We Rule is uit! discussie in iPhone Games forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door KazV Wat ik alleen nog niet volg: overal zie je dat je moet investeren in "your chosen business".. Maar waar moet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
+leny2e0 +myrule76 |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Die hoek muur dingen leveren 400xp en 200 coins op per 12 uur.
Die poseidon fount 245xp en 125 coins als ik me niet vergis. Poseidon kan 3maal per dag, de ander 2maal. Levert dus hetzelfde op alleen wat minder last van je vinger |
|
|||
|
|||
Ja maar in aanschaf zit er nogal wat verschil tussen. Je kan 6 of 8 hoekstukken kopen tegen 1 p f.
|
|
|||
|
|||
Zo, de hele boel opnieuw ingericht. Ik heb nu aaaaaalle shops, dus als je een Quest doet is het altijd handig om even bij mij te kijken.
Nu 4 Chimera's Temples en 12 Chateaux in mijn South Realm die grotendeels leeg staan, veel mensen kijken niet verder dan de Main Realm en bestellen dan bij een veel mindere shop...
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
jeeetje wat is dit geen push meer oogst naar de knoppen en allemaal aaawwhh failid to deliver al 3 keer met laatste quest omelet geloof ik geregeld chrashes meer mensen last van of komt dat door die update die eraan komt moet iedere keer op de klok kijken of oogst klaar is lol ik zag mensen staan bij buildings wie weet hoe lang ze er al staan hoorde geen geluidje,weet iemand ook hoe lang je oogst goed blijft zonder Wi-Fi of 3g of is dat verschillend per soort thxxxxx
id:giorgo38 |
|
|||
|
|||
Hallo giorgio, ik ken het probleem ook, wat ik regelmatig doe is de telefoon aan en uit, zodat het spel ook weer helemaal moet uploaden. Dan krijg je van alles binnen waarvan je het bestaan niet wist.
|
|
|||
|
|||
@ giorgio. Hoelqng een oogst goed blijft hangt idd van je oogst af. Je kunt als leidraad nemen dat de tijd die de oogst erover doet om te groeien ook de tijd is die je hebt om de oogst binnen te halen.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
foutje zie onder Laatst gewijzigd door giorgo38; 10-03-11 om 16:54. |
|
|||
|
|||
oke bedankt wist ik niet maar de push meldingen deden het net weer mijn oogst gered heb nog niet zoveel maar toch bedankt nou weet ik dat van de oogst
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
@ ivette ja oeps sorry nu zag het het ga het gelijk ff doen voor die nieuwe update voor iphone thank you
ps: was ff in de war Laatst gewijzigd door giorgo38; 10-03-11 om 16:55. |
|
|||
|
|||
help tea garden of flying ship tea garden super mooi dat flying ship brengt meer op maar pas er niet echt tussen heb steamboat al,wat is wijsheid??
|
|
|||
|
|||
als je toch geld gaat uitgeven neem je ze toch allbei ....
+leny2e0 +myrule76 |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik koop af en toe weleens zo"n itunes giftcard die heb je van 15 25 en 50 euro
ik neem meestal van 15 staat code op die voer je in op phone of itunes dat kan je gebruiken voor mojo bv of andere social games maar als je bv tea garden wilt word dat van je krediet afgehaald is wel beter want android en andere besturingen heb je credit card nodig hahah zo rijk ben ik niet zit ook nog met 3gs maar tevreden binnenkort abbo afgelopen dan kijken miss. de 4 ps:alleen voor wrq is het eigenlijk heel frusterend daarom die mojo knop eraf daar kon je voor stemmen anders hoppa 15 mojo weg bij grote bestelling dan er word niet gevraagd of je mojo wilt gebruiken nee hoor echt frustie ik wacht met mojo kopen tot er iets is wat ik wil ben nu bijna bij 2de rode castle dus ff sparen nog maar haal niet zoveel cards meer hoor als je lavendel en die andere witte plantjes ben naam ff kwijt duurt 13 uur en dat s"nachts dat tik wel aan,gr Laatst gewijzigd door giorgo38; 11-03-11 om 19:50. |
|
|||
|
|||
@leny2e daarom heb ik die Geisha House al voor mojo veel xp anders kan je hem kopen in lvl42 ja het spel is gratis maar ti"s verleidelijk vooral als je net begin in mijn geval dan
|
|
|||
|
|||
zo ben ff weggeweest en heb zo te zien hoop gemist. nieuwe realms... nog meer tikken
@giorgo: zo gaat het met alle spellen die gratis zijn. Daar wordt het meest verdiend aan In-App aankopen (10duizenden euro's). een goeie tip: gebruik voor je gewassen je 'klok' app om een timer of alarm in te stellen. Doe ik veel en werkt perfect. Heb gewassen savonds van een uur dus is het wel handig. Maar wat ook veel opleveren zijn die praalwagens (nu niet meer verkrijgbaar) duurt wel 18uur dus maar 1x per dag |
|
|||
|
|||
Citaat:
Laatst gewijzigd door giorgo38; 11-03-11 om 22:05. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
We Rule en We Farm praatjes | Ashcat | iPhone Games | 316 | 25-11-11 10:43 |
Fans van We Rule en We farm opgelet !! | keymaker | iPhone Apps | 2 | 27-09-10 10:41 |
Wie speelt er we rule! | profighter78 | Archief | 2 | 13-09-10 09:51 |
We Rule Nicknames IPC leden | keymaker | Archief | 1 | 06-04-10 00:08 |
|
|