We Rule is uit! discussie in iPhone Games forum; ( verdwijnt na registratie ) ik snap er echt geen kud van. ik plaats bij iemand een order en wat krijg ik? 1000gold! lol? enfin, ik heb nu bij iedereen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ik snap er echt geen kud van. ik plaats bij iemand een order en wat krijg ik? 1000gold! lol?
enfin, ik heb nu bij iedereen orders geplaatst, dus hopen dat het geld nu binnenstroomt! of heb begrijp ik het spel dan helemaal verkeerd? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
followers = twitter toch ? vrienden lijkt mij iedereen in je kingdom.... add me: Beee4life |
|
|||
|
|||
Hebben jullie er ook last van dat las je pepers plant en ze kunnen geoogst worden dat er dan het tekentje van een wortel? Niet dat het zo erg is
|
|
|||
|
|||
Hoe kan je vrienden verwijderen?
Volgens mij heb ik namelijk het maximale aantal en dat wil ik helemaal niet. Ik heb op het begin ook gewoon mensen uit het niets toegevoegd mijn naam: PriestBaby |
|
|||
|
|||
Citaat:
Al 5 mensen die mij hier hebben toegevoegd! Uiteraard heb ik hen ook toegevoegd! Meer zijn welkom! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Let op: "followers" kun je niet verwijderen. Deze manier werkte bij mij niet geweldig, het programma hield er om de haverklap mee op, om gek van te worden. Dus selecteerde ik een vriend uit de lijst, scroll naar onderen, en daar verwijderen, duurt wel verschrikkelijk lang, zo. Ook is het niet "bugvrij" Zelf heb ik eens al mijn vrienden verwijdert, maar bleef ik 8 tabs houden met vrienden, dus ongeveer 8 x 12 ( Ook is het +plus netwerk zo instabiel als wat,en dat werkt natuurlijk ook niet. |
|
|||
|
|||
Heb hem ook sinds vandaag, mikeymike2311 voeg maar toe......
|
|
|||
|
|||
Volgens mij kunnen jullie bij weer orders plaatsen
het doet het weer caatje69 |
|
|||
|
|||
Ik knal er steeds uit!
Wordt er gek van |
|
|||
|
|||
Citaat:
plz probeer ook ff bij mij (Beee4life)... heb al dagen geen order gehad.... merk nu ook dat er bij mij shops open zijn ook al is er geen 'open' sign... dus je zou iedereen in je lijst moeten checken (ik heb 9 pages, slik) |
|
|||
|
|||
ik 11 hahaha
|
|
|||
|
|||
ik heb nu nergens meer een open sign
|
|
||||
|
||||
Gisteren had ik ook nergens een open sign.
Zo te zien werkt het deze ochtend weer. Plus+ jantje1 |
|
|||
|
|||
M'n bericht is verdwenen door de nieuwe update van de forum, dus nogmaals voeg me toe: Nautiluss
|
|
|||
|
|||
voeg mij ook toe: bakkie, level 18. Een aantal open shops, en al zeg ik het zelf, leuk ingericht kingdom. Wie heeft er nog meer echt aandacht besteed aan zijn koninkrijk? En niet gewoon een aantal gebouwen op een rijtje?
Laatst gewijzigd door Bakkie; 25-04-10 om 11:37. |
|
|||
|
|||
Wil iemand mijn shops eens controleren? Ik heb het idee dat er iets niet helemaal goed gaat namelijk. Het zijn telkens dezelfde (3-4) shops die gebruikt worden. De rest is volgens mij gewoon open, maar worden niet gebruikt.
Account: waardta |
|
|||
|
|||
voeg mij toe : Mauws
|
|
|||
|
|||
WE RULE
Voeg mij toe : Mauws
|
|
|||
|
|||
Te gek spel voeg me toe: wesleytje
|
|
|||
|
|||
die verdomde pompoenen zijn weer verrot gegaan.. rotten die dingen ook sneller dan andere gewassen ofzo?
|
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
We Rule en We Farm praatjes | Ashcat | iPhone Games | 316 | 25-11-11 10:43 |
Fans van We Rule en We farm opgelet !! | keymaker | iPhone Apps | 2 | 27-09-10 10:41 |
Wie speelt er we rule! | profighter78 | Archief | 2 | 13-09-10 09:51 |
We Rule Nicknames IPC leden | keymaker | Archief | 1 | 06-04-10 00:08 |
|
|