We Rule is uit! discussie in iPhone Games forum; ( verdwijnt na registratie ) aangepaste lijst, de dubbelingen eruit en op alfabet: Alekz87 Anubbie aristocats arjendj Baeyb Beee4life Blackboss BoerHenk borgqueenx Bosje caatje69 Casixh0 Cevie61 crazy-t Crimen Cybot129 Deaconn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
aangepaste lijst, de dubbelingen eruit en op alfabet:
Alekz87 Anubbie aristocats arjendj Baeyb Beee4life Blackboss BoerHenk borgqueenx Bosje caatje69 Casixh0 Cevie61 crazy-t Crimen Cybot129 Deaconn Donstil Douwe DragonMusic dutchduc EddyDB Eduardboon folmer90! frankyman Furies furyian fuzion84 geert000 geleencarlos glagla1 Grutte-Pier harriepopov iceg0dd idspopma iMickk iSplendid jadatmagja jantje1 jardius jdigit3 joepie-j JoGS johnnybt Karinsnails kialdajo kingkrop kipnituk koekwous Luiaardnl lokovic Madeliefs MartijnG Mellzor mhuberts MnR11 morgan328 MRB78 Mysteriousgirl Neo634 nick75 Nirak Nynerva Oegerr orlam oscarvdb outlandos pietpiraat Pinecone75 pjvallaey Poeke R0ckhard reneedewitte Renzo4000 Rldr ronald24e rowyroald sfgr siepp sinkem smeijel smiggel Spysical Steinovisch0 Steven079 stinootn Switchview theduckman Theemonster Timboo0 timmiex timhart tycho28 Veertje Wesnam woutje2004 xpeek Zlatan24 Laatst gewijzigd door sinkem; 23-04-10 om 00:24. Reden: t/m outlandos toegevoegd |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
voeg me please toe ik heet: timmiex
|
|
|||
|
|||
voeg mij ook toe -> harriepopov
|
|
|||
|
|||
Jullie mogen mij natuurlijk ook toevoegen lvl18 met 12 open shops ofzo
MartijnG |
|
|||
|
|||
ik heet frankyman voeg me maar toe(A) ben net begonnen
|
|
|||
|
|||
IMG_0071.PN
na de update te hebben gedaan eerst een dag geen connectie kunne maken. En nu kryg ik na het begin scherm een vaag beeld met alle gebouwen en symbole door elkaar. Weet iemand hoe dit te verhelpen is?? BVD. VERSLAAFD ofzoiets Laatst gewijzigd door bontuh; 22-04-10 om 01:47. |
|
|||
|
|||
opnieuw installeren
|
|
|||
|
|||
Voeg mij ook maar toe Heb nog niet zoveel shops enzo, ben pas net begonnen! Wel een verslavend spel zeg...
Mijn naam is "Bosje" |
|
|||
|
|||
Bij het lijstje mag toegevoegd worden:
Wesnam |
|
|||
|
|||
Voeg me toe: lokovic
|
|
|||
|
|||
Eduardboon, voeg me maar toe . altijd gezellig
|
|
||||
|
||||
We Rule krijgt update met kleine optimalisaties
We Rule is vernieuwd, waarbij diverse optimalisaties en bugfixes zijn doorgevoerd. Ook komt er nieuwe content aan.
Lees verder over: We Rule krijgt update met kleine optimalisaties |
|
|||
|
|||
heey welkom allemaal ik heb sinds vandaag mn iphone 3gs 16gb black binnen gekregen en dit spel gedownload en acount aangemaakt maar nu wil mijn vriendin ook een acount bij dit spel op mijn iphone kan dit ?? zo ja hoe moet ik een 2de acount aanmaken?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Opnieuw inloggen en je kunt verder. Na de update gisteren had ik hetzelfde probleem, nu werkt alles weer goed jantje1 |
|
|||
|
|||
Voeg mij ook toe in je lijstje!
MnR11 |
|
|||
|
|||
> kingkrop <
En gelijk maar twee vragen: Als je bij anderen bestellingen doet, krijgen beiden dan opbrengsten ? Als ik iemand toevoeg, ziet de ander mij dan ook meteen ? Brr, hoe verslavend dit allemaal... > kingkrop < |
|
|||
|
|||
Even een komplimentje aan sinkem, omdat hij de lijst edit en bijhoud
|
|
|||
|
|||
2 keer ja op je vragen
|
|||
|
|||
Hallo iPC!
Ik speel al enkele weken en ben nu level 15 Mijn plus+ name is: outlandos Voeg me toe en plaats een order; ik heb nog enkele shops open! Zodra ik je order binnen heb voeg ik jou ook toe en plaats vervolgens direct een order! Ik speel zeer regelmatig dus alles wordt snel geaccepteerd en behandeld! Je kunt hier ook even laten weten wanneer je me hebt toegevoegd. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 15 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 15 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
We Rule en We Farm praatjes | Ashcat | iPhone Games | 316 | 25-11-11 10:43 |
Fans van We Rule en We farm opgelet !! | keymaker | iPhone Apps | 2 | 27-09-10 10:41 |
Wie speelt er we rule! | profighter78 | Archief | 2 | 13-09-10 09:51 |
We Rule Nicknames IPC leden | keymaker | Archief | 1 | 06-04-10 00:08 |
|
|