We Rule is uit! discussie in iPhone Games forum; ( verdwijnt na registratie ) Voeg me toe. Ben level 14 Username: CabbieNL...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Voeg me toe. Ben level 14
Username: CabbieNL |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Voeg me ook toe
jorisisleuk ben erg actief veel businessen! |
|
||||
|
||||
Citaat:
Weet niet of dat waar is.... Zojuist bij je gekeken, en je bent open, maar net als gisteren kan ik niets kopen bij je. Vervelend, hopelijk komt er een oplossing binnenkort |
|
|||
|
|||
Citaat:
orders komen maar heel soms binnen.... |
|
|||
|
|||
Hoi
Ik heb een overzichtje gemaakt waarop je makkelijk kunt zien hoeveel XP points je per gewas krijgt en wellicht nog wel belangrijker, hoeveel is dat per minuut? Je kunt dus snel zien dat je beter 7x Rijst kunt planten (15min durend) dan 1x Beans (24h durend). Gabe's Place: We Rule calculations Als jullie nog meer tips en truuks hebben, hoor ik ze graag. Mijn We-Rule ID is: gabvirtualworld. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Wil je het helemaal effectief doen dan moet je een beetje plannen wanneer je weer inlogt....op die manier is het het meest effectief. Dan verdort er niets en hoef je geen 24 uur te wachten........ Succes |
|
|||
|
|||
sowieso een leuk spel
voeg mijn naam ook toe svp DDmans |
|
|||
|
|||
please add me x360junkie heb veel shops open en ben zelf ook zeer actief in werule
|
|||
|
|||
Ik geraak er niet meer op?? Scheelt er iets met de server? Nog iemand met dit probleem?
Thanks |
|
|||
|
|||
Super spel! Maar errrg verslavend haha.
please add me: marissiee |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb het probleem sinds (dat ik weet) vanochtend rond 7 uur |
|
|||
|
|||
Voeg ook mij toe :-)
Hoi,
Ik ben net begonnen met We Rule en heb de doelstelling bereikt waarbij ik vrienden moet uitnodigen voor een event. Bij deze nodig ik jullie dan ook allemaal uit om een order te plaatsen bij een bedrijf binnen mijn koninkrijk. Je kunt me in Plus+ vinden onder de naam: papavanevelyn Gr. |
|
|||
|
|||
Servers liggen eruit? Ik en mijn vriendin komen er niet in :S
|
|
|||
|
|||
heb ik ook al 2 uur last van maar krijg wel af en toe berichtje dat er een order geleverd is
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hij probeerde net een nieuwe patch op te halen, dus misschien eindelijk de patch die het probleem van 'open for business' oplost? Kan ik ook eindelijk weer bestellingen aannemen....
|
|
|||
|
|||
Ik weet niet wat er aan het handje is, maar ik kan al de hele dag niet inloggen. Ik krijg een wachtwoord fout op m'n account terwijl ik zeker weet het goed in te tikken. Daarnaast mag ik ook m'n wachtwoord niet wijzigen.
vervelend... maar ja, een beetje geduld bij een gratis app mag ook wel. |
|
|||
|
|||
Ik kan er ook niet meer opkomen
m'n oogst verpiert balen zeg (hoe bedoel je verslaafd) |
|
|||
|
|||
Ngmoco heeft vandaag een update ingedient bij Apple, hopen dat die er snel doorheen komt.
Een boel bugfixes en een zoomfunctie, voor zover bekent. Grtz BoerHenk |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 7 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 7 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
We Rule en We Farm praatjes | Ashcat | iPhone Games | 316 | 25-11-11 10:43 |
Fans van We Rule en We farm opgelet !! | keymaker | iPhone Apps | 2 | 27-09-10 10:41 |
Wie speelt er we rule! | profighter78 | Archief | 2 | 13-09-10 09:51 |
We Rule Nicknames IPC leden | keymaker | Archief | 1 | 06-04-10 00:08 |
|
|