: jogs |
|
|||
|
|||
ik heb de laatste dagen het gevoel dat mijn bestellingen niet geleverd worden en ook niet als "failed to deliver" = niet geaccepteerde order
Ik heb expres 3 dagen nergens iets besteld en gisteren een paar jurken en vissen besteld, die hadden vandaag toch echt wel geleverd moeten zijn worden al jullie bestellingen geleverd ????? gr. bunnysmum |
|
|||
|
|||
ja... en bij jou waren ook gewoon shops open maar ik wilde perse dragon shells dus niks bij je georderd
w8 met smart op mytown.... alleen die is nog niet internationaal.... gewoon hun twitter volgen (booyah) dan merk je het snel genoeg... |
|
|||
|
|||
De mijne is Mathijs666.
Ben pas level 1. |
|
||||
|
||||
voeg mij ook maar toe
mrrik |
|
|||
|
|||
heyyy
er zijn allemaal nieuwe groente`s bijgekomen leuk plus= caatje69 |
|
|||
|
|||
Ook ik ben verslaafd ik snap alleen niet goed hoe het werkt met friends... ik heb een vriend van mij toegevoegd maar ik kan niet op zijn landje komen, hij kan wel bij mij komen... in mijn lijst staat hij als follower, maar hoe kan ik hem als friend in mijn lijst krijgen, zodat ik ook zijn land kan bezoeken???
Mijn spelersnaam is njoensei voor diegene die ook mijn landje willen bezoeken |
|
|||
|
|||
add me --> PietjeP-HGZ
zit op level 4 nu..net begonnen :-p |
|
|||
|
|||
Ik zie je in mijn lijst staan maar ook jij komt in mijn lijst met followers? Als ik dan die namen aan vink, dan wordt er vanuit mijn account weer een uinodiging naar jullie gestuurd maar ik zie nog steeds geen andere landjes :-(
|
|
|||
|
|||
@Njoensei..Als de uitnodiging geaccepteerd word komt er een kingdom bij, als het goed is.
Kon wel merken dat het gisteren Koningingendag was, buisiness was low. Vandaag gaat het weer beter. Grtz BoerHenk |
|
|||
|
|||
Oke thanx! Dan zal ik nog maar een geduld hebben...
Het is eindelijk gelukt! Joehoe, bedankt allemaal! Laatst gewijzigd door King1987; 01-05-10 om 14:42. Reden: edit knop gebruiken aub |
|
|||
|
|||
wij spelen Godfinger en We Rule. Plus+ Namen zijn ronekkel en artlove
|
|
|||
|
|||
Toegevoegd
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
We Rule en We Farm praatjes | Ashcat | iPhone Games | 316 | 25-11-11 10:43 |
Fans van We Rule en We farm opgelet !! | keymaker | iPhone Apps | 2 | 27-09-10 10:41 |
Wie speelt er we rule! | profighter78 | Archief | 2 | 13-09-10 09:51 |
We Rule Nicknames IPC leden | keymaker | Archief | 1 | 06-04-10 00:08 |
|
|